Mitä tehdä kun on tylsää

Anonyymi

Moi! Oon 13v mulla on melkeen koko ajan tylsää, kun kouluun menee nyt etäopetusken aikaan paljon vähemmän aikaa, eikä harrastuksetkaan oo toiminnassa. Tartten tekemistä pariks päiväks, koska perjantaina haetaan meille koira nii sen kaa voi sit leikkiä. Mitä voin tehdä? Oon jo lukenu, piirtäny, pelannu jne, mut kaikki toi alkaa jo käydä tylsäks.

3

<50

Vastaukset

• Opiskele verkossa kaikki koirista: niiden omistamisesta, koulutuksesta, ruokinnasta, vaivoista ja sairauksista sekä ota selville etukäteen, mitä muuta teillä pitäisi olla kuin se koira: makuualustaa, leikkikaluja, ruokakippoa, valjaita ulkoilun opetteluun jne., jne.

Kyllä siinä tekemistä riittää.

• Soita kaverille videopuhelu jossa molemmat runkkaatte. Tai olette totuutta ja tehtävää ilman videota. Ps. Yöllä on helpompi

• Hmm, youtubessa noi jotkut podcastit on mielenkiintoisia ja oppii paljon uttaa, hauskojakin yleensä. Alan ammattilaiset puhuu eri asioista. Oot vielä nuori, mutta ei se sitä katso että voisi olla mielenkiintoisia myös sulle jotkut aiheet, kun professorit yms. höpöttää menemään, mutta niissä saa hyvin ajan kulumaan, jos englantia ymmärtää.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

"– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      354
      10883
    2. Suomalaisten eristäytyminen näkyy jo koronatartuntatilastossa

Hyvä juttu. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/be78bc0b-4a82-4fd2-a82b-15ffa09761da
      Maailman menoa
      198
      8147
    3. Hesburgerin omistaja vaatii valtiota korvaamaan

kaikki liiketappionsa koronavirustilanteessa eli riihikuivaa rahaa heti. https://www.iltalehti.fi/talous/a/ca6b4409-671c-4de2-b1d0-ad8d511d043c
      Maailman menoa
      373
      3188