Hyviä Kysymyksiä (TYTÖILLE)

boy

Voisitteko vastata muutamaan mua askarruttavaan kysymykseet ;)

-Mistä kohti on teistä pojan hyvää ajaa ja jättää karvat tai siistiä niitä?

-Jos pidätte parroista, pulisongeista ym. Niin minkälainen?

-Pojan pukeutuminen? Vähän tiukkia että näkyy kehon muodot? Löysät vaatteet(Yo!) vai jotain stressman?

-Pojan ruumiinrakenne? Luonnollista pyöreyttä? Missä? Lihaksia? Missä niitä? Mikä osa miellyttää?

-Hiukset? Minkälaiset hiukset näyttää teistä hyvältä?

Ja loppuun tietysti teidän ikä ;)

11

2112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilli

      on sulla kysymykset.... kai sitä nyt sitten pitää jotain vastata, vaikken kyllä käsitä, mitä tällaisilla tiedoilla teet, mieltymykset eri henkilöiden ulkonäöstä ja habituksesta kun ovat niin yksilölliset.

      -Mun mielestä miesten ei tartte ajaa karvoja mistään muualta ku naamasta, jotta on siistin näkönen, en pidä varsinkaan viiksekkäistä nuorista miehistä, hyi....

      -ei mikään muotoonleikattu parta, joku siisti jos nyt semmonen olla pitää

      -Ei missään nimessä mitkään lökärit. juu ei. Siistit NORMAALIT housut, ei mitkään lökärit eikä trikoopöksyt, normaalit. Paidat saa olla melkein mitä vaan, mielellään tietty vähän tiukempia, että lihakset pääsee vähän esiin, jos semmosia sattuu olemaan.

      -Ei mikään ruipelo ruumiinrakenteeltaan. Lihaksia käsissä ja vatsassa tietenkin ;) Oisko raamikas hyvä sana... ei mikään bodari, muttei mikään ruipelo. Sopusuhtainen.

      -Hiukset... hmm.. Ei pitkät! Ei todellakaan mikään liehuletti. Ei kyllä kaljukaan. Semmoset siististi leikatut, vähän ehkä korvan päälle... Who knows... Toisille sopii toisenlainen ja toisille toinen....

      Iältäni olen melkein 18.

      • -natalie-

        - niin ja ruuminrakeenteeltaan ei siis mitään ruipelo, vaan enemmän niin kuin raamikas, muttei mitään kuntosali bodari, vaikka lihaksia saakin löytyä.

        - pitkät hiukset on kauheita! Korvaan saakka suunnilleen!


    • pikkuwampyyri

      voisin vastata.ikäni 21-vuotta.

      silmien välistä vois ajaa karvat.tosi törketä u karvat rehottaa naamassa. ylimääränen parta pois.ei pitkiä karvoja selässä tai luomien päällä. pukkiparrat on yök.

      en pidä parroista(kutittaa ja on epäsiisti) ja pulisongit on teinit!!!

      löysät kunnes olet täysi-ikäinen.sen jälkeen siistimmät dressmann tai siistit farkut ja paita. ei ylipukeutumista (paitsi jos olet homo) ei pilli farkkuja.ei pitkejä takkeja.

      6back on kaikkein seksikkäin.ei yli bodattua ruumista (kehonrakentajat&painonnostajat).sängyssä pitää olla kestävyyttä.ei kukaan jaksa pomppia päällä ikuisuuksia ja tehä kaikkea työtä.muuten ei väliks.ite en tykkää lihavista miehistä (ällöttää miettiä niitä päälleni)

      ns.ruottalainen homokampaus on edelleen jees. hiukset saa olla maksimissaan korville pitkät.mä en henk.koht tykkää rasvaleteistä.siisti on aina muodikas..

      kuka tykkää mistäkin mutta yleispätevä sääntö on:pidä huolta itsestäsi ja missään ei saa yliampua.

      -pikkuwampyyri-

    • tyttö87

      karvoja saa olla mielellää vaan siellä ;)
      ei pulisonkeja parta vain jos sille sopii nii sellanen joka on suun ympäsillä ohut..
      paidat saa olla melko tiukkoja siis jonkun verran.. housut ehottomasti hieman löysät ei sellaset joista näkee munat ku on nii tiukat mut ei hopparitkaan mielellää mut mielummin hoppari ku tiukka..
      ei saa olla liian lihaksikas.. sellanen et on lättävatsa mut rintalihakset saa olla ei mitää hirveitä sixpac:ejä..
      rastat jos ne on siistit .. tai sellaset melko lyhyet sellaset vähä yli kasvaneet niinku olis just heränny ehkä.. jotku siistit
      mut tää on vaa mun mielipide....
      oon 17v.... :)

    • retkahtanut rakkauteen

      Mä en henk. kohtasesti pidä viiksistä, en varsinkaan n. 16w.
      ja munakarvat pitää olla!!!
      joillekkin sopii pulisongit, joillekkin ei.
      parta on hyvä
      sellanen pukeutuminen ettei se näytä homolta eikä pelleltä vaan viileeltä ja kypsältä ja sellaselta että sillä on kaikki tallella.
      lihaksia pitää olla muttei sillai että näyttää olevan täynnä nestettä tai sillai.. ei liian lihaksikas eikä luikku.
      Tummat ja vaaleet.. siistit... kaikki kunhan ei ole ns. tarhapöllö
      14

    • *Julia*

      1. No, olisihan se hyvä ettei kainaloista pursua kauheat karvat.

      2. En pidä

      3. Paidat voi olla tiukahkoja ja niitä voi pitää auki niin että siellä paidan alla on joku t-paita
      esim. musta napitettava kauluspaita oranssi t-paita

      4. Vatsalihakset =

    • dn-z

      Mielestäni miehen ei tarvitse ajella mitään karvoja. Pitkien kainalokarvojen siistiminen riittää. Karvoja on ja pitääkin miehellä olla :>

      Parta tai vähänkään pidemmän pullarit eivät mielestäni kaikille sovi, vähiten nuorille pojille. Miehellä sitten saakin olla jo partaa, eivätkä mukavat pulisongitkaan pahaksi ole. Itse pidän erityisesti pulisongeista, jotka yltävät suunnilleen korvanlehden kohdille.

      Rennot vaatteet on parhaimman näköiset. Ihmisistä näkee päälle päin, milloin vaatteissa on hyvä olla. Tiukimpiin farkkuihin ei siis mielestäni kannata ahtautua :>

      Jos jossain tarvitsee olla lihaksia, niin käsivarsissa. Ne ovat turvallisen tuntuiset ja ihanat :> luonnollinen pyöreys kuuluu mielestäni asiaan. Haluan suuren miehen, jolla on myös sitä mahaa ;)

      Pidän erikoisista, laitetuista hiuksista. Sellaisista jotka erottuvat joka päiväisestä meiningistä; piikkiä, pystyä, pörröä, keesiä tai muuta radikaalia.

      Ja vastannuthan on itse 16.

    • marie85

      Noh, vastailenpa nyt kun ei ole oikein muutakaan tekemistä!

      1. Kasvoista ajaa parta ja viikset pois, tai ainakin siistiä. Kyllä kasvoissakin karvoja voi olla jos ne ovat siistin ja hoidetu näköiset :)! Muualta ei tartte kyllä ajella ollenkaan...siistiä voi jos nyt välttämättä haluaa.

      2. En kauheana pidä pulisogeista. Parran pitää olla siisti ja huolitellun näköinen. Aikasta lyhyt mieluiten.

      3. Ihan ehdottomasti sellaiset normaalit vaatteet. Mitään tiukkoja eikä löysiä, vaan tyylikkäitä jotka kivasti tuopii kroppaakin esille.

      4. Luonnollista pyöreyttä. Ei tartte olla mitenkään erityisesti lihaksia (vaikka mieheni kyllä haluaa itse niitä lihaksiaan treenata, minä pitäisin siitä pikkusesta "kaljamassustaki" :)! )
      Eli kunhan nyt huolta kropastaan pitää niin riittää...ei tartte olla mikään mister Finland :)!

      5. Vaaleat...tummat...ihan sama. Kunhan on siistit ja sopii kantajalleen :)!

      Ikää on 19 vuotta

    • ankeli

      -Sellkäkarvoista en oikein innostu, joten ne voisi ajaa. Kainalokarvoja voisi vähän siistiä, mutta muun kehon karvoille ei mun mielestäni mitään tartte tehdä. Noh... Toki on mukavempaa "hommaillessa" jos alapään karvoja on vähän siistitty ;)

      -Pulisongeista en tykkää ollenkaan. Kaikkein kivoimmaksi olen kokenut tuollaisen ns päivän mittaisen parran, eli pientä sänkeä on, ei ole täysi siloposki. Mutta pitkästä parrasta en pidä, enkä myöskään muotoillusta.

      -Riippuu niin siitä minkä näköinen jätkä on. Tiukkia housuja en oikein haluais jätkällä nähdä, mutta toisaalta lökäpökätkään ei ole mukavan näköiset. Joten siitä väliltä. Liian isot ja liian pienet on kamalat, siinä se raja menee. Jokainen pukee pälleen niin kun kokee että itselle sopii.

      -Ensinnäkin miehen pitää olla pitkä. Luonnollista pyöreyttä saa olla, mutta ei liikaa. Hauikset, jalkalihakset ja rintalihakset on hyvä juttu oikean kokoisina, liian isot on kamalat. Erityisesti hauiksista tykkään.

      -Ei kaljua eikä hevilettiä. Hiukset sa mun mielestäni olla korkeintaan korvien yläpuolelle ulottuvat. Huomion kiinnittää hyvin tehty "sotkettu" hiuskuosi ja "homohyppyri".

      -Ja ikähän on 19 =).

    • -natalie-

      -Mistä kohti on teistä pojan hyvää ajaa ja jättää karvat tai siistiä niitä?
      # kainalot ajaa, alapäätä siistiä, parta ja viikset pois, ja rintakarvat! hyi!:(

      -Jos pidätte parroista, pulisongeista ym. Niin minkälainen?
      # Hirveitä.

      -Pojan pukeutuminen? Vähän tiukkia että näkyy kehon muodot? Löysät vaatteet(Yo!) vai jotain stressman?
      # paidat tiukkoja, mutta housut löysempiä, muttei kuitenkaan yli löysiä.

      -Pojan ruumiinrakenne? Luonnollista pyöreyttä? Missä? Lihaksia? Missä niitä? Mikä osa miellyttää?
      #Lihakset miellyttävät minua eniten!:) Ihania! Mutta ei saa olla liian laiha yms...

      -Hiukset? Minkälaiset hiukset näyttää teistä hyvältä?
      # pörrö hiukset, jotka tulee silleen kivasti pipon alta näkyviin!:)Tumman ruskeat.

      Olen kohta 15.

    • Anonyymi

      1. hyi vittu jos sulla on kämmenessä tai niiku käden alueella nii ei natsaa (tai siis tietenki käsivarres nyt voi olla mut yk ei niiku siitä mistä pidetää kii)
      eikä sekää oo mikää iso turn on jos sun pallit on iha pusikko, tai jos sul o amisviikset

      2. EI, hyi helevetti

      3. LÖYSÄT VAATTEET

      4. laiha

      5. ei liian lyhyet, sellaset tik tok fluffy

      t. 14v tyty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe