Vastuulliset ravintolat

Anonyymi

Keisarinsatama ja Vausti. Hienosti tehty!
Mitä nopeammin suljetaan, sen nopeammin avataan. Just näin!

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että sen nopeammin aukaistaan? Et mistään.

      • Anonyymi

        Etkä sinä! Joten seuraa virallisia ohjeita, mielummin ennemmin kuin myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä sinä! Joten seuraa virallisia ohjeita, mielummin ennemmin kuin myöhemmin.

        Älä levitä mutuasi!


    • Anonyymi

      Aika samaa mieltä aloittajan kanssa. Pitää eristäytyä josvaan voi eikä istua ravintolassa baarissa kahvilassa. Mikä ettei ymmärretä.

    • Anonyymi

      luonnolinen poistuma

    • Anonyymi

      Tässä nyt tutisee puntti ja hyvä niin. Ei ole vain ravintoloissa ongelma.
      Ongelma on kaikkien laista porsaan(perä)reikiä kaivavien ja vakuutuskorvauksia hakevien yrittäjä-saivareiden eliminoiminen kansallisesti tiukassa tilanteessa.

      • Anonyymi

        Haatainen laittaa näitä kuppiloita kiini juurikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haatainen laittaa näitä kuppiloita kiini juurikin

        Ja nyt lähtee nilliporukan hakemukset!!!


      • Anonyymi

        Loppuu pelleleikki hyvinki hätäsee. On se jos ei jo tajuta?


    • Anonyymi

      Se että yrittäjä odottelee valtiovallalta käskyä yrityksensä sulkemiseen, vaikkapa mahdollisen vakuutuskorvaukset toivossa, kertoo isosta edesvastuuttomuudesta. Oma tolkku ja ymmärrys ja etenkin VASTUU pitää olla ykkösprioriteetti näinkin vakavan pandemian kohdatessa. Kysymys ei ole enää tienaamisesta tai omasta elintasosta. Kysymys on koko yhteiskunnan pärjäämisestä, jokaisesta yksilöstä. Omista työntekijöistäsi, asiakkaistasi. Järkyttävää suhtautumista tilanteeseen tässä maassa.

    • Anonyymi

      Hyvä Vausti! Informatiivinen, muitakin ajatteleva ja tilanteen asiallisesti toteava tiedote. Kiitos!.... ja iso harmi että tilanne on mikä on : (

      • Anonyymi

        P ja porukat <3


    • Anonyymi

      Näin on. Kaikenlaista selittäjää esiintyy nykyjään hyväntekijänä. Iso arvostus kotkalaisille yrittäjille paitsi niille jotka jatkavat esim hövelin pyrkyrinuorisomme juottamista ja syöttämistä, alkoholisolisoitumisen jatkamista kaikenlaisen juhlimisen ja hauskuuden varjolla, vaikka tilanne on jo todella vakava koko maailmassa. Iso osa näistä yrittäjistä saattaa olla itsekin alkoholisteja. Kaikki tämä rahanahneus seuraavien sukupolvien elämästä pois.

    • Anonyymi

      Pizza Extra Sunilaa on moitittu myrkyttämöksi. Miksi? Mikä tekee muut kotkalaiset ruuanjakaja mestat sen paremmiksi? Maahanmuuttajuus vai, onko huono? Eipä taida Kotkan maaperältä olla ihan kaikki muutkaan jauhelihan paistajat.

    • Anonyymi

      Vausti on ihana. Niiin ihanat muistot tyttären kihlajaispäivästä . Keisarinsatamassa taas kesän 2017 paras veneilymuisto ja huiput silakkapihvit namskis. Meriniemi myös muistojen paikka aika aikoja sitten. Hyvä Kotka!

      • Anonyymi

        Vanha Fiskari se vasta helkutarallaa aina on ollu meijän paikka ja possoo päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha Fiskari se vasta helkutarallaa aina on ollu meijän paikka ja possoo päälle

        Kairossa ei ollut merimiehiä kun viimex kävin. Sekin joutuu sulkeen ovensa, no voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kairossa ei ollut merimiehiä kun viimex kävin. Sekin joutuu sulkeen ovensa, no voi voi.

        Ne on Kiinassa jumissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on Kiinassa jumissa

        Merihotellissa on pieni baari, kävin syksyllä 2018.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merihotellissa on pieni baari, kävin syksyllä 2018.

        Kairo&meri baari ja joku Sokoksen yökerho. Siinä Kotkan baarit missä käynyt.


    • Anonyymi

      No nyt ei tarvi ihan heti mennä. Toukokuun loppu ei riitä mihinkään viruksen leviämisen kannalta. Juhannus telttaillaan.

      • Anonyymi

        Jep, harmi kun ei pääse Kotkaan. Olisin käynyt Kotkan saaristossa ja merimuseossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, harmi kun ei pääse Kotkaan. Olisin käynyt Kotkan saaristossa ja merimuseossa.

        No kohta nää Oivat on kaikki kiinni


    • Anonyymi

      Pakottavaa sulkemispäätöstä eivät saaneet vielä aikaan. Uskon, että kotkalaisravintolat jatkavat vielä 1-2 viikkoa.

    • Anonyymi

      Pitääkö joku edesvastuuton ahne ravintoloitsija vielä kauppaa auki?!
      Älkää hyvät ihmiset menkö ravintoloihin!

    • Anonyymi

      Jos oikein ymmärsin, niin viimeistään maanantaina kaikki muuttuvat vastuulliseksi.

    • Anonyymi

      Täyskielto tuli.

    • Anonyymi

      Niin on!

    • Anonyymi

      Kiitos ja hyvää yötä muutamalle ihanalle ravintoloitsijalle😁💋

    • Anonyymi

      2000€ tuki /yrittäjä
      Sovi pankin kanssa lyhennysvapaista 6kk ajaksi
      Soita vuokranantajalle, sovi vuokrien puolittamisesta, onnistuu.
      Yhteys vakuutusyhtiöön, onko maksujen siirto mahdollista, 6kk ajaksi.
      Myy pois turhaa käyttöomaisuutta.
      Kokit tekemään ruokaa oikein urakalla, jota muu henkilökunta kuljettaa tuhansille kotkalaisille kohtuuhintaan.

      • Anonyymi

        Tuo 2000€:n toimintatuki esim 6 kuukaudeksi, on kyllä suht' hyvä turva yrittäjille.
        Vuokranantajat joustavat se on ihan selvä asia.


    • Anonyymi

      On varmaan mutta sivuhistoriassa pitää olla aiemmat laskut maksettu. Tietenkin.

      • Anonyymi

        Aijemmin laskut ja huoneistoon liityvät asiat pitää olla kiitettävässä kunnossa, niin että vuokrananatajalla on täysi luotto siihen mitä tapahtuu koronan jälkeen.
        Lusperille "lappu luukulle", eikä pienintäkään vastaantuloa. Muuten ollaan osastolla "protestit kymenlaakso". Sitä kannattaa muutenkin vilkaista, niin tietää missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijemmin laskut ja huoneistoon liityvät asiat pitää olla kiitettävässä kunnossa, niin että vuokrananatajalla on täysi luotto siihen mitä tapahtuu koronan jälkeen.
        Lusperille "lappu luukulle", eikä pienintäkään vastaantuloa. Muuten ollaan osastolla "protestit kymenlaakso". Sitä kannattaa muutenkin vilkaista, niin tietää missä mennään.

        Näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijemmin laskut ja huoneistoon liityvät asiat pitää olla kiitettävässä kunnossa, niin että vuokrananatajalla on täysi luotto siihen mitä tapahtuu koronan jälkeen.
        Lusperille "lappu luukulle", eikä pienintäkään vastaantuloa. Muuten ollaan osastolla "protestit kymenlaakso". Sitä kannattaa muutenkin vilkaista, niin tietää missä mennään.

        Juuri noin. Nyt on kaikilla muutama päivä aikaa suunnitella kunnon kotiruoka-annoksia, luotettava, täsmällinen kuljetus kotiovelle>>>>maksupäätteineen.
        Asiakkaita riittää satoja.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe