Tsekkiläisen romuraudan määrä laskee tiestöjä kuluttamasta.
Koronaviruksen seurauksia
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin, tulee Venäjän valta ja kaikille omat Citikat. Venäjällä ei ole edes koronaa, vain sattumalta keuhkokuume-epidemia baabuskoilla. Mutta Isä Putin pitää huolen ja rakentaa sairaalan
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Citroen on länsiauto. Skoda on itäauto.
Juurikin näin, Citikka on Mersu ja Putin antaa meille sellaiset, kun olemme uskossa vahvoja hyvä Toveri! Skoda ei ole auto ensinkään, mikä lie kaalivankkuri.
- Anonyymi
Kohta on entistä vanhempia autoja teitä kuluttamassa, kun koronaviruksen myötä seuraavan laman myötä loppuu uusien autojen ostaminen. Kohta nousee arvoon arvaamattomaan Kempin mighitsaus laitteet.
- Anonyymi
Pelkkiä skeidoja tuolla teillä näkyy. Normaalit ihmiset etätöissä, mutta tehdas duunari skodistit painaa menemään pitkin katuja.
- Anonyymi
Mihinkäs duuniin itse olet menossa kun olet seuraamassa autoja liikenteessä, hihii hölmö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs duuniin itse olet menossa kun olet seuraamassa autoja liikenteessä, hihii hölmö.
Se on etä-amiksen liikuntatunnilla lenkkeilemäsää omaan tahtiin...
- Anonyymi
TROOOOOL TRÖÖÖÖÖL massapostaus kuraa taas palsta täyteen. . Lastentarha lastentarha..höpölä höpölä tasoa.
- Anonyymi
saasterahaa hakemaan kun lomautuslappu tuli
TDI - Anonyymi
Työkansa ajaa tulevaisuudessakin Skodilla. Työttömät, pienituloiset ja eläkeläiset Tojoilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618530- 1384830
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.374213- 213478
- 233032
- 602922
- 292907
- 252370
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4112281- 322239