Olen 64 vuotias äijä joka on harrastanut rockmusiikkia teinipojasta lähtien. LP levyjä on jäljellä noin 700 kappaletta. Valtaosan levyistä olen itse ostanut levykaupoista, ja ne ovat erinomaisessa kunnossa. Olen aina ollut hifisti ja näinollen levyjäni on soitettu vain laatulaitteilla. Nyt on tullut aika laittaa älppärit keräilijöiden saataville. Sinä, joka olet myynyt vinyylikokoelmasi, kerropa kokemuksestasi. Minne myit? Könttänä, vai yksilöityinä? Tuliko tarjouksia useammalta ostajalta? Oliko myynti helppoa? Saitko sen summan mitä arvelit saavasi?
Hyllyssäni levyjä mm.seuraavilta bändeiltä/artisteilta: May Bliz, Ted Nugent, Pekka Pohjola, Smack, Robert Plant, Foghat, Blackfoot, Lynyrd Skynyrd, Hellhound, Raine Salo... ja luonnollisesti ne Black Sabbath, Motörhead, Iron Maiden, Deep Purple ym. legendat, sekä erittäin paljon muita bändejä. Kotimainen iskelmämusiikki loistaa poissaolollaan.
Harmittiko jälkeenpäin? Minne kannattaisi tarjota?
Jussi
Myitkö LP kokoelmasi?
Anonyymi
1
153
Vastaukset
- AnonyymiMyin kirppareilla ja muutamilla romutoreillä joissa kiersin niitä myymässä toissakesänä. Joistakin levyistä sain 4e ja pääsääntöisesti 0,50-1e/kpl. Takkiin tuli kun laskee polttoaineet, pöytävuokran kipparille ja romutorin paikkamaksun. Kaikki ei mennyt kaupaksi joten kotiin tuomisia oli aina ja niiden laatikoiden kantaminen edestakaisin alkoi tikuttamaan. Roskis on ikävä kyllä se järkevin hävitystapa. Hauskempi tuo naamatusten myynti mutta siitä joutuu itse maksamaan. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161683
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311