Eläinlääkis Latviassa

Anonyymi

Onko kukaan hakemassa vuonna 2020 eläinlääkikseen LLU:hun? Minkälaisilla papereilla? Itseä mietityttää omien todistuksien arvosanojen riittäminen (keskinkertainen). Jos joku joka opiskelee jo Latviassa voisi hieman avartaa tuota hakemisprosessia. Ja etenkin kun ei löydy englanninkielen osaamista todentavaa koetodistusta, niin miten tuo skype haastattelu? Onko jollekkin toteutettu?
LISÄKSI minkälainen pääsykoe on?

Kiitos jos joku pystyy vastaamaan :)

2

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noniin sain itse nyt selville miten tuo hakemisprosessi menee ja kerron jos joku muu etsii joskus kyseistä tietoa.

ELIKKÄS Netin kautta hakemus liitteineen koululle ja he ottavat sieltä yhteyttä sähköpostitse mikäli paperit näyttää hyvältä. Tällöin saat viestiä missä ehdotetaan valintakokeekseen osallistumista. Sitten vaan sovitaan koe päivämäärä ja kun päivä koittaa joku sieltä koulusta soittaa sinulle skype puhelun. Joudut jakamaan näyttösi hänen kanssaan ja sitten hän ohjaa sivulle missä koe tehdään. Tosi helppo juttu ja ihan turhaa jännittää kunhan osaa biologiaa/kemiaa. Kokeessa siis 30 monivalinta kysymystä ja 20 minuuttia aikaa tehdä se.

Englanninkielen osaamistodistusta ei tarvittu.

• Anonyymi

Ootko tehnyt jo kokeen tai ootko saanut tuloksia pääsemisestä tai kokeen läpäisystä?
        Itse lähetin myös hakemuksen ja ensi viikolla pitäisi olla koe!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe