Mikko Leppilampi halusi Martinan

Anonyymi

Martina paljastaa hienossa Elämäsi kunnossa kirjassaan, että Mikko oli palavasti rakastunut Martinaan ja halusi seurustella Martinan kanssa. Martina ei kuitenkaan lämmennyt ajatukselle vaan alkoi seurustella Stefanin kanssa.

117

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukapa ei Suomen kauneinta naista haluaisi omakseen.

      • Anonyymi

        Käynti optikolla voisi olla paikallaan.


      • Anonyymi

        Tyhjä arpa=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käynti optikolla voisi olla paikallaan.

        Tämä. Vai muka Leppilampikin haahkaa halunnut.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa että vaihtoi Mikosta Stefaniin. Martina seurusteli Mikon jälkeen Kalle Kuvajan kanssa. Kun tämä suhde loppui, tapasi hän ex- aviomiehensä ja lapsensa isän Esko Eerikäisen. Eerikäisen hän vaihtoi skandaalin käryisesti rahakukkaroon. Sitä eroa hän ei kirjan mukaan oikein haluaisi muistella.

      • Anonyymi

        Tunnet Martinan elämän paremmin kuin omat taskusi. Se on kunnon fanittamista ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet Martinan elämän paremmin kuin omat taskusi. Se on kunnon fanittamista ♥️

        En ole fani enkä edes pidä Martinasta. Olen vain elänyt kauemmin kuin sinä ja lukenut hänestä jo silloin kun sinä söit vielä hiekkaa hiekkalaatikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fani enkä edes pidä Martinasta. Olen vain elänyt kauemmin kuin sinä ja lukenut hänestä jo silloin kun sinä söit vielä hiekkaa hiekkalaatikolla.

        Osui, osui ... ja uppos !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui, osui ... ja uppos !!!!!

        Mikä upposi? Ei mulla kuule mee tunteisiin jos joku randomkakara täällä pistää sanoja mun suuhuni. Mä vaan kylmän viileästi oikaisen väittämät ja pistän kakaran kuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä upposi? Ei mulla kuule mee tunteisiin jos joku randomkakara täällä pistää sanoja mun suuhuni. Mä vaan kylmän viileästi oikaisen väittämät ja pistän kakaran kuriin.

        Rauhoitu wanhus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu wanhus.

        Siinä tapauksessa jos minä olen vanhus, sinä fanitat vanhusta. Olen nimittäin Martinaa 10 kk nuorempi. Pissis fanittaa siis mummo- Martinaa! 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa jos minä olen vanhus, sinä fanitat vanhusta. Olen nimittäin Martinaa 10 kk nuorempi. Pissis fanittaa siis mummo- Martinaa! 😂😂

        Heh, heh, heh. Moikkelis kompastui omaan nokkeluuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fani enkä edes pidä Martinasta. Olen vain elänyt kauemmin kuin sinä ja lukenut hänestä jo silloin kun sinä söit vielä hiekkaa hiekkalaatikolla.

        Moikkelis taitaa oikoa aika paljon mutkia kv-staran elämästä 🤣😂 Mikko Leppilampi ei todellakaan ollut ” palavasti rakastunut” moukkaan, kiroilevaan, oppimattomaan Martinaan 😁 Tämä on kuule, puhdasta faktaa.


      • Anonyymi

        mihin jäi eremenko ja salarakkaus. entä riettaat kuvat netissä täyttä toimintaa eri miesten kanssa kaikissa asennoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole fani enkä edes pidä Martinasta. Olen vain elänyt kauemmin kuin sinä ja lukenut hänestä jo silloin kun sinä söit vielä hiekkaa hiekkalaatikolla.

        kirjan nimeksi sopisi hyvin, elämäni salarakkaana ja tekotissitelineenä 7 maksamilla monilla tekotisseillä.


      • Anonyymi

        Levin vessa ja Ristolainen on unohtunut kirjasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levin vessa ja Ristolainen on unohtunut kirjasta.

        Onko siellä Eremenko,jota nainen saa kiittää julkisuuteen nousustaan,
        Pelkällä tusinamissi statuksella kukaan ei olisi kiinnostunut tyrkystä.
        Muijalla oli silloin jopa kanttia käskeä futarin vakkaria väistymään,että heistä tulisi Suomen
        Bechamit,jo silloin tälle suuruudenhulluudelle naureskeltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet Martinan elämän paremmin kuin omat taskusi. Se on kunnon fanittamista ♥️

        joku mainosti kirjaa, kuntoilu kirjana. taitaa olla marsu tullu vanhaksi kun panojaan vaan muistelee. ettei itse olis juossu leppäkeihään perässä. unohtuiko kirjasta olo salarakkaana ja roisit sexi filmit missä oli itse eri miesten kanssa täydessä touhussa. kuvat kertoo kaiken. irstaita kuvia. hävettää katsoa. kertooko tekotissien asennus leikkauksista, monetko muovitissit juorulehdet jo maksaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levin vessa ja Ristolainen on unohtunut kirjasta.

        entä se hanski vai mikä se oli toissa kesänä. tai gladiaattori kisa jossa eukkoo vietiin kuin vierasta sikaa. tai viidakon tähteet sarja, josta lempattiin pellolle väkivaltaisen käytöksen takia. unohtuiko äidilliset otteet joista joutui raastupaan. entä rattijuopumus, maksamattomat ulosottovelat ja sakot. pitkä lista tulis syytteistä joita saanut poliiseilta. monissa kisoissa sijoittunu häntä päähän mummosarjoissa. päässu toiseksi kisassa, jossa 2 osallistujaa. usein jättänyt kisat kesken. tais viime kesänä ravistella saaraa kun oli mustis nuoresta kiekkojannusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku mainosti kirjaa, kuntoilu kirjana. taitaa olla marsu tullu vanhaksi kun panojaan vaan muistelee. ettei itse olis juossu leppäkeihään perässä. unohtuiko kirjasta olo salarakkaana ja roisit sexi filmit missä oli itse eri miesten kanssa täydessä touhussa. kuvat kertoo kaiken. irstaita kuvia. hävettää katsoa. kertooko tekotissien asennus leikkauksista, monetko muovitissit juorulehdet jo maksaneet.

        Onko Aitoseiskalehti ollut seksivideoissakin 👀?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Aitoseiskalehti ollut seksivideoissakin 👀?

        kuvat löytyy netistä. varo ovat aika irvokasta kuraa. se paikka johon ei aurinko paista näkyy ja sisällä on arvaa mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä se hanski vai mikä se oli toissa kesänä. tai gladiaattori kisa jossa eukkoo vietiin kuin vierasta sikaa. tai viidakon tähteet sarja, josta lempattiin pellolle väkivaltaisen käytöksen takia. unohtuiko äidilliset otteet joista joutui raastupaan. entä rattijuopumus, maksamattomat ulosottovelat ja sakot. pitkä lista tulis syytteistä joita saanut poliiseilta. monissa kisoissa sijoittunu häntä päähän mummosarjoissa. päässu toiseksi kisassa, jossa 2 osallistujaa. usein jättänyt kisat kesken. tais viime kesänä ravistella saaraa kun oli mustis nuoresta kiekkojannusta.

        On siinä Martinalla meriittiä ja paljon onkin..... nolo muija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjan nimeksi sopisi hyvin, elämäni salarakkaana ja tekotissitelineenä 7 maksamilla monilla tekotisseillä.

        🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku mainosti kirjaa, kuntoilu kirjana. taitaa olla marsu tullu vanhaksi kun panojaan vaan muistelee. ettei itse olis juossu leppäkeihään perässä. unohtuiko kirjasta olo salarakkaana ja roisit sexi filmit missä oli itse eri miesten kanssa täydessä touhussa. kuvat kertoo kaiken. irstaita kuvia. hävettää katsoa. kertooko tekotissien asennus leikkauksista, monetko muovitissit juorulehdet jo maksaneet.

        🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä se hanski vai mikä se oli toissa kesänä. tai gladiaattori kisa jossa eukkoo vietiin kuin vierasta sikaa. tai viidakon tähteet sarja, josta lempattiin pellolle väkivaltaisen käytöksen takia. unohtuiko äidilliset otteet joista joutui raastupaan. entä rattijuopumus, maksamattomat ulosottovelat ja sakot. pitkä lista tulis syytteistä joita saanut poliiseilta. monissa kisoissa sijoittunu häntä päähän mummosarjoissa. päässu toiseksi kisassa, jossa 2 osallistujaa. usein jättänyt kisat kesken. tais viime kesänä ravistella saaraa kun oli mustis nuoresta kiekkojannusta.

        🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuvat löytyy netistä. varo ovat aika irvokasta kuraa. se paikka johon ei aurinko paista näkyy ja sisällä on arvaa mitä.

        🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui, osui ... ja uppos !!!!!

        Osui hiekansyöjään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis taitaa oikoa aika paljon mutkia kv-staran elämästä 🤣😂 Mikko Leppilampi ei todellakaan ollut ” palavasti rakastunut” moukkaan, kiroilevaan, oppimattomaan Martinaan 😁 Tämä on kuule, puhdasta faktaa.

        Oletko kysynyt Mikolta vai mistä tämä tieto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levin vessa ja Ristolainen on unohtunut kirjasta.

        Entä palomies ja Hanski, entä joku mikä se oli jota tapaili Dubaissa, huhun mukaan ruotsalainen miljoneeri, niin hänen rouva taisi olla miljuneeri .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä upposi? Ei mulla kuule mee tunteisiin jos joku randomkakara täällä pistää sanoja mun suuhuni. Mä vaan kylmän viileästi oikaisen väittämät ja pistän kakaran kuriin.

        Moi Anne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku mainosti kirjaa, kuntoilu kirjana. taitaa olla marsu tullu vanhaksi kun panojaan vaan muistelee. ettei itse olis juossu leppäkeihään perässä. unohtuiko kirjasta olo salarakkaana ja roisit sexi filmit missä oli itse eri miesten kanssa täydessä touhussa. kuvat kertoo kaiken. irstaita kuvia. hävettää katsoa. kertooko tekotissien asennus leikkauksista, monetko muovitissit juorulehdet jo maksaneet.

        Mitä ihmettä sinä jatkuvasti jauhat Martinan tisseistä, aivan hulluna olet niissä kiinni. Sinun ihanalle Sofialle on monet miehet kustantaneet silikonit ja taasen ne sillä roikkuu, kun kulkee aluspaidan kanssa. Eikä riitä, että tissit on silikonia, on myös kasvot ja perse.


    • Anonyymi

      Eikö tuon kirjan pitänyt olla jonkinlainen hyvinvointiopas eikä mikään meneen elämän juorukirja? Harvemmassa taitaa olla ne Kääk-juorupalstan kaverit, jotka eivät jossain vaiheessa ole painaneet Martinaa. Mahtaa Leppilampea ketuttaa, eikä varmaan halunut tätä juttua kaiken kansan tietoon.

      • Anonyymi

        Leppilampi on yksityisyydestään tarkka. Ei pitkään aikaan edes kertonut että seukkaa Beatan kanssa. Ja nyt sitten Martina kertoo kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on yksityisyydestään tarkka. Ei pitkään aikaan edes kertonut että seukkaa Beatan kanssa. Ja nyt sitten Martina kertoo kaikki.

        No, jos joku viitsii lukea tuon satukirjan, niin suodattimen kanssa. Kannattaa kaivella netin ihmeellisen maailman arkistoista vähän lehtijuttuja Martinasta, niin selviää totuus. Satukirjan valkopesuineen on Aitoseiskalehti kirjoittanut. Onko rivoimmat, hänestä otetut kuvat jätetty kirjan kuvista pois? Laitettu naftaliiniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos joku viitsii lukea tuon satukirjan, niin suodattimen kanssa. Kannattaa kaivella netin ihmeellisen maailman arkistoista vähän lehtijuttuja Martinasta, niin selviää totuus. Satukirjan valkopesuineen on Aitoseiskalehti kirjoittanut. Onko rivoimmat, hänestä otetut kuvat jätetty kirjan kuvista pois? Laitettu naftaliiniin?

        Oho, piti kirjoittaa, että rohkeimmat kuvat. Sormet vähän lipsuivat näppiksellä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos joku viitsii lukea tuon satukirjan, niin suodattimen kanssa. Kannattaa kaivella netin ihmeellisen maailman arkistoista vähän lehtijuttuja Martinasta, niin selviää totuus. Satukirjan valkopesuineen on Aitoseiskalehti kirjoittanut. Onko rivoimmat, hänestä otetut kuvat jätetty kirjan kuvista pois? Laitettu naftaliiniin?

        entä kirja olis salarakas, monen miehen kanssa. salarakkaana ja tekotisseillä pääsi julkisuuteen. monetko tekotissit 7 maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos joku viitsii lukea tuon satukirjan, niin suodattimen kanssa. Kannattaa kaivella netin ihmeellisen maailman arkistoista vähän lehtijuttuja Martinasta, niin selviää totuus. Satukirjan valkopesuineen on Aitoseiskalehti kirjoittanut. Onko rivoimmat, hänestä otetut kuvat jätetty kirjan kuvista pois? Laitettu naftaliiniin?

        kuvat löytyy netistä. niitä ei voi valkopestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on yksityisyydestään tarkka. Ei pitkään aikaan edes kertonut että seukkaa Beatan kanssa. Ja nyt sitten Martina kertoo kaikki.

        En ole nähnyt kirjaa mutta Martina siellä kertoo leppilammesta ja kuvajasta.että kaikki pitää kertoa. Ei ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä kirja olis salarakas, monen miehen kanssa. salarakkaana ja tekotisseillä pääsi julkisuuteen. monetko tekotissit 7 maksanut.

        Halvemmasta päästä nuo rinnat. Rinnat eri korkeudella ja nännit ihan päin honkia🤣
        Säälin tyttöjä. Kerran huusivat äidille että paita päälle ku oli vain rintsikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä kirja olis salarakas, monen miehen kanssa. salarakkaana ja tekotisseillä pääsi julkisuuteen. monetko tekotissit 7 maksanut.

        🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuvat löytyy netistä. niitä ei voi valkopestä.

        🥱🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱🥱🥱🥱🥱

        Siellä se Maran fani taas haukottelee😄laiskaa porukkas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on yksityisyydestään tarkka. Ei pitkään aikaan edes kertonut että seukkaa Beatan kanssa. Ja nyt sitten Martina kertoo kaikki.

        Leppilampi on yksityisyydestään tarkka. Ei pitkään aikaan edes kertonut että seukkaa Beatan kanssa. Ja nyt sitten M kertoo kaikki.


        NIin, koska sillä se nykyään elää, julkisuudella. Eli ennen Stefua, häänsä Eskon kans ja kaiken mahdollisen sai Seiskalta. Kunnes onnistui sieppaamaan Stefun.
        ja nyt julkisuus pitää lypsää. Mekin näillä kommenteille lisätään sen näkyvyysmäärää jos nimi mainitaan. NÄItä näkyvyyslukuja seuraa yksinkertaiset mainostajien hakijat, jotka sitten antaa tuotteensa esiteltäviksi ja kas aina joku lukuisista seuraajista ostaa.
        Sille ei väliä millaista julkisuutta kun sitä vain tulee paljon. Ja toki hyödyntää kaiken vähänkin fiksumman näkyvyyslisän kuten Leppilammen kans seukkaamisen ja omat lapset jne.
        Aina kun joku juttu jolla saa näitä roskalehtiä julkaisemaan maksullisia tai edes vain lisäjulkisuutta tuovia juttujaan niin valmis on aikalailla kaikkeen tarpeelliseen.


    • Anonyymi

      Todellisuus on toista. Mikko ei olisi halunnut tuota hevosnaamaa 100 metriä lähemmäksi, mutta ei onnistunut edes seipäällä työntämään tyrkkyä kauemmaksi.
      Mikkohan ei eläimiin sekaannu.

      • Anonyymi

        Milloin kasvat aikuiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin kasvat aikuiseksi?

        Kysymys kuuluu, että milloin Aitolehti kasvaa vastuuntuntoiseksi aikuiseksi? Vastuuntuntoinen aikuinen ei esimerkiksi peruskoulupohjalla halveksi vastavalmistuneita lääkäreitä. Ennenkaikkea ei nosta oma osaamistaan lääkiksestä valmistuneiden yläpuolelle 👀 Vastuuntuntoinen aikuinen ei ryvetä itseään kapakkatappelussa, eikä aja autoa juovuksissa. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluu, että milloin Aitolehti kasvaa vastuuntuntoiseksi aikuiseksi? Vastuuntuntoinen aikuinen ei esimerkiksi peruskoulupohjalla halveksi vastavalmistuneita lääkäreitä. Ennenkaikkea ei nosta oma osaamistaan lääkiksestä valmistuneiden yläpuolelle 👀 Vastuuntuntoinen aikuinen ei ryvetä itseään kapakkatappelussa, eikä aja autoa juovuksissa. Piste.

        Vastaat kysymykseen kysymyksellä. Koeta jo aikuistua.


    • Anonyymi

      niin kun alkoi elari pullaa venaamaan. lopun tiedämmekin.

      • Anonyymi

        Siis hankkiutui tahallaan raskaaksi sen takia kun löysi kultamunia munivan elättäjän?


    • Anonyymi

      Mikko oli palavasti rakastunut Martinaan ja niin on ollut moni muukin, kaikki tiedot ei suinkaan ole julkisuudessa. Martina on kuitenkin kylmäpäisesti tehnyt luonnon valintaa ja kelpuuttanut vain parhaat. Tälläkin hetkellä Martina saa treffipyyntöjä yhteiskunnan huipulta mutta ei ole niille lämmenyt koska perhearki ja rakkaus on luja. Koskaan ei tosin voi varmuudella tietää kennen monimiljonäärin käsipuolesta Martina voi löytyä vielä jatkossa. Vain Martina tietää tämän ja hänellä on kaikki pelin avaimet omaan onneensa.

      • Anonyymi

        Noin se menee 👍


      • Anonyymi

        😂🤣 Yhteiskunnan huipulta kumppaniksi siis halutaan rikosrekisterin omaava ja kouluttautumaton taloudellinen kiviriippa. Ja mikä siinä pidemmässä versiossani tästä oli sääntöjen vastaista? Kaikki faktaa jonka pystyy tarkistamaan helposti.


      • Anonyymi

        Ei tuo Martinan ja Stefun rakkaus kovin auvoisissa ja rakkaudellisissa tunnelmissa alkanut ainakaan miehen puolelta 🤔 Siihenkin saa vastauksia netin ihmeellisestä tietopankista 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤣 Yhteiskunnan huipulta kumppaniksi siis halutaan rikosrekisterin omaava ja kouluttautumaton taloudellinen kiviriippa. Ja mikä siinä pidemmässä versiossani tästä oli sääntöjen vastaista? Kaikki faktaa jonka pystyy tarkistamaan helposti.

        Ja lisäisin tähän vielä luotaan pois työntävän ulkonäön ja luonteen.


      • Anonyymi

        Martinaan ei ole kukaan muu rakastunut palavasti kuin ex-Esko. Vaikka hänellä se taitaa olla lähinnä läheisriippuvuutta, koska on sen takia joutunut turvautumaan terapiaan. Stefan ainakin on yrittänyt pyristellä useampaan kertaan irti tuon hämähäkin verkosta, mutta jollain uhkailulla Martina kiristää...

        Ja miksi Martinalla pitäisi varakkaan Stefun jälkeen olla käsipuolessaan nimenomaan monimiljonääri? Eikö ole sama varallisuuden suhteen. jos törmääkin siihen suureen rakkauteen, jonka kuviot on jo taivaassa kirjoitettu? Siis aitoudesta viis, kunhan rahaa löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤣 Yhteiskunnan huipulta kumppaniksi siis halutaan rikosrekisterin omaava ja kouluttautumaton taloudellinen kiviriippa. Ja mikä siinä pidemmässä versiossani tästä oli sääntöjen vastaista? Kaikki faktaa jonka pystyy tarkistamaan helposti.

        Kertakäyttöön voi naista kuvitellakkin,kyllä yhteiskunnan huipulta niitä mätämunia löytyy,jotka tänkin kurpan kelpuuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaan ei ole kukaan muu rakastunut palavasti kuin ex-Esko. Vaikka hänellä se taitaa olla lähinnä läheisriippuvuutta, koska on sen takia joutunut turvautumaan terapiaan. Stefan ainakin on yrittänyt pyristellä useampaan kertaan irti tuon hämähäkin verkosta, mutta jollain uhkailulla Martina kiristää...

        Ja miksi Martinalla pitäisi varakkaan Stefun jälkeen olla käsipuolessaan nimenomaan monimiljonääri? Eikö ole sama varallisuuden suhteen. jos törmääkin siihen suureen rakkauteen, jonka kuviot on jo taivaassa kirjoitettu? Siis aitoudesta viis, kunhan rahaa löytyy.

        Eskoa taltaa läheisriippuvuuden ja yhteisen tyttären lisäksi ohjata myös Martinan pelko. Pelkäähän tuo äijä selvästi exäänsä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Martinan ja Stefun rakkaus kovin auvoisissa ja rakkaudellisissa tunnelmissa alkanut ainakaan miehen puolelta 🤔 Siihenkin saa vastauksia netin ihmeellisestä tietopankista 👍

        Kuten Mara sanoi elaripullaraskaudestaan, "Stefanilla on tässä hieman sulattelemista". Ei toivottua raskautta tarvitse sulatella! Ilmiantoi itsensä tuossakin kohtaa typeryydellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten Mara sanoi elaripullaraskaudestaan, "Stefanilla on tässä hieman sulattelemista". Ei toivottua raskautta tarvitse sulatella! Ilmiantoi itsensä tuossakin kohtaa typeryydellään.

        Kas kun ei nieltävää...


      • Anonyymi

        ÄLÄ UNTA NÄE.KYLLÄ ON MUIJALLA SEMMOSET MERIITIT.ETTÄ EI KUKAAN TÄYSJÄRKINEN TÄHÄN KOSKE EDES PITKÄLLÄ TIKULLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤣 Yhteiskunnan huipulta kumppaniksi siis halutaan rikosrekisterin omaava ja kouluttautumaton taloudellinen kiviriippa. Ja mikä siinä pidemmässä versiossani tästä oli sääntöjen vastaista? Kaikki faktaa jonka pystyy tarkistamaan helposti.

        🥱🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ UNTA NÄE.KYLLÄ ON MUIJALLA SEMMOSET MERIITIT.ETTÄ EI KUKAAN TÄYSJÄRKINEN TÄHÄN KOSKE EDES PITKÄLLÄ TIKULLA

        🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

        Haukottelija=Martinan duuri sokea fani🤭ei näe eikä tajua mikä jokki se Mara on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskoa taltaa läheisriippuvuuden ja yhteisen tyttären lisäksi ohjata myös Martinan pelko. Pelkäähän tuo äijä selvästi exäänsä 😳

        Esko on ihanan huolehtivainen yhisä tyttärelleen.
        Tosi aikuismaisesti yrittää huolehtia että äitikin olisi tytön elämässä mukana eikä tästä puhu pahaa.
        Hiukan on äidin manipulatiivinen narssu-ote toki päässyt vaikuttamaan niinkuin aika moneen muuhunkin.
        Tuolta suunnalta äidillä ei rahaa odotettavissa joten ei mielenkiintoa kinastella kunhan vaan arki hoituu niin että pääsee treenaamaan ja puunaamaan ja korostamaan itseään.


      • Anonyymi

        Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos. :D

        Tämä kuittaus siis tuolle 03/20 klo 9:12 kirjoittaneelle satutädille. :D


    • Anonyymi

      Kirjanen on helpoin tapa muuntaa totuutta omannäköiseksi eeppokseksi. Alkusanat voisi alkaa muutos alkoi Levin kylpytynnyristä, mika lähempänä totuutta. Jos ei pysty käsittelemään kuin positiivisuutta se on pakenemista, pelkoa, kiistämistä. Vaikeista asioista se kehitys alkaa. Muu on valetta. Otsikko tasolla tässä on kyseessä enemmänkin kopio kuin uutta. Näitä on nähty ja usein niissä ei ole kysymys muusta kun itsekkyydestä.

    • Anonyymi

      Mikko on saanut maistaa Martinan "sitä". Melkoinen onnenpoika.

      • Anonyymi

        mitähän mieltä leppäkeihäs on tästä kirjasesta.


    • Anonyymi

      Anna mä arvaan,kirjan ennakkomyynti sakkaa pahasti,joten iltalehden luottotoimittaja on palkattu poimimaan ”helmiä”tekeleestä.
      Siihen kelpaa teiniromanssi Leppilammen kanssa vallan hyvin.
      Tunnetusti varsin vilkasta suhdesuhmurointia harrastanut nainen paljastaa miehistä vain valikoidusti ne tunnetuimmat.
      Sitä en ymmärrä miten naisen suhdekaruselli liittyy mainostettuun hyvinvointi ja ravitsenustiedon jakamiseen,mutta on kyllä linjassa kouluttamattoman mukatreenarin habitukseen.
      Kovin tieteellistä tekstiä ei kukaan edes odottanut

      • Anonyymi

        Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️

        No,mutta ihan kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️

        Et sitten ole sitä kuitenkaan lukenut kun luulit että M vaihtoi Leppilammesta Stefuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole sitä kuitenkaan lukenut kun luulit että M vaihtoi Leppilammesta Stefuun.

        Moikkelis valkopesee kv-staraa. Saako siitä myös palkkaa? Onko tuo valkopesu best seller- kirjailijan ja Suuren Ajattelijan käsialaa?


      • Anonyymi

        Sju-tasoa tuli silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole sitä kuitenkaan lukenut kun luulit että M vaihtoi Leppilammesta Stefuun.

        Moikkelis-pissis katsoi vain kuvat 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikkelis-pissis katsoi vain kuvat 😄

        Onko siinä teksitiäkin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️

        Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️

        Otan osaa.

        Paljon todenmukaisempiakin krjoja ja aidompia elämäntapaoppaita kyllä löytyisi.


    • Anonyymi

      Minä ja en ja kiva niin.

    • Anonyymi

      Ai stna, tarjolla on ollut Mikko Leppilammen geenit (ulkonäkö, laulutaito, tanssitaito, urheilullisuus jne jne) lapselle, ja Martti valitsi Eskon.
      Tää vetää vertaansa jo Maisalle, joka valitsi it-mikon ja Nurmijärven maailmantähden ja Monacon sijaan.

      • Anonyymi

        En. Etkä sinäkään. Se on äidinkielen opettaja.


      • Anonyymi

        Sanoppa muuta kertoo paljon Martinasta,mutta myös Maisasta molemmat teki laskuvirheen.
        Kerrotaanko kirjassa muuten myös ketjuaborteista,joihin muija turvautui teinivuosinaan ja jotka ihan tv: ssä paljasti. Helpon nakin perässä ei edes tarvinnut juosta.
        Mikään ei tässä naisessa enää yllätä,ainakaan positiivisesti.


    • Anonyymi

      Kukkaron voi vaihtaa lompakkoon ja sukanvarren patjaan.

    • Anonyymi

      Mikko juoksi aikoinaan Martinan perässä mutta Martina valitsi toisin. Kirjaa odottelen postista, toivottavasti tulee lähipäivinä 💕💕💕

      • Anonyymi

        Ei muuten juossut. Martina se Mikon perässä juoksi, sai hyvin lyhyen suhteen ja sen jälkeen fudut 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten juossut. Martina se Mikon perässä juoksi, sai hyvin lyhyen suhteen ja sen jälkeen fudut 😁

        Ei muuten kovin moni ole kehdannut paljastaa vehdanneensa Martinan kanssa.
        Mikkokin on ollut ymmärrettävästi hiljaa tosta viikon parin episodista.
        Miehiä on varmaan ollut pitkä liuta,mutta muutamaa julkisuudessa pyörivää hörhöä lukuunottamatta ne on olleet varmaan ihan perusjamppa osastoa.


    • Anonyymi

      Voi myös käydä niin, että vanha suola janottaa ja Mikko ja Martina löytävät itsensä toistensa käsipuolesta kavereita kun nyt kuitenkin ovat ja tapaavat toisiaan usein.

    • Anonyymi

      Näissä elämäänkerroissa tärkeintä antia näyttää olevan selonteko kaikista julkkiksista tai merkittävistä henkilöistä joiden kanssa on ollut läheisissä väleissä. Näin mm Lenita, Loiri, on kai niitä muitakin.
      Martinan teoksesta ei vielä tietoa meikäläisellä.

    • Anonyymi

      Eikös mainittu Kuvaja seurustellut myös Marita Taavitsaisen kanssa? Taavitsainen sen jälkeen kierrättönyt aviomiehen nuorempaan mieheen.
      Kuvaja kai TV juontaja ex missin mies nykyään.
      Pienet piirit keskenään puuhastelevat ja ovat ylpeitä siitä, siis julkkikset yleisesti.

    • Anonyymi

      Siis tämän kauniin lääkärin kanssa vuosia yhdessä ollut olisi joskus edes sekasntumit Martinaan? Apua :D

      • Anonyymi

        Tämä selittääkin Martinan suoranaisen vihapuheen valmistuneita lääkäreitä vastaan...
        Mahtaa myös ottaa päähän, että Emilia kirjoitti itse kirjansa, eikä vain esiintynyt kuvissa.


    • Anonyymi

      Mikko ei ollut tarpeeksi miehekäs Martinan makuun. Martina ja Stefu ovat hyvä pari, sosiaalinen asema on hyvä ja ovat hivuttautuneet Suomen yläluokkaan. Omaisuus ja useat asunnot alleviivaavat menestystä ja luokka-asemaa.

      • Anonyymi

        Leppilampeen ottaa päähän.


      • Anonyymi

        Nykyajan nuorten naisten ihanne ja päämäärä; parisuhde solmitaan taloudellisten seikkojen vuoksi ja eletään miehen rahoilla. Mies käy töissä, nainen ei. Paluu 1800- luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyajan nuorten naisten ihanne ja päämäärä; parisuhde solmitaan taloudellisten seikkojen vuoksi ja eletään miehen rahoilla. Mies käy töissä, nainen ei. Paluu 1800- luvulle.

        Ja nykyään onnistuu tuo alemmalta tasolta naiminen yläluokkaan. Julkisuudessa tästä on hyviä esimerkkejä kuten Martina osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nykyään onnistuu tuo alemmalta tasolta naiminen yläluokkaan. Julkisuudessa tästä on hyviä esimerkkejä kuten Martina osoittaa.

        Ennen vanhaan nuo ruohonjuuri-rakastajattaret, kun tulivat ”vahingossa raskaaksi”, rikkaat rakastajat maksoivat hiljaisiksi 🤔 Lapsi ehkä adoptoitavaksi tai orpokotiin 😨 tai äidin kanssa kadulle. Ovathan nuo ”köyhät piikatytöt” tämän sosiaalisen median ja kauneusleikkausten aikaan vähän eri asemassa. Värkillä on nykyään enemmän valtaa. Ovatko miehet enemmän vietävissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vanhaan nuo ruohonjuuri-rakastajattaret, kun tulivat ”vahingossa raskaaksi”, rikkaat rakastajat maksoivat hiljaisiksi 🤔 Lapsi ehkä adoptoitavaksi tai orpokotiin 😨 tai äidin kanssa kadulle. Ovathan nuo ”köyhät piikatytöt” tämän sosiaalisen median ja kauneusleikkausten aikaan vähän eri asemassa. Värkillä on nykyään enemmän valtaa. Ovatko miehet enemmän vietävissä?

        Nykyään ne voidaan kiristää hiljaisiksi.


      • Anonyymi

        No onko tää pullohartiainen nyt jo mahakas ,lyhyenläntä vätys sitten miehekäs?
        Eskossa oli sentään raamia,mutta se oli ihan liian kiltti mies—iskämatskuna kyllä hyvä.
        Mitähän mahtaa miettiä Suomen yläluokka,jos tämä juorulehtien marinoima pari katsoo sitä edustavansa.
        Useat asunnot alleviivaavat yleensä mahtavaa pankkivelkaa näillä ”yrittäjillä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nykyään onnistuu tuo alemmalta tasolta naiminen yläluokkaan. Julkisuudessa tästä on hyviä esimerkkejä kuten Martina osoittaa.

        mikä naiminen. naitu kyllä on ja paljon, naimisiin vaan ei ole päässyt, kesällä avioituva toitotettu monta vuotta. eipä ole hääkellot soineet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä naiminen. naitu kyllä on ja paljon, naimisiin vaan ei ole päässyt, kesällä avioituva toitotettu monta vuotta. eipä ole hääkellot soineet

        🥱🥱🥱🥱🥱🥱


    • Anonyymi

      moneskohan steffi oli jonossa. oliko tuhannes vai 10 000.

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱🥱🥱🥱


    • Anonyymi

      mainitset, että hienossa... mitä ihmeen hienoa tuossa Martinan tuottamassa otoksessa
      ( ei mikään kirja ) on, täyttä paskaaa , ei hän itse sitä ole kirjoittanut, osaako edes kunnolla kirjoittaa.

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱🥱🥱🥱


    • Anonyymi

      Jokohan Vikke on lukenut tuon kirjan? On siinä äiti tosiaan, eikö yhtään ymmärrä hävetä?

    • Anonyymi

      Mikko on varmaan pyytänyt, ettei enää hänestä Stefanista ja Martinasta julkaista enää sitä yhteiskuvaa, mikä otettiin viime vuona Nastolassa kun olivat jossain Bottaksen pyöräkilpailussa. Monessa lehdessä oli siitä kuva aina kun Martina oli tehnyt jotain. Nyt siinä kuvassa on vain Stefan ja Martina . Varmaan sellai myötähäpeä

    • Anonyymi

      Quinnesin olut on kyllä hyvää.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi jengi haukkuu Martinan ulkonäköä. Omaan silmään todella kaunis ja hyvä kroppainen nainen ja varmasti paremman näköinen kuin puolet Suomen naisista samassa ikäluokassa.

      Luonnetta en pysty kommentoimaan, kun en häntä tunne, mutta sellainen kuva on kuitenkin välittynyt, etten itse hänen kanssaan treffeille lähtisi.

    • Anonyymi

      Muistiko Mara mainita kirjassaan, että pääsi lehtien sivuille ja kuuluisuuteen vilauttelemalla haaroväliään seurustelusuhteessa olevalle Eremenkolle, sänkypuuhista puhumattakaan?!

      Sen jälkeen lauloi toisen törkytyrkkynaisen kanssa ylpeänä biisin ’salarakas’...ja ’olen erittäin hyvä ellen täydellinen’.

      Nyt sitten kehtaa valittaa, että Sofia on ollut salarakas ja Stefu pettänyt. Itse elänyt salarakkaana, suhteen pettäjänä, toisen elättinä julkishakuisena pyrkyrinä koko elämänsä. Pilkka osuu omaan nilkkaan. Alusta asti tehnyt laskelmallisesti kaikkensa, että pääsee ns.piireihin.

      Ei olisi varaa haukkua kun itse toiminut juuri samoin.

    • Anonyymi

      Vai että ihan kavereita ovat? Martina oli sitten varmaan häissäkin viikonloppuna? Odotellaan päivityksiä!

      • Anonyymi

        On Stefun ja Martinan kavereita mutta jos olisivat menneet häihin niin vain heistä olisi kaikki mediat täynnä ja itse hääpari jäisi huomiotta. Siksi oli hyvä että eivät menneet. Martina osallistui Leppilammen kanssa Marbellan triathloniinkin muutama vuosi sitten ja myös Stefu osallistui. Siitähän on kokonainen videosarja netissä ja kuvia medioissa. Keväällä Stefu julkaisi haikeana (jostain syystä?) vanhoja kuvia Hangosta Martinan ajoilta. Siinä näkyi mm. kun Leppilampi ja Martinan olivat Hangon tiluksilla tenniskentän laidalla. Leppilampi näkyi kokonaan mutta Martinasta ei ollut kasvot näkyvissä mutta jalan tatuonnistakin tunnisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Stefun ja Martinan kavereita mutta jos olisivat menneet häihin niin vain heistä olisi kaikki mediat täynnä ja itse hääpari jäisi huomiotta. Siksi oli hyvä että eivät menneet. Martina osallistui Leppilammen kanssa Marbellan triathloniinkin muutama vuosi sitten ja myös Stefu osallistui. Siitähän on kokonainen videosarja netissä ja kuvia medioissa. Keväällä Stefu julkaisi haikeana (jostain syystä?) vanhoja kuvia Hangosta Martinan ajoilta. Siinä näkyi mm. kun Leppilampi ja Martinan olivat Hangon tiluksilla tenniskentän laidalla. Leppilampi näkyi kokonaan mutta Martinasta ei ollut kasvot näkyvissä mutta jalan tatuonnistakin tunnisti.

        Therman ei mihinkään trianthloniin ole koskaan osallistunut !! Martina ei ymmärrä tenniksestä hevon paskaa , no mailaahan voi kädessä pidellä , että niin...


    • Anonyymi

      Nyt teki Martina elämänsä mokan , Mikko on tätä nykyä varakas mies ja jos ei nyt mikän Einstein, niin Martinalle ihan riittävä....HUAH

    • Anonyymi

      Ei kuitenkaan tullut Minnasta rva Leppilampea ????

      Eikä tullut rva Thermania.

    • Anonyymi

      Martina luulee, että kaikki miehet haluaa sen. Niin sitä voi ihminen olla täysin pihalla todellisuudesta

    • Anonyymi

      Valhetta, valhetta, valhetta, valhetta!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Niin varmaan. Sitten Martina heräs ja päästi kissan ulos.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe