PlusPlus Capital Oy kokemuksia?

Anonyymi

Hei,

Kellään kokemuksia tämän yhtiön toiminnasta?
Sain yhteydenoton maksamattomien laskujen vuoksi, mutta firmana ei ole ennestään tuttu.

Onko siis kyseessä normaali perintäyhtiö kuten Sergel tms?

98

21251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tahtoisin myös tietää.

    • Anonyymi

      Sama juttu. Viestiä tulee. Mutta ei ole tuttu Firma. Ja aina vaan sama juttu että perii vaikka minun mielestäni ei ole mitään perittävää.

    • Anonyymi

      Sain myös meilin, jossa peritään vanhaa vippilainayhtiöille maksettavaa summaa.
      Vastasin sinne, että kaikki erääntyneet saatavat on maksettu ulosoton kautta sinne takaisin, annoin päivämäärän ja summan sekä ilmoitin, että muuta velkaaa minulla ei ole sinne ollut. Katsotaan mitä vastaavat, jos vastaavat.

      Tällainen on huolestuttava ilmiö. Monilla on niin paljon rästejä, ettei niistä ota selvää ja helposti haksahtaa tekemään "maksusuunnitelman" huijarin kanssa. Puhumattakaan sitten, että huijari veisi asian käräjätuomioistuimeen, jota koskeviin ilmoituksiin "velallinen" on jo niin turtunut, ettei ala edes kyseenalaistamaan.

      Miten maailma on mennyt tällaiseksi?

      • Anonyymi

        sama täällä, perivät 4-5vuoden vanhaa vippilainaa joka on mielestäni ulosoton kautta maksettu kanssa, vastasivatko sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama täällä, perivät 4-5vuoden vanhaa vippilainaa joka on mielestäni ulosoton kautta maksettu kanssa, vastasivatko sinulle?

        Minäkin sain heiltä yllätyksekseni sähköpostia viime viikolla. Yrittävät periä vuonna 2015 ottamaani lainaa, joka on kuulemma siirtynyt alkuperäiseltä luotonantajalta heille viime syksynä. Velkasummakin oli mystisesti kasvanut alkuperäisestä. Pääsin velkajärjestelyyn vuonna 2015 ja myös kyseinen velka on siinä mukana, joten velkaa ei lain mukaan voi "myydä" eteenpäin saati sitten periä velkajärjestelyn aikana eikä tietysti sen jälkeenkään mikäli velkajärjestelyn hyväksytysti on suorittanut.

        Vastasin sähköpostiin ja kaivoin ko. puljun kaikki mahdolliset muutkin sähköpostiosoitteet ja lähetin niihin saman vastauksen maksuvaatimuksen aiheettomuudesta ja laittomuudesta. En ole saanut toistaiseksi minkäänlaista vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sain heiltä yllätyksekseni sähköpostia viime viikolla. Yrittävät periä vuonna 2015 ottamaani lainaa, joka on kuulemma siirtynyt alkuperäiseltä luotonantajalta heille viime syksynä. Velkasummakin oli mystisesti kasvanut alkuperäisestä. Pääsin velkajärjestelyyn vuonna 2015 ja myös kyseinen velka on siinä mukana, joten velkaa ei lain mukaan voi "myydä" eteenpäin saati sitten periä velkajärjestelyn aikana eikä tietysti sen jälkeenkään mikäli velkajärjestelyn hyväksytysti on suorittanut.

        Vastasin sähköpostiin ja kaivoin ko. puljun kaikki mahdolliset muutkin sähköpostiosoitteet ja lähetin niihin saman vastauksen maksuvaatimuksen aiheettomuudesta ja laittomuudesta. En ole saanut toistaiseksi minkäänlaista vastausta.

        Onni täällä vaihtelee
        Mutta taivaan Isä ei suojele... Hovinarrit ja mainoslahjat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni täällä vaihtelee
        Mutta taivaan Isä ei suojele... Hovinarrit ja mainoslahjat

        Alvi pitää aina maksaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onni täällä vaihtelee
        Mutta taivaan Isä ei suojele... Hovinarrit ja mainoslahjat

        Kul uni ihmetteli aiheuttamansa laskun suuruutta. Hänhän vain vähän rupatteli ammattilaisen kanssa jännittämisestä.

        Ei se hullu joka pyytää vaan se joka maksaa...


    • Anonyymi

      Pommittaa taukoamatta, olen hoitanut asian suoraan velkojan kautta. Kun itse estin, aloittivat pommittamaan nimissäni olevan muistisairaan äitini liittymään. Olivat kalastaneet numeron ja äitimuori aivan paniikissa. Laitoin sähköpostia, josko jättäisivät mummon rauhaan. Ei vastausta. ja sa ma jatkuu.

    • Anonyymi

      Onko kukaan maksanut mitään kyseiselle firmalle? Itse en edes pystynyt maksamaan heille mitään sillä pankkini ei hyväksynyt heidän antaman laskun tietoja. Soitin ulosottovirastoon laskustani joka oli ulosottoon joutunut vuonna 2016 ja plusplus oli heiltä kysellyt onko lasku maksettu?

      Onko kyseessä kusetus vai mikä homma?

      • Anonyymi

        Itellekkin soittelee vrm noin 10kertaa joka päivä laskusta josta en edes ole tietoinen, soitellut jo vrm puolisenvuotta-vuoden. Luulis että on kusetusta, koska minkäänlaista paperilaskua en ole ikinä saanut, mikä tulee aina esim muilta perintäfirmoilta eikä ne noin kauaan odota vaan laittavat käräjille ja ulosottoon. Ja eikä muut perintäfirmat soittele päivittäin perään että maksahan nyt laskusi, tuolta sanovat että ei väliä paljon maksat milloinkin kuhan maksat ja plaaplaa. Itse en ainakaan maksa mitään.


      • Anonyymi

        Itse hoidin 2017 ottamani lainat heidän kautta pois, summa oli n. 250 euroa. Oma moka, kun jäänyt maksamatta...


      • Anonyymi

        Mulle tosiaan 5kk sitten ilmotettiin että oon 270€velkaa(soitettiin plus capitalista) ja siihen aikaan en vielä tiennyt kuinka paljon velkoja minulla on ja no myöhemmin selvisi että ei minulla ole edes koko velkaa tuonne plus capitalille kun olin saanut käyttööni tunnukset millä näen kaikki velkani ja maksetut velkani niin sielä ei ollut mitään mainintaa koko plus capital velasta. Ehdin siis maksaa 5kk aikana yht 150€ ja sitten huomasin että kusetusta koko homma kun koko yritystä ei löytynyt vaikka kuinka koitin etsiä ja tilinumero oli ulkomaan tilinumero niin totesin että ei helvetti mä en enempää maksa! Ja vielä kun on ihan oikeita velkoja maksettavana. Viestiä laitoin kyseiseen "firmaan" mutta ei sieltä mitään takaisin tullut. Taisi mennä paskat housuun kun älysivät että heidän "asiakas" tajusi että kusettavat jne


    • Anonyymi

      Huijausfirma, kaikki omat velat ovat jo oikeudellisen perinnän kautta ulosotossa, myös kyseessä oleva laina jota koittavat periä nyt. Taustalla häärää virolaiset...

      • Anonyymi

        Virolaisten omistuksessa näyttää olevan joo.


    • Anonyymi

      Perintäfirma kyseessä kyllä.

    • Anonyymi

      Soittivat äsken, sain maksusuunnitelman tehtyä 7%:n korolla. Ihan hyvä, kun ansiosidonnainen on niin pieni. Muut firmat perii 20-50% korkoa.

    • Anonyymi

      Eivät millään usko, että haluan siirtää velkani oikeudelliseen perintään. Pommittavat taukoamatta eri numeroista. On laitettu sähköpostia ja heidän verkkopalvelun kautta postia. Eivät millään usko. Antaa hyvin epäluotettavan kuvan, kun eivät noudata hyvää perintätapaa.

      • Anonyymi

        nämä ruinanneet jotain velkaa jo puolitoista vuotta vaikka se on ulosotossa. jatkuvaa soittelua, sähköposteja ja kaiken huippu että olivat löytäneet minut facen kautta ja sielläkin tullut viestiä. ihan sikamaista toimintaa. mese viesti oli mennyt suoraan roskalaatikkoon, samoin menevät sähköpotit


    • Anonyymi

      Lupasin tehdä maksusuunnitelman kun en ollut varma oliko vippi maksettu, he lupas tehdä ja sitä katsomaan vaadittiin pankkitunnukset?? En mennyt katsomaan koko suunnitelmaa, onko tämä oikein että pankin tili pitäs heille etukäteen antaa???

      • Anonyymi

        no en usko, enkä minä ainakaan antas. minä en oo vastannu heille mitään. tosi epämääräistä toimintaa. luotan siihen että jos joku maksu menis ulosottoon niin käräjäoikeus ottaa siitä yhteyttä. tuollaseen roska juttuun en haksahda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no en usko, enkä minä ainakaan antas. minä en oo vastannu heille mitään. tosi epämääräistä toimintaa. luotan siihen että jos joku maksu menis ulosottoon niin käräjäoikeus ottaa siitä yhteyttä. tuollaseen roska juttuun en haksahda

        Tuli uusi viesti ja siinä on muka tavanomaista että tili annetaan, ei hitsi, aatelkaa jos he saa selville esim. asiakasnumeron ja tunnusluvun jolla menisin pankin sivuille, vastasin että en anna ja sillä selvä, tehkööt mitä tahansa... kiristävät että heti pitää tämä asia selvittää, uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja pankin vastauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli uusi viesti ja siinä on muka tavanomaista että tili annetaan, ei hitsi, aatelkaa jos he saa selville esim. asiakasnumeron ja tunnusluvun jolla menisin pankin sivuille, vastasin että en anna ja sillä selvä, tehkööt mitä tahansa... kiristävät että heti pitää tämä asia selvittää, uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja pankin vastauksella.

        mulla ne on koko ajan uhanneet viedä laskun käräjäoikeuteen jossa summa kasvaisi huomattavasti. kuitenkaan yhdessäkään maksu vaatimuksessa ei ole edes mitään summaa mikä pitäisi heille maksaa. selvää humpuukia


      • Anonyymi

        Jooooo ja eli ku käyt Kelan sivustoilla hakemassa tukia tai jossain muulla sit varo!!! muuten Kela ota kans sun viimeisetki rahat omille. Perkelen hölmö ei mulla muuta


    • Anonyymi

      Onko tullut mitään käräjäoikeusviestiä vieläkään?

      • Anonyymi

        ei oo tullu. niitä sähköposti uhoomisia vaan että menee lasku perintään. laitoin tänään viestiä että yritätte saada maksua jostain mutta missään viestissä ei ole edes tietoja mitä maksu koskee tai summaa. seuravaksi laitan viestiä että otan yhteyttä poliisiin


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo,jos tulos -90000€(-115%),niin jokainen voi arvioida tämän lafkan luotettavuuden!Boikottiin koko kusetus paska!Ilmoituksia vaan viranomaisille!


    • Anonyymi

      Täällä kans odotellaan viestiä käräjäoikeudelta. Sähköpostilla ja puheluilla on pommiteltu mutta nyt on viikon verran ollu hiljaista. Kovasti on kerrottu, ettei lisätä perintäkuluja/viivästysmaksuja, kun vaan hoidettas alta pois. Ja tili, jolle pitäisi maksaa, on rekisteröity viroon.

      Maksun he kyllä saavat, mutta vain ulosoton kautta.

      • Anonyymi

        Ennen ryöstöön tarvittiin sorkkarauta ja dynamiittia, nykyisin tarvitaan pankin turva numerot...


    • Anonyymi

      Muistakaa, että jos ei ole 3 vuoteen peritty, erityisvanhentuminen. Jos on jo maksettu, suoraan poliisille. Laiton perintä. Laki perinnästä.

    • Anonyymi

      Onko ha n tällä firmalla jotakin yhteistä Kasbono oy:n kanssa?

    • Anonyymi

      Varokaa, kyseessä on huijaus!

      Suosittelen kaikkia kelle on tullut sieltä viestiä niin laittamaan infoa
      Kilpailu- ja kuluttajavirastoon! että saadaan kyseinen pois toiminnasta.

      Perivät siis vanhoja aiheettomia velkoja ja pommittavat niin suurta määrää ihmisiä, että aina osa maksaa ja siksi toiminta kannattavaa. Totuushan on, että kaikki eivät tiedä kaikkia velkojaan, tai eivät jaksa tapella jne.. ovat heikossa asemassa..

      Plusplus capital oy on huijaus!

      • Anonyymi

        Laitoin heille mailia että keskeyttäkää perintä ja siirtäkää vaan suoraan ulosottoon. Aikaa meni ja vastauksena tuli uusi yhteydenottopyyntö ja taulukko veloista ja paljonko niistä voi tulla maksua, jos menee perintään. Ja sama virolainen tilinumero. Eikä vieläkään löydy viivästyskorkoa. On ne perhana reiluja!

        Tulee ihan mieleen hedman partnersien kiristyskirjeet vuosien takaa.


    • Anonyymi

      On varmaan jo yli vuoden häirinnyt puheluillaan ja pommittaa sähköposteilla ja viesteillä uhaten, että tähän ja tähän mennessä lähtee eteenpäin. Siitä huolimatta jatkuu sama, vaikka olettanut olen että ulosottoon on kaikki mennyt ja niitä jo vuoden olen sitä kautta maksellut. Soitti sitten lopulta työpaikalle etsien minua ku n en vastannut yhteydenottoyrityksii . Meni pikkuisen jo yli omasta mielestäni..

    • Anonyymi

      Onko muita vielä pommitettu tämän lafkan toimesta? Aina kun yhden numeron estät nii johan soitellaan uudesta numerosta ja sanotaan että velkaa on vaikka ikinä ei kotiin asti mitään lappuje ole tullut niinkuin muilta perintätoimistoilta...

      • Anonyymi

        Ei oo kuulunut syksyn jälkeen mitään. Pyysin siirtämään laskut ulosottoon ja lopettamaan perinnän. Vielä varoiteltiin summan kasvavan ja mukana oli taulukkoa, paljonko oikeus lisää maksettavaa yms. Ja vielä pyydettiin maksamaan tai sopimaan maksusta heille. Haastemies ei ole vielä soitellut tästä saatavasta mitään.

        Toisaalta miksi pyytää perinnän lopettamista, koska korkoa ei tuntunut kertyvän ollenkaan. Samahan se ois maksaa sille virolaiselle pankkitilille, joka lapuista aina löytyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kuulunut syksyn jälkeen mitään. Pyysin siirtämään laskut ulosottoon ja lopettamaan perinnän. Vielä varoiteltiin summan kasvavan ja mukana oli taulukkoa, paljonko oikeus lisää maksettavaa yms. Ja vielä pyydettiin maksamaan tai sopimaan maksusta heille. Haastemies ei ole vielä soitellut tästä saatavasta mitään.

        Toisaalta miksi pyytää perinnän lopettamista, koska korkoa ei tuntunut kertyvän ollenkaan. Samahan se ois maksaa sille virolaiselle pankkitilille, joka lapuista aina löytyi.

        Hei, älkää vastatko puheluihin ja sähköposteihin. Pankaa esto numeroille. Itse annoin lakimuehelle tiedot, kun soittivat vanhentuneesta velasta. Eivät vastanneet mitään. Huijausta. Ikävää kun soittavat monesta eri numerosta, ei kannata vastailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, älkää vastatko puheluihin ja sähköposteihin. Pankaa esto numeroille. Itse annoin lakimuehelle tiedot, kun soittivat vanhentuneesta velasta. Eivät vastanneet mitään. Huijausta. Ikävää kun soittavat monesta eri numerosta, ei kannata vastailla.

        On kyllä ihme firma kun nyt 2 vkoa putkeen soitettu joka arkipäivä ja aina eri numerosta kun olen estänyt vanhan ja sanottiin jo syksyllä että velkaa kuulemma on ja lähetettiin sähköpostitse vaan summa, virolainen tilinro ja viitenumero. Koskaan ei tuolta postitse ole tullut mitään dokumenttiä mistään velasta. Ihanko oikeasti nuo apinat luulee että maksan niille ulkomaan tilille jotain rahoja..


    • Anonyymi

      Tää kyseinen perintäfirma alkoi ahistelemaan mua eka facebookissa lähettämällä viestin mun henkilökohtaiselle tilille! Ööh, miksi? Miksi kukaan muu velkoja ei toimi samoin? Viime viikolla soittivat 3 kertaa pitkin viikkoa joka kerta eri numerosta. Olen velkajärjestelyssä, joten mulla ei oo sen ulkopuolella roikkuvia velkoja. Näköjään muilla samantyylisiä kokemuksia. Selvitän nyt asiaa, et jättää mut rauhaan! Selitin jo tilanteeni, olen 0-sopimimuksella 5vuotta, eli en kykene/tule maksamaan menneitä velkoja takaisin. Hämärä kuvio. Kannattaa varoa!

      • Anonyymi

        Hei, älkää kukaan maksako mitään heille, ja puhelin kiinni jos soittavat. Virolainen huijausfirma, joka saa jostain ongittua vanhoja lainoja. Normaalisti lainat siiryyvät perintäfirmoilta käräjäoikeuteen, jonka kautta ulosottoon tai hylky. Tämä firma ei toimi niin, soittelevat ja painostavat ihmisiä, mutta eivät vie perintää seuraavalle tasolle eli käräjäoikeuteen, koska velka joko vanhentunut tai maksettu. Itse olen velkajärjestelyssä, ja käynyt asian lakimiehen kanssa läpi, kun soittelevat. Kotirauhan rikkomisesta voi tehdä ilmoituksen poliisille.
        Jos vastastte (soittelevat useasta numerosta) sulkekaa puhelin. Itse vaihdan kohta liittymää ja salainen numero.


    • Anonyymi

      Muijalle soittelevat lähes päivittäin ja lähettelevät teksiviestejä joissa uhoavat laittavansa ulosottoon jotain mystisiä saatavia :D

      Mitään lappuja eivät ole koskaan lähettäneet missään muodossa, taikka mitään tietoja siitä mihin saatava perustuu. Tätä on nyt jatkunut about vuoden ja sitkeästi jaksavat edelleen vaan yrittää.
      Mitään tuolle roskafirmalle ei voi, kun blokatessa tulee puhelut uudesta numerosta ja ärsyttävä häiriköinti ei lopu millään. Näille pelleille on sanottu lukemattomia kertoja jo ettei mitään perittävää ole, mutta edelleen sama show päällä ja viroon pitäisi tilille laittaa rahaa menemään ilman mitään perusteluita :D

      Voi olla että joutuvat edelleen soittelemaan ja mikäs siinä jos haluavat duunareille palkkaa maksaa turhista puheluista. Mitään kusetuslaskuja ei tulla maksamaan ja homma tuottaa pelkkää tappiota.

    • Anonyymi

      Onko kaikilla olleet huijauksia nämä vai onko kellään ollut oikea vipin perintä kyseessä?

      • Anonyymi

        Ihan oikee firma kyseessä. Mäki välttelin niitä vaik kuin, soitteli kokoajan, laitto meilii. En jaksanu vastailla ja seurauksena on nyt asia ulosotossa ja parin sadan velka onki melkei viis sataa. Olis pitäny sopii ja maksaa silloin ku sai vielä halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikee firma kyseessä. Mäki välttelin niitä vaik kuin, soitteli kokoajan, laitto meilii. En jaksanu vastailla ja seurauksena on nyt asia ulosotossa ja parin sadan velka onki melkei viis sataa. Olis pitäny sopii ja maksaa silloin ku sai vielä halvalla.

        Jep, meni kans näin. 500€ pikavipista tuli aika hienosti yli tonnin velka ja jos aikasemmin ei vituttanut sit nyt kyllä... eli mäki suosittelen maksamaan, pääse oikeesti halvemalla :(((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, meni kans näin. 500€ pikavipista tuli aika hienosti yli tonnin velka ja jos aikasemmin ei vituttanut sit nyt kyllä... eli mäki suosittelen maksamaan, pääse oikeesti halvemalla :(((

        Höpöhöpö. Taidat olla firmassa töissä :D


    • Anonyymi

      Firma nimeltä Ege.fi on myynyt kaikki lainoittaneidensa tiedot tälle kyseiselle PlusPlus Capital Oylle

      • Ei voi kuin onnitella hyvistä "kaupoista". Viimeisin tilikauden tulos kertoo, että on tehty hyviä kauppoja.


    • Anonyymi

      Soittavat mutten ehdi vastata perään tuli viesti maksusi on myöhässä, enkä edes tiedä mikä maksu tai muutakaan maksutietoa, jos kerran ei voi sähköpostia laittaa puoleen tai toiseen mun puolesta saavat ruikuttaa pusikoissa.
      Koko firma on kuin pilaa plusplusmiinus firma, haistakoon psk

    • Anonyymi

      Ne on niitä postilaatikkofirmoja, joiden omistajilla on maksamatta Suomeen kaikki verot ja kaikki mahdolliset maksut. Keskenään sopivat, miten kusettavat Suomen valtiota lisää, poliisi ei voi puuttua asiaan, tai tutkinta on hidasta. Joukkokanteita on vireillä, mutta asiat eivät edisty tarpeeksi nopeasti. Firma on rekisteröity viroon, maltalle, tai vastaavaan veroparatiisiin. kun yksi perintäyhtiö joutuu vaikeuksiin, tai lopettamaan, niin vaihdetaan vaan hallituksen jäseniä ja firman nimeä ja näin saadaanki uusi toimiva korkoa koronpäälle kiskova firma. Alkuperäiselle lainalle tulee pelkkiä "tiedonsiirtokustannuksia" kun samat ihmiset pyörittävät samoja firmoja ja ilmoittavat, että tämä ei ole maksanut, niin hintaa 100€ lainalle tulee välittömästi 24 euroa, sitten kun maksaminen on jätetty väliin, tai unohtunut on heillä oikeus periä muistutusmaksua joka kahdeksannelta myöhästyneeltä päivältä useita euroja, joten nopeasti esim. 300e alkuperäinen vippi on 500-800e, kun perintäyhtiö virosta on joutunut "yhteydenottomaksuja" tai "muistutussoittoja" tekemään.

    • Anonyymi

      On nämä kyllä saatana sitkeitä kusipäitä! Edelleen soittelevat joka saatanan vko ja aina uudesta eri numerosta ja myös sähköposti uhoamiset jatkuvat...

    • Anonyymi

      Varokaa muuten sitten myös näitä jotka täällä kirjoittelevat onnistuneista maksuistaan kun tuohon kyseiseen firmaan ovat maksaneet...ovat osa tuota firmaa, ja koittavat näin täällä saada ihmisiä lahjottamaan rahansa kyseiselle "firmalle" . Tarkkana olaa näissä jutuissa. Hujareita riittää...

    • Anonyymi

      haluaisin tietää tämän firman sähköposti osoitteen ,jatkuvia soittoja eri numeroista velan maksuista ja tekstareita tulee joka päivä .

      • Anonyymi

        Yritin laittaa sähköpostia sinne mutta ei mitään vastausta eikä yhtäkään kirjettä ole tullut pelkkiä puheluita ja viestejä niin vähän ihmetyttää. Soitin ulosottoon että näkyykö sitä saatavaa siellä niin ei ole ollut maksetuissakaan. Eli kai plus plus haluaa pitää saatavan itsellään vaikka useamman vuoden että saavat niin paljon korko maksuja itselleen. Kun joka päivästä tulee vähän.


      • Anonyymi

        [email protected] tuolta ainakin kerran vastattiin kun kyselin mitämukamas velkaa peritään kun ainuttakaan paperista dokumenttia ei ole kotiin tullut.


    • Anonyymi

      Itselle soitellu puolentoista vuoden ajan, ja yks päivä piruuttani vastasin kun oli salainen numero, ja yllätys yllätys tämä lafka langan päässä ihmettelemässä, että kuinka hoidetaan "velka" pois alta, joka ollut jo ulosoton perinnässä. Vastasin että lopettakaa perintä, ja laittakaa ulosoton kautta kirjettä tulemaan koska en muuten usko tähän paskapuheseen :D noh neiti vaahdot suussa alkoi huutamaan, että ei ole kuulemma velallisen päätös, että milloin tämä velka laitetaan käräjien kautta perintään. Vastasin tähän että siinäpähän sitten peritte, koska tällä tyylillä ette saa senttiäkään. Hän kertoi että soittelee uudelleen :D melko vammasta meininkiä ja hämärää touhua.

      • Anonyymi

        Sama homma, kyllä huuti langan päässä mutta sanoin että minun velkani menee uo kautta, hyvää päivänjatkoa :D


      • Anonyymi

        No perkules. Eilen tuli kolme puhelua tuntemattomasta numerosta minulle. En vastannut ihmettelin vain mitä ihmettä koska minulla ei ole mitään asiaa nyt lääkärille tai muulle joka voisi soittaa tuntemattomasta numerosta. No tänään sitten on sähköpostiin tullut vaatimuksia miten tänään pitää tehdä maksusuunnitelma. Muuten olen vaikeuksissa... Taustalla Plus Capital. Mitään tietoa viestissä ei ole mitä asia koskee tai mikä on summa.


    • Anonyymi

      Nää runkkarit jaksaneet vainota 1,5 vuotta joka viikko soitelleet ja laittaneet sähköpostia. Nyt soitteli haastemies asiasta. Ei muuta kun ulosottoon muiden velkojen jatkoksi. Saavat siellä vanheta.

    • Anonyymi

      Mulle ovat soitelleet kans ja laittaneet txt ja sähköpostia. Facebookissakin ovat viestiä laittaneet. Kerran erehdyin vastaamaan kun luulin soittajaa toiseksi, sanoin että antaa mennä ulosottoon. Vastasivat että tarvitsee kirjallisen luvan siihen. Sillon haiskahti ja sanoin hyvää päivänjatkoa. Edelleenkään en ole kirjallisesti laittanut mitään, uhkailut viestien kautta ovat jo kohta jonkun mafian luokkaa.

    • Anonyymi

      En tiedä onko kusetus firma.. Paksoin heidän maksusuunnitelman mukaisesti velkani.. Jostain kumman syystä velka jakaantui kahteen eri osaan vaikka samaan aikaan samalta firmalta oli velka tullut. Ensimmäisen maksu rupeaman jälkeen sain hyvin saldotodistuksen heiltä pyytäessäni sitä ja kun olin maksanut aivan kaikki velkani heille ja kysyin sähköpostitse saldotodistusta kokonaisen velan maksun kuitiksi.. Sitä sai kyllä odottaa kauan.. Soitinkin heille lupasivat lähettää 5-10 min sisällä.. Ei kuulunut.. Laitoin viestiä uudelleen ja uhkasin rikosilmotuksella.. Sain saldotodistuksen heiltä heti.. Mielestäni outoa, mutta nämä saldotodistukset lähtee kyllä eteenpäin heti sinne minne niistä pitää ilmottaakkin, jos asian hoitaa itse ilman että haluaa noille firmoille itse maksaa siitä että he ilmoittavat maksuista eteenpäin.

    • Anonyymi

      Tosi hienoa että muillekin on tullut viestejä tuolta. Jotenkin suututtaa kun tuntuu että yrittävät huijata lisää rahaa. Kiitokset teille kommentoimista.

    • Anonyymi

      Tuli ulosoton haastehakemus vihdoin tältä firmalta. Velka oli tosiaan myös jo kuitattu eri perintäfirmalle aikaisemmin. Selitin heidän häiriköinnistä ja muusta. Hylkäsivät haasteen.

      Eikö ulosotossakaan olla yhtään hereillä mitä haastehakemuksia siellä otetaan vastaan?

      Olkaa velalliset valppaana, nää vironvitut kusettaa sitten näköjään loppuun asti, mutta älkää perkele maksako, tässä esimerkki!

      • Anonyymi

        Mulla kans meni ulosottoon joku näiden juttu. En jaksanut välittää. Näköjään näitä asioita ei sitten mikään viranomainen tai oikeuslaitoskaan tarkkaile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans meni ulosottoon joku näiden juttu. En jaksanut välittää. Näköjään näitä asioita ei sitten mikään viranomainen tai oikeuslaitoskaan tarkkaile

        Minäkin sain haastehakemuksen tältä firmalta velasta vuodelta 2013. Riitautin asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sain haastehakemuksen tältä firmalta velasta vuodelta 2013. Riitautin asian.

        No miten kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten kävi?

        Prosessi on vielä kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prosessi on vielä kesken.

        Nyt on asia ratkennut, peruuttivat haasteen. Eipä ollut perusteita periä vanhentunutta velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on asia ratkennut, peruuttivat haasteen. Eipä ollut perusteita periä vanhentunutta velkaa.

        Vaaditko mitään hyvitystä perusteettomasta kanteesta?


    • Anonyymi

      Miten viranomaiset eli AVI voivat hyväksyä tällaisen perintätoimiston
      omaan perintätoimistojen rekisteriin? Sama koskee uutta tulokasta
      Seifest oy...eikö kukaan tutki näitä firmoja, joiden tilitiedot Baltiassa?
      Viranomaisten välinpitämättömyys on hirveäää

      • Anonyymi

        Onko Seifestin yhteystietoja? En saanut heidän lähettämää liitettä auki..


    • Anonyymi

      Makselin pois velan noin 250e maksusuunnitelmalla. Oli kyllä törkeää pommitusta, kun päivittäin pommittivat ja soittelivat isälleni, kun en itse vastannut. Nyt tämä uusin tulokas Seifest perii jotain Eurovipin lainoja jota en todellakaan ole aikeissa maksaa. Aikaisemmin oli nimellä Finland Fast debt collection, mutta tiedot baltiassa.

      • Anonyymi

        Mulla myös ottivat äitiini yhteyttä kun en itse vastannut pommituksiin


    • Anonyymi

      Ei nyt taida tämä PlusPlus Capital ihan pikkulafka eikä täyttä kusetusta olla...ovat ilmeisesti listautumassa Tallinnan pörssiin ensi vuonna!
      Tallinnan pörssin omistaa sama amerikkalainen taho kun Helsingin pörssin (Nasdaq). Jos listaudut tai olet suunnittelemassa listautumista, on täysin mahdotonta että kysymyksessä olisi jokin kusetusfirma...

      • Anonyymi

        No sehän tarkoita etteikö Suomen officella voisi olla kyseenalaiset toimintatavat. Kyllä Suomalaisetkin perintäyhtiöt ovat vanhentuneita saatavia laittaneet käräjille, koska eihän se ole kusetusta, kun voi aina pistää inhimillisen virheen piikkiin. Ja parhaassa tapauksessa vastaaja ei oman velka/rahasotkujen ahdingossa jaksa vaivautua selvittämään onko vanhentunut, eikä kiistä kannetta, niin hups, taas helppoa rahaa tulee firman tilille. Kusetusta tai ei, mutta ainakin moraalitonta.


      • Anonyymi

        Suomessa 700k liikevaihto, eli aika pikkutekijä..


      • Anonyymi

        Taas jauhaa paska firman työntekijä


    • Anonyymi

      Nää kyrvänsyylät jaksaneet pommittaa jo kohta 2-vuotta velasta. Olen pyytänyt lukuisia kertoja laittamaan asian eteenpäin käräjille, jne. Eikä mitään tapahdu. Perivät egen velkaa. Koko egeä ei ole ollut enää moneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Älkää maksako missään tapauksessa senttiäkään tälle firmalle ilman asianmukaisia ja huolellisia tietoja velan perusteista yms.

    • Anonyymi

      Minulta yrittivät pari vuotta sitten periä lukuisilla uhkaavan oloisilla sähköpostiviesteillä Egen velkaa vuodelta 2014. Olin tuolloin velkajärjestelyssä ja kyseinen velka kuului myös tähän. Lain mukaan järjestelyssä velkaa ei voi "myydä" eteenpäin saati millään tavalla periä järjestelyn aikana. Alkuperäisen velkasumman päälle oli myös lätkäisty perintämaksua ja korkoa joista en saanut minkäänlaista selvitystä että mistä ja miten ovat muodostuneet. Melkoinen savotta oli ensiksikin saada joku kyseisestä puljusta kiinni ja vielä suurempi urakka oli sen jälkeen saada henkilö ymmärtämään että kyseinen velka on velkajärjestelyn piirissä ja että he saattavat syyllistyä rikokseen sitä periessään. Lopulta ymmärsivät ja jopa pahoittelivat, tämån jälkeen ei ole kuulunut mitään.

    • Anonyymi

      Sanoka että teillä on yleinen edunvalvoja kun ne soitta ja että hoitsu hoita edunvalvoja asiat kuten yhteydenotto hänelle tarvitaessa mutta että hoitsu ei nyt ole paikalla eli teillä on avohoito kontakti.

      Minulla tule joka päivä että estettyjä puheluitta 22 kpl ja estettyjä viestejä 5 kpl että ne soitta joka päivä 22 kerta ja laittavat joka päivä 5 viestiä onko oikein laillista sellainen.

    • Anonyymi

      Sanoka kun ne soitta että tee pyydätte teidän yleinen edunvalvoja soittaman tai laittaman sähköpostia heille eli että pyydätte yleinen edunvalvoja ottaman yhteyttä heihin.

    • Anonyymi

      Sanoka että esim varatuomari Matti Meikäläinen on teidän edunvalvoja tai että yleinen oikeusavustaja Matti Meikäläinen on teidän edunvalvoja googlatka teidän pakakunnan yleiset edunvalvojat tai varatuomarit tai yleiset oikeusavustajat tai asianajajat kuka tahansa voi olla edunvalvoja..

    • Anonyymi

      Nyt tuli haaste velka asiassa. Aion kiistää ja käytän oikeusavustajan palveluita. Jännä nähä mite etenee..

      • Anonyymi

        Kun lähetätte avustajan kanssa, kanteeseen vastauksen, että tulette kiistämään. Todennäköisesti vetää kanteen pois käräjiltä, ja maksaa sinun asianajokulut. Kokeilevat kepillä jäätä, että jos maksaisit, sen takia kannattavaa, koska maksajia löytyy riittävästi. Ei missään nimessä pidä mennä maksamaan heppoisin perustein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lähetätte avustajan kanssa, kanteeseen vastauksen, että tulette kiistämään. Todennäköisesti vetää kanteen pois käräjiltä, ja maksaa sinun asianajokulut. Kokeilevat kepillä jäätä, että jos maksaisit, sen takia kannattavaa, koska maksajia löytyy riittävästi. Ei missään nimessä pidä mennä maksamaan heppoisin perustein.

        Kiitos Suomen lain, niin laillista kusetusta


    • Anonyymi

      Enpä tähän firmaan luottaisi, sen nettisivustokin oli suljettuna kuukausien ajan, eikä edes ilmoitettu puhelin numero vastannut jokin vuosi sitten!

    • Anonyymi

      Ihme, että tuo yhtiö saa harjoittaa perintää kun ei noudata hyvää perintätapaa. Olen mielestäni maksanut laskun, jota he perivät. Mitäköhän helvetitä. Onkohan tuossa joku idea, että kokeilevat josko joku maksaisi uudelleen tai jotain?

      • Anonyymi

        mites kti-laskutuksella homma toimii?


    • Anonyymi

      Vieläkö nää ahdistelee ihmisiä? Sain velkani vihdoin ulosottoon syksyllä. Sähköpostit heiltä olen estänyt, kun melkein heti ulosottoon mentyä yrittivät vielä maksunuunnitelmaa. Nyt jokin aika sitten taas alkoi puhelut. Velka siis ulosotossa. Siinähän soittelevat kun puhelut on myös estetty.

    • Anonyymi

      Yrittävät uudellee saada kanteen pystyyn. Hävisivät yksipuolisella tuomiolla. Ja nyt haluisi oikeuden ohi sopia jotain, kun pitäisi kuluja maksaa.

    • Anonyymi

      Täysin laiton firma. Eivät haeta mitään oikeuden kautta vaan häiriköivät sähköpostilla.

    • Anonyymi

      Aivan huijarifirma! Ei vastaa puhelimeen ja velka maksettu ajat sitten. Poliisi soittaa peräänne huijarikoirat!

    • Anonyymi

      Vuonna 2017 otettu useampi laina Ege.fi ja ja oletin, että ovat edelleen käynnissä olevassa ulosotossa. Nyt Plusplus karhuaa näitä ja pyysin heiltä tiedot näistä lainoista. Eivät ole vastanneet vielä. Oletteko saaneet heiltä näitä tietoja pyytäessänne?

    • Anonyymi

      Täällä kans Ege lainojen perään ovat. Ajat sitten siirretty kyseiset lainat jo heidän toimestaan ulosottoon ja silti tulee uhkaavia sähköposteja niistä että jos et maksa heille niitä tulee maksuhäiriömerkintä ja he siirtävät ne oikeudelliseen perintään ja tulee satoja ja tuhansia euroja lisää maksettavaa.

      Jossain vaiheessa soittelivat useasta numerosta päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Samoin sähköposti täyttyi heidän jopa koomisilta yhteydenotoista ja supertarjouksista.

      Itse tein niin että estin kaikki numerot mistä soittelivat, samoin sähköposti sieltä suunnasta päätyy suoraan roskapostiin. Sinne ne kuuluukin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe