Oletko valmis uhraamaan henkesi

Anonyymi

Ettei suomen talous kärsi ja että jälkipolville jää hyvinvointia?
""Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta (Tänään klo 5:53 IL) Dan Patrick kehottaa ikätovereitaan uhraamaan mahdollisesti henkensä, jotta maan talous ei kärsisi.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten maan talous siitä kohentuisi, jos 70-vuotiaat hankkisivat viruksen? Olisihan siitä seurauksia, vaikka kuolisi kenenkään tietämättä.

    • Utopistinen ajatus kun lopputulos voi olla mikä tahansa, emme tiedä koronaviruksen käyttäymisestä tarpeeksi.
      Ennenkuin löydetään/kehitetään tehokas lääke voi näitä epidioita olla usempia, muuntuunko virus.
      Tietysti voi hylätä poikkeustilat ja katsoo miten käy, tätähän Trumppi uumoilee, pääsiäiseen mennessä käydään elämään kuin mitään epidemiaa ei olisikaan.

      • Anonyymi

        Jokatapauksessa me suuret ikäluokat joudumme uhraamaan henkemme,
        sillä äskenki radiosta tuli asia-ohjelmaa jossa kysyttiin jos potilaita tulee paljon saako yli seitenkympiset tehohoitoa,
        sanottiin että on tietenki pakko tehdä piroriteetteja siinä tilanteessa,

        joten katsotaan onko vanhuksesta taloudellista hyötyä

        joten nuoret valitaan ensin tehohoitoon
        koska heillä on vielä mahdollisuus hyödyttää yhteiskuntaa taloudellisesti,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokatapauksessa me suuret ikäluokat joudumme uhraamaan henkemme,
        sillä äskenki radiosta tuli asia-ohjelmaa jossa kysyttiin jos potilaita tulee paljon saako yli seitenkympiset tehohoitoa,
        sanottiin että on tietenki pakko tehdä piroriteetteja siinä tilanteessa,

        joten katsotaan onko vanhuksesta taloudellista hyötyä

        joten nuoret valitaan ensin tehohoitoon
        koska heillä on vielä mahdollisuus hyödyttää yhteiskuntaa taloudellisesti,

        Ymmärrän mitä tarkoitat, nythän yritetään loiventaa sairastumista mahdollisimman pitkälle aikavälille ettei terveyden huolto tukehtuisi, se olisi kamala tila. Nytkin on tilanne jossa kuolemaa ei pystytä estämään mutta näinhän on myös infuluenssassa..terveydenhuolto käy taistelua aikaa vastaan.


      • Pertikki kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkoitat, nythän yritetään loiventaa sairastumista mahdollisimman pitkälle aikavälille ettei terveyden huolto tukehtuisi, se olisi kamala tila. Nytkin on tilanne jossa kuolemaa ei pystytä estämään mutta näinhän on myös infuluenssassa..terveydenhuolto käy taistelua aikaa vastaan.

        Komentoketjuun tullut lommo kun ulkomailta tulevia ei ole otettu tarpeeksi hyvin huomioon, eli ei oltu oikein hereillä tarpeeksi nopeasti.

        Pääkaupunkiseutu joutaa laittaa karanteeniin että oikee immeiset suap elellä lupsakasti.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Komentoketjuun tullut lommo kun ulkomailta tulevia ei ole otettu tarpeeksi hyvin huomioon, eli ei oltu oikein hereillä tarpeeksi nopeasti.

        Pääkaupunkiseutu joutaa laittaa karanteeniin että oikee immeiset suap elellä lupsakasti.

        Elähän! Finnairilla on tullut 200 000 mahdollista tartuttajaa. Ympäri maanhan ne ovat lennähtäneet kuin varpusparvi. Voipi olla sinunnii nuapurissais. Notta varo vaan. Ole tarkasti karanteenissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokatapauksessa me suuret ikäluokat joudumme uhraamaan henkemme,
        sillä äskenki radiosta tuli asia-ohjelmaa jossa kysyttiin jos potilaita tulee paljon saako yli seitenkympiset tehohoitoa,
        sanottiin että on tietenki pakko tehdä piroriteetteja siinä tilanteessa,

        joten katsotaan onko vanhuksesta taloudellista hyötyä

        joten nuoret valitaan ensin tehohoitoon
        koska heillä on vielä mahdollisuus hyödyttää yhteiskuntaa taloudellisesti,

        Ei taideta katsoa taloudellista hyötyä. Katsotaan oletettua jäljellä olevaa elinikää. 70-vuotiaalla sitä saattaa olla 8 - 15 vuotta ja 25-vuotiaalla 53 - 60.

        Miten on, onko hengityslaitteita yksityisellä puolella, että varakas 70-vuotias voisi ostaa itselleen sitä elinaikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elähän! Finnairilla on tullut 200 000 mahdollista tartuttajaa. Ympäri maanhan ne ovat lennähtäneet kuin varpusparvi. Voipi olla sinunnii nuapurissais. Notta varo vaan. Ole tarkasti karanteenissa.

        Kyllä seuraan uutisia.

        Kolmas viikko karanteenissa,

        Tytär kielsi menemästä ihmisten ilmoille, yritin vängätä vastaan hää hyppäs autoon ja ajoi Vantaalta Mikkeliin hoitelee juttuja, toi kyllä erinnäisiä tavaroita jotka oli tulossa sieltä mulle, jos pääkaupunki seutu eristetään nii sitten jääp tuomatta. Käytiin kaupoissa ja apteekissa vähän muuallakin, nyt sitte karanteeni jatkuu jatkuu jatkuuu.


    • Anonyymi

      No, ei siinä kerrota näemmä kuka tulee maksaan tämän SUUREN kusetuksen ?

      Uskotteko ihan oikeasti että tuo korona tappaa terveitä henkilöitä ?

      • Anonyymi

        Pahvi! Ei se tervettä tapa, vaan koronaan sairastuneen, jolle se on iskenyt keuhkoihin. Ei se ikää katso. Pitää sairastua ensin. Huoh.

        Allergiset ja astmaatikot, diabeetikot ja monet muut vaaravyöhykkeessä ovat, ihan minkä ikäiset tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahvi! Ei se tervettä tapa, vaan koronaan sairastuneen, jolle se on iskenyt keuhkoihin. Ei se ikää katso. Pitää sairastua ensin. Huoh.

        Allergiset ja astmaatikot, diabeetikot ja monet muut vaaravyöhykkeessä ovat, ihan minkä ikäiset tahansa.

        No voi voi, tuotahan sinä saarnat kuin leipäpappi!

        Mutta totuus on että ne terveet maksaa laskut. Verot, maksu nousee kunhan on saatu tuollaiset PAHVI oikeasti kuseen!

        Aivopesu toimii hyvin eikös vaan.


    • Minä olen 70v.
      Olen myös tehnyt työni niin hyvin suunnitellen.
      Että eläkkeeni kuuluu ylimmän 7% joukkoon.
      En siis nauti minkään-laisia tukeja.
      Mutta runsaasti maksan veroja.
      Rahaa, jolla nyky-lapset sohvilla pelailevat yltä-kylläisinä.
      Hyvin-voinnillaan mässäillen
      Ihan muissa vaatteissa kuin kirppari-vaatteissa.

      H.

      • huruksz

        Vasten tahtoani.

        H.


      • Anonyymi

        jaaaaa,,,, mihinkähän prosenttiin minä kuulun en minäkää saa mitään tukia sosulta, ainoastaan lääkeistä sen kelan- alen minkä politikot on kaikille määränny,

        niin mikähän mahtaa olla se priosentti tyhmä ??? tietääkö hurukszi ?

        eikä mun eläke niin suuri ole että päätähuimais ??????????????? pieni se on,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaaaaa,,,, mihinkähän prosenttiin minä kuulun en minäkää saa mitään tukia sosulta, ainoastaan lääkeistä sen kelan- alen minkä politikot on kaikille määränny,

        niin mikähän mahtaa olla se priosentti tyhmä ??? tietääkö hurukszi ?

        eikä mun eläke niin suuri ole että päätähuimais ??????????????? pieni se on,,

        niiii ja tuo " tyhmä " piti olla ryhmä,,, haha haaaahahahahaha,, sori

        mutta kerro se prosentti kuitenki onko se seittemän vai seittemänkymmentä hahahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaaaaa,,,, mihinkähän prosenttiin minä kuulun en minäkää saa mitään tukia sosulta, ainoastaan lääkeistä sen kelan- alen minkä politikot on kaikille määränny,

        niin mikähän mahtaa olla se priosentti tyhmä ??? tietääkö hurukszi ?

        eikä mun eläke niin suuri ole että päätähuimais ??????????????? pieni se on,,

        Josko me pieneläkeläiset joudutaan uhrautumaan ensin, jotta nuo yläprosentin väki saa elää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaaaaa,,,, mihinkähän prosenttiin minä kuulun en minäkää saa mitään tukia sosulta, ainoastaan lääkeistä sen kelan- alen minkä politikot on kaikille määränny,

        niin mikähän mahtaa olla se priosentti tyhmä ??? tietääkö hurukszi ?

        eikä mun eläke niin suuri ole että päätähuimais ??????????????? pieni se on,,

        "Anonyymi"

        Paljon on käytetty sanontoja: "Ne muut" "Ne toiset"
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=0uj9QeNX6G4

        H.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Josko me pieneläkeläiset joudutaan uhrautumaan ensin, jotta nuo yläprosentin väki saa elää.

        "Anonyymi"

        Asian voi ajatella niinkin.
        Minä en uhraa elämääni.
        Minun on elätettävä luuseritkin.
        Vasten tahtoanikin.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Asian voi ajatella niinkin.
        Minä en uhraa elämääni.
        Minun on elätettävä luuseritkin.
        Vasten tahtoanikin.

        H.

        Onhan tässä toistenkin elätettävä perheensä.
        Et sinä ole ainoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä toistenkin elätettävä perheensä.
        Et sinä ole ainoa.

        "Anonyymi"

        Minulla ei ole perhettä, siinä mielessä kuin oletan sinulla olevan.
        Haluatko todella elää toisten ihmisten rahoilla?
        Etkä niillä jotka olet itse ansainnut.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Asian voi ajatella niinkin.
        Minä en uhraa elämääni.
        Minun on elätettävä luuseritkin.
        Vasten tahtoanikin.

        H.

        Kukaan ei ole pyytänyt sinua uhraamaan elämääsi, huruksz.
        Kukaan ei liioin ole vaatinut sinua elättämään luusereita ja et sinä ketään elätäkään. Itseasiassa kukaan ei ole vaatinut sinua elättämään edes itseäsi.
        Sinun tahtomisillasi ei ole mitään merkitystä. Maksat vastentahtoisesti veroja ja veroluonteisia maksuja, ihan sama, vastentahtoisesti tai mielelläsi, maksettava on.
        Kun ajattelet maksamiasi veroja niin ajattele samalla myös saamiasi tulonsiirtoja.

        Bessie


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole pyytänyt sinua uhraamaan elämääsi, huruksz.
        Kukaan ei liioin ole vaatinut sinua elättämään luusereita ja et sinä ketään elätäkään. Itseasiassa kukaan ei ole vaatinut sinua elättämään edes itseäsi.
        Sinun tahtomisillasi ei ole mitään merkitystä. Maksat vastentahtoisesti veroja ja veroluonteisia maksuja, ihan sama, vastentahtoisesti tai mielelläsi, maksettava on.
        Kun ajattelet maksamiasi veroja niin ajattele samalla myös saamiasi tulonsiirtoja.

        Bessie

        "Anonyymi"

        Vauvana äitini vaihtoi vaippojani laulellen.
        Sota-vuosina isäni lauloi kuorossa toivoen.
        He antoivat toisinaan "veroluonteisia" maksuja minulle.
        Teini-vuosina aina vaan enemmän.
        Toinen Demari, toinen Kommari.
        Tavoillaan tahtoivat minun oppia elämääni elättämään.
        Minä en saa tulon-siirtoja.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Vauvana äitini vaihtoi vaippojani laulellen.
        Sota-vuosina isäni lauloi kuorossa toivoen.
        He antoivat toisinaan "veroluonteisia" maksuja minulle.
        Teini-vuosina aina vaan enemmän.
        Toinen Demari, toinen Kommari.
        Tavoillaan tahtoivat minun oppia elämääni elättämään.
        Minä en saa tulon-siirtoja.

        H.

        """Vauvana äitini""??eikö po. """"kun olin vauva, äitini jne.""""""


    • Onko hankittava koronatartunta vai onko vapaasti valittavissa millä tavoin henkensä uhraa? Kituen vai nopeesti.

    • Anonyymi

      Mammonalle kumartajat!!
      Sitä USA on ja uskosta /uskonnosta viis!

    • Anonyymi

      Meneekö sielu suurelle saatanalle vai palajaako kotiin sitten.

      • Anonyymi

        Jos vaikka lähtisi sielunvaellukselle kuten Leevi Sytky, matikkana, koirana..:))


    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      6:24
      Kumpi herroista on nyt kuolleena.

    • Anonyymi

      En ole valmis uhraamaan henkeäni. En ole päättämässä asioista, en ole ollut milloinkaan politiikassa mukana muuten kuin äänestämällä....hitto vie.

      • Anonyymi

        Valtio menee kansalaisen edelle loppupeleissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio menee kansalaisen edelle loppupeleissä.

        Historiaa, pikkuisen.

        Nälkävuodet, 30 % kuoli nälkään.
        Itsenäisyys aloitettiin ampumalla oman maan kansalaisia.
        Sota aikaan ammuttiin venäläisiä ja saksalaisia.
        90-luvun lamassa osa ampui itsensä.

        Ja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio menee kansalaisen edelle loppupeleissä.

        Tottahan toki menee ja se "Valtio" on kansanedustajat ministerit ja muut avustajajoukkiot joita riittää.


    • Anonyymi

      On hetki pohtia sielukkaasti, kun jokaisella sielu on.
      Messias on tulossa.

      • Anonyymi

        Ompas mielenkiintoisaa...
        Toivottavasti käyttää maskia ja suojahansikkaita, ettei tauti leviä enää lisää.


    • Anonyymi

      Vähän on 70 kuollut maailmassa Suomi ehkä eriasia tässäkin.

    • Anonyymi

      Siinä ei sinun halujasi ja toiveitasi paljon kysellä kun kaikki hengityskoneet on jo käytössä ja jono ulottuu kadulle asti.

    • Anonyymi

      alottajalle :
      en itteäni uhriksi tunne,
      sattu vaan tämä pandemia joka tappaa paljon ihmisiä
      ilmeisesti minutki muitten mukana,
      siitähuolimatta noudatan tiukasti annettuja määräyksiä,
      pysyn kotona karensissa,
      parvekkelta kattelen mitä ympäristössä tapahtuu,
      sieltä ny ei kovin paljoo mittää nääkkää, joitaki ohikulkijoita,
      toiset laahustaa toiseten kävely on kevuttä,
      mihin niillä mahtaa kiire olla,
      kai lenkille,, toiset asioilleen,

    • Anonyymi

      En kyllä henkeni antais tämänpäivän Suomen puolesta .- Onneks tuli lähdettyä Kekkosen aikaan !

    • En rupee uhraamaan mitään.

      Jos välttelystä huolimatta sattuu korona iskemään, niin siinä vaiheessa kun tehohoitoa mietitään, lääkärit joutuvat tekemään päätöksen omasta sen hetkisestä tilanteestani.
      Siinä kohtaa astuu kuvioon myös hoitotahtoni ja
      jos terveydenhoidon priorisointi on sitä mieltä, että nyt tämä mummo saa mennä,
      niin mummo menee

      Riittävästi on silloin ikää mittarissa ja aika hyvä elämä takana, sopivasti jälkikasvua jatkamassa, täysin palvelleena, joten mikäs siinä, sitä hetkeä odotellessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      148
      2076
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1612
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1407
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1390
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1302
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1155
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1111
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1106
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1067
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      241
      909
    Aihe