En osaa pelätä sutta,susi on nopea.Olemme katselleet toisiamme silmiin,en ymmärtänyt mikä eläin,luulin koiraksi,Kun kys.iso koirannäköinen juttelin rauhallisesti,jäin paikalleni.Hän katsoo minua pää alas päin.Hyökkäys asento tarvittaessa,useamman minuutin seisottuamme.Minä koirani kanssa jatkoin matkaa,koirani eu hyppinyt ,aina koiran tavatessaan halusi tehdä niin mennä luo.Nyt viimeisessäkin mutkassa matkalla kotiin katseli taakseen ,ja sana susi sai katsomaan ympärilleen.Kun käveltiin eteen oäin näin koiraeläimen,ison katsovan taakseen ,juoksevan eteen päin.Olen katsellut karhuakin ihan ihan liki.Nykyinen nuori koirani sana susi herättää hänetkin.Ja joku muukin törmännyt samapaikka outoon eläimeen,me on nähty monesti kauempana tuleeko koira. Ei eii tuu metsään puikkaa ilm.En osaa pelätä monesti ulkoillaan myöhään ketään ole ulkona.Willieläin on arvaamaton,vaarallinenkin.Nykyinen koirani suuri.Huskymix.Ei pärjää sudelle mikään koira tiedän.
Luonnon eläimet
Anonyymi
1
144
Vastaukset
- Anonyymi
Niin piti jatkaa,luonnon eläimiä näkyy hiljennyttyä kylän aika paljonkin,rusakkoja..kettu,ilves vieraili pihalla.Suppareita,peuraa,hirvee.On ne ihania.Eläimet valtaa suomea kun suomi hiljenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638