Kapakat kiinni

Anonyymi

10

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan sama, sillä ylihuomenna menen katsomaan netistä balettia

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi voi mitä , mitä .. salakarppa viihdettä livenä
        https://youtu.be/dESiXqKYMFU
        Kotona viihtyy
        Siellä saa elvistellä 😍
        Kesälavat saa kyllä aueta HEINÄkuussa ainakin.
        Kapakoista viis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi mitä , mitä .. salakarppa viihdettä livenä
        https://youtu.be/dESiXqKYMFU
        Kotona viihtyy
        Siellä saa elvistellä 😍
        Kesälavat saa kyllä aueta HEINÄkuussa ainakin.
        Kapakoista viis.

        Hyvä vaan kun kapakat suljetaan. Muistakaa turvaväli, kun korona tarttuu myöskin ilmasta.


    • Anonyymi

      En ole vielä keksinyt mistä Korona lempinimeltään Kortsu ei tarttuisi.

    • Musiikki ei kuollut.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eips tarvi odottaa - Korona on jo maisemis 😷
        Kesän kekkerit pihall
        https://youtu.be/L7BYt7N6obE
        Epidemia kestää.. kestää kuka kestää.
        https://youtu.be/pKKtv8C3fUw
        Suvivalssit kortilla.
        https://youtu.be/Hauz49cHxVQ
        Paljon isoja kesätapahtumia peruttu
        Kesä 2020 😎

        Kesä tulee
        Huippu toukokuussa
        Uutistoimisto STT:n Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta saamien tietojen mukaan koronaviruksen epidemiahuippu ajoittuisi toukokuun toiselle viikolle. Aiemmin epidemiahuippua on povattu huhtikuun loppuun.

        THL:n 25. maaliskuuta julkaisemien skenaarioiden mukaan Suomessa epidemia kestää heinä- tai syyskuuhun saakka.

        Epidemia tulee todennäköisesti etenemään eri tahdissa eri puolilla maata. Niillä alueilla, joilla on merkkejä epidemian leviämisestä, tulisi THL:n mukaan keskittyä riskiryhmiensuojelemiseen.

        Koronavirus voi aiheuttaa pienellä osalla potilaista äkillisen hengitysvajausoireyhtymän, jossa keuhkoihin kertyy tulehduksen takia tulehdussoluja ja nestettä. Tällöin keuhkojen kyky hoitaa tehtäväänsä heikkenee ja henkilö voi tarvita tehohoitoa.

        Tehohoidossa hengitystä ja verenkiertoa tuetaan hengityslaitteella sekä verenkierron tukihoidoilla.
        https://youtu.be/VljRvU_tulg
        Parantuneita
        Ensimmäisistä koronaviruksesta parantuneista henkilöistä kerrottiin lauantaina 14. maaliskuuta. Kahdeksan helsinkiläistä toipui taudista.

        – Hienoja uutisia! Ensimmäiset kahdeksan helsinkiläistä koronavirukseen sairastunutta jo parantunut. Kiitos sote-ammattilaiset! Voimia jatkoon, Helsingin terveysasemien johtajalääkäri Timo Lukkarinen kirjoitti Twitterissä.

        Parantuneista on annettu harvakseltaan tietoa julkisuuteen Suomessa.


    • Anonyymi

      Kuulin perhepiirissäni että parilla lasten kaverilla oli ollut niin lievät oireet että parantuminenkin eteni nopsasti.
      Saivat testit kun tulivat Tirolista ja oireilivat hiukan mm. makuaistin menetys ja kurkkukipua.
      Nyt on sitten negetiiviset testit tehty ja he ovat olleet jo pari viikkoa töissäki kaiken karanteenin jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe