Työskentelen sairaanhoitajana ja sain juuri tietää olevani raskaana viikoilla 4 4. Minulla ei ole ennestään lapsia ja olisinkin halunnut kysyä teidän mielipidettänne; koska pomolle kannattaa ilmoittaa raskaudesta? Nyt tämän ollessa näin alussa, tuntuisi tyhmältä ilmoittaa jo nyt asiasta. Toisaalta taas tämän koronatilanteen vuoksi, pohdin että pitäisikö tilanteesta jo kuitenkin kertoa...
Oletteko löytäneet jotain hyvää sivustoa, jossa kerrottaisiin mitä tulee vältää hoitotyössä yms.?
Kiitos!
Raskaana hoitoalalla
Anonyymi
1
140
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kerroin vasta sitten kun raskaus vaikutti työhöni, eli silloin kun piti päästä ensimmäiseen neuvolaan. Jos tekee vuorotyötä niin ei tarvitse kertoa vielä niinkään aikaisin jos saa vapaille hyvin neuvolat ym raskauden alussa. Koronahan ei sinäänsä raskauteen vaikuta, koska ei tee sinusta riskiryhmäläistä.
Itse pitkitin kaikille kertomista viikolle 13 asti, koska pelkäsin keskenmenoa ja sitä jos joutuisin selittämään ihmisille että kesken meni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611