Ulkopaikkakuntalaiset painukaa kotiinne

Anonyymi

Jokaisen mökin ja autiotalon pihaan on lingottu tiet auki viimeisen viikon aikana ja ihan tuntematonta sakkia lappaa joka puolella. Näinkö tämä nyt meni? Menkää kotiinne turistit ja heti.

32

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki kuusamolaisetko sinä tunnet? Pysy sitten kotona jos sitä sakkia lappaa joka puolella. Rauhoitu ja hanki sinäkin elämä. Hyvää kevättä.

      • Anonyymi

        Mene vain turisti kotias ja sassiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene vain turisti kotias ja sassiin.

        otahan lääkitys ja pysy 4seinän sisällä


    • Anonyymi

      Me lähdettiin jo , mutta ei todellakaan tylyn käyttäytymisenne takia, vaan meillä on omat intressimme .

    • Anonyymi

      enemmän tuolla on kävijää Riisituntsalla kuin Rukalla, eli hilijasta on

    • Anonyymi

      Sesonkiaikahan se näyttää olevan hintojen puolella.Kovasti vaan on mökkejä vapaana että tuolle sesongille on keksittävä joku muu merkitys :).

    • Anonyymi

      Miksi helvetissä ne niitä autiotalojen teitä linkoaa,eihän niihin kukaan mee!

    • Anonyymi

      Jep poliiseille sakotusoikeus jos asuinpaikkana Uudenmaanseutu ja pyörii täällä tartuttamassa mahdollisesti... naapurin kyttäys kunniaan tälläisena aikana
      viisi perhettä voisin heti aluksi käräyttää Ruka/vuosselin alueelta.Kyllä on viksuus kauka tänne piiloutuneilla.

      • Anonyymi

        Näitä kommentteja lukiessa hävettää olla kuusamolainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kommentteja lukiessa hävettää olla kuusamolainen

        Minulla hävettäisi tällä hetkellä olla ulkokuntalaisena lomailemassa/ "etätöissä" pohjoisen kunnissa. Hävettäisi myös paikallisena tarjotella mökkejä ulkokuntalaisille ja houkutella heitä tänne levittämään virusta. Kaikilla ei näy hävettävän, ei läheskään. Kunhan minä itse koiranpska mättäällä pääsen lomalle tunturiin tai voin tienata jonkun euron, muulla ei ole väliä. Sillä ei ole näille itsekkäille väliä, että paikalliset ovat suojautuneet koteihinsa, riskiryhmäläiset vielä tiukemmin. Kunhan MINÄ vain saan tehdä mitä MINUA huvittaa, muista viis!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla hävettäisi tällä hetkellä olla ulkokuntalaisena lomailemassa/ "etätöissä" pohjoisen kunnissa. Hävettäisi myös paikallisena tarjotella mökkejä ulkokuntalaisille ja houkutella heitä tänne levittämään virusta. Kaikilla ei näy hävettävän, ei läheskään. Kunhan minä itse koiranpska mättäällä pääsen lomalle tunturiin tai voin tienata jonkun euron, muulla ei ole väliä. Sillä ei ole näille itsekkäille väliä, että paikalliset ovat suojautuneet koteihinsa, riskiryhmäläiset vielä tiukemmin. Kunhan MINÄ vain saan tehdä mitä MINUA huvittaa, muista viis!!!!!

        Hah hah😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla hävettäisi tällä hetkellä olla ulkokuntalaisena lomailemassa/ "etätöissä" pohjoisen kunnissa. Hävettäisi myös paikallisena tarjotella mökkejä ulkokuntalaisille ja houkutella heitä tänne levittämään virusta. Kaikilla ei näy hävettävän, ei läheskään. Kunhan minä itse koiranpska mättäällä pääsen lomalle tunturiin tai voin tienata jonkun euron, muulla ei ole väliä. Sillä ei ole näille itsekkäille väliä, että paikalliset ovat suojautuneet koteihinsa, riskiryhmäläiset vielä tiukemmin. Kunhan MINÄ vain saan tehdä mitä MINUA huvittaa, muista viis!!!!!

        Minulla ei ole virusta. Ei myöskään hävetä, enhän edes näe yhtään kuusamolaista koko reissulla. Ostin viikon ruoat Kajaanin prismasta ja näillä nyt mennään. Vaimo tuo lisää punaviiniä ja kunnon juustoa loppuviikosta.


    • Anonyymi

      Paikallisena mökkiyrittäjänä vastaan, että kysyjä on paikallinen kyylä joka tutkii naapurien vuokraustilanteet. Jokainen Kuusamon tunnollinen matkailuyrittäjä linkoaa pihasa oli vieraita tai ei.

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvä pointti. Pitäähän siellä omistajankin käydä ajoittain. Vessat ainakin vetämäss, ettei paska haise ja nythän on aika remontoida ku turistiryysistä ei oo. Mullaki päässy puulattia rehottamaan, korjailen joutessain sen.


      • Anonyymi

        Jo vain. Meillä ei oteta etes varauksia vastaan. On muuten hienoa viettää omaa aikaa vuosiin. Ei oo kukaan mankumassa sitä sun tätä. Ottakaa energiaa tästä ajasta nyt kun on mahdollista levätä. Nauttia niistä maisemista, mitä me turisteille mainostetaan ja ite ei oo kuitenkaan niitä keretty paljo kattelee. Kasvun paikka, eheytymisen paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain. Meillä ei oteta etes varauksia vastaan. On muuten hienoa viettää omaa aikaa vuosiin. Ei oo kukaan mankumassa sitä sun tätä. Ottakaa energiaa tästä ajasta nyt kun on mahdollista levätä. Nauttia niistä maisemista, mitä me turisteille mainostetaan ja ite ei oo kuitenkaan niitä keretty paljo kattelee. Kasvun paikka, eheytymisen paikka?

        Näyttää tuolla olevan mainoksia somessa Rukan mökeistä kuinka kaikki on valmista turistin tulla. Vastuutonta touhua kertakaikkiaan.


    • Anonyymi

      Se on kyllä jos myypi paskaa lootassa. Pitää olla tietonen mitä kauppaa. Katselkaa ja tutustukaa ympäristöön.

      • Anonyymi

        Kyllä ne osaa kuusamolaisetkin.sunnuntaina lähti naapurin 7 henkinen perhe etelä savoon"lomalle"ja toinen tuttava perhe lähti Kuopioon että kyllä täältäkin osataan lähteä ns lomalle


    • Anonyymi

      Kittilässä 17 vakavasti sairastunutta ja muut päälle. Pari viikkoa sitten oli kova autojen virta pohjoiseen tässä tulos. Täällä vielä naureskellaan, mutta hymyt tulee hyytymään tällä välinpitämättömyydellä.

      • Anonyymi

        Hangossa ei aamu-TV:n mukaan ole yhtään koronatartuntaa. Helsinkiläiset ovat lomailleet ja etätyöskennelleet tuhatmäärin siellä koko kriisin ajan.


      • Anonyymi

        Kittiläläiset ja kolarilaiset on olleet töissä paikallisissa matkailuyrityksissä. Rukan tarjoilijat, hissipojat ja muut työntekijät on Helsingistä sinne tulleita. Siinä se syy.


    • Anonyymi

      Surullista. Entisenä kuusamolaisena hävettää lukea näitä.

    • Anonyymi

      Oululainen demarinainen on oikeassa.

      • Anonyymi

        Kerrankin demari, joka puhuu järkeä.


      • Anonyymi

        Ai missä asiassa ? Tuohan on jo" kiihottamista kansanryhmää vastaa". Toivoa kuusamolaisten sairastuvan pahimman mukaan. Haiskahtaa jo rikoksesta hänen puheet.Tuostahan joku voisi nostaa poliisitutkinnan aiheesta. Voisi kaupungin rajalle laittaa kyltin että ko henkilö on ei toivottu Kuusamossa.


    • Anonyymi

      Ettäkö te tajua siellä että te ootte täysin riippuvaisia meistä eteläsuomalaisista, miten kehtaatte kirjoitella tuollaista.
      Jos me laitetaan teidät boikottiin kansanliikkeellä enstalveksi niin miten teille polosille käy? Miettikääpä sitä.
      Toisaalta te ootte vain niin v___n kateellisia muita kohtaan. Esim. kun tulee sinne mökille vähän kalliimmalla Mersulla niin saa olla rauhassa, ei käy naapurit, tutut eikä kaverit, saa olla rauhassa. Sit ku on tultu muulla vehkeellä ni kyllä ollaan terassilla kavereita. Miettikääpä tosiaan mitä meistä kirjoittelette.

      • Anonyymi

        Älyätkö, että nyt on poikkeusolot? Nyt ei matkusteta, koska korona. Jos et tätä älyä, niin et ole tervetullut ensi talvenakaan, Jos älyät, niin tervetuloa, sen jälkeen, kun korona-epidemiaa ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyätkö, että nyt on poikkeusolot? Nyt ei matkusteta, koska korona. Jos et tätä älyä, niin et ole tervetullut ensi talvenakaan, Jos älyät, niin tervetuloa, sen jälkeen, kun korona-epidemiaa ei enää ole.

        Luulen, että monet huonoa kohtelua nyt saavat eivät tule koskaan käymään siellä pohjoisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyätkö, että nyt on poikkeusolot? Nyt ei matkusteta, koska korona. Jos et tätä älyä, niin et ole tervetullut ensi talvenakaan, Jos älyät, niin tervetuloa, sen jälkeen, kun korona-epidemiaa ei enää ole.

        Älyätkö sinä, että Suomessa on oikeus matkustaa, mikään laki ei sitä kiellä.

        Korona ei tule tänne auton renkaissa enkä tapaa täällä tolloja, joten voit olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyätkö sinä, että Suomessa on oikeus matkustaa, mikään laki ei sitä kiellä.

        Korona ei tule tänne auton renkaissa enkä tapaa täällä tolloja, joten voit olla rauhassa.

        Eli et älynnyt, mene kotiisi, äläkä tule takaisin.


    • Anonyymi

      Kylläpäs meni kähinäksi.

      • Anonyymi

        Äläkääpä etelän immeiset näistä välittäkö todella pieni promille täällä palstalla lyttää teitä.ei muutakuin tervetuloa vaan ihan milloin haluatte.mekin tässä perheen kans kesällä hesaan tullaan ja toivottovasti olis lintsi auki silloin.tsemppiä kaikille tasapuolisesti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe