Olen 64 vuotias äijä joka on harrastanut rockmusiikkia teinipojasta lähtien. LP levyjä on jäljellä noin 700 kappaletta. Valtaosan levyistä olen itse ostanut levykaupoista, ja ne ovat erinomaisessa kunnossa. Olen aina ollut hifisti ja näinollen levyjäni on soitettu vain laatulaitteilla. Nyt on tullut aika laittaa älppärit keräilijöiden saataville. Sinä, joka olet myynyt vinyylikokoelmasi, kerropa kokemuksestasi. Minne myit? Könttänä, vai yksilöityinä? Tuliko tarjouksia useammalta ostajalta? Oliko myynti helppoa? Saitko sen summan mitä arvelit saavasi?
Hyllyssäni levyjä mm.seuraavilta bändeiltä/artisteilta: May Bliz, Ted Nugent, Pekka Pohjola, Smack, Robert Plant, Foghat, Blackfoot, Lynyrd Skynyrd, Hellhound, Raine Salo... ja luonnollisesti ne Black Sabbath, Motörhead, Iron Maiden, Deep Purple ym. legendat, sekä erittäin paljon muita bändejä. Kotimainen iskelmämusiikki loistaa poissaolollaan.
Harmittiko jälkeenpäin? Minne kannattaisi tarjota?
Jussi
Myitkö LP kokoelmasi?
Anonyymi
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Myin kirppareilla ja muutamilla romutoreillä joissa kiersin niitä myymässä toissakesänä. Joistakin levyistä sain 4e ja pääsääntöisesti 0,50-1e/kpl. Takkiin tuli kun laskee polttoaineet, pöytävuokran kipparille ja romutorin paikkamaksun. Kaikki ei mennyt kaupaksi joten kotiin tuomisia oli aina ja niiden laatikoiden kantaminen edestakaisin alkoi tikuttamaan. Roskis on ikävä kyllä se järkevin hävitystapa. Hauskempi tuo naamatusten myynti mutta siitä joutuu itse maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi403019Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs412854100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482473Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462195Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212054Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361