Mikko Leppilampi halusi Martinan

Anonyymi

Martina paljastaa hienossa Elämäsi kunnossa kirjassaan, että Mikko oli palavasti rakastunut Martinaan ja halusi seurustella Martinan kanssa. Martina ei kuitenkaan lämmennyt ajatukselle vaan alkoi seurustella Stefanin kanssa.

75

429

Vastaukset

• Kukapa ei Suomen kauneinta naista haluaisi omakseen.

• Käynti optikolla voisi olla paikallaan.

• Tyhjä arpa=)

• Ei pidä paikkaansa että vaihtoi Mikosta Stefaniin. Martina seurusteli Mikon jälkeen Kalle Kuvajan kanssa. Kun tämä suhde loppui, tapasi hän ex- aviomiehensä ja lapsensa isän Esko Eerikäisen. Eerikäisen hän vaihtoi skandaalin käryisesti rahakukkaroon. Sitä eroa hän ei kirjan mukaan oikein haluaisi muistella.

• Tunnet Martinan elämän paremmin kuin omat taskusi. Se on kunnon fanittamista ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnet Martinan elämän paremmin kuin omat taskusi. Se on kunnon fanittamista ♥️

En ole fani enkä edes pidä Martinasta. Olen vain elänyt kauemmin kuin sinä ja lukenut hänestä jo silloin kun sinä söit vielä hiekkaa hiekkalaatikolla.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole fani enkä edes pidä Martinasta. Olen vain elänyt kauemmin kuin sinä ja lukenut hänestä jo silloin kun sinä söit vielä hiekkaa hiekkalaatikolla.

Osui, osui ... ja uppos !!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Osui, osui ... ja uppos !!!!!

Mikä upposi? Ei mulla kuule mee tunteisiin jos joku randomkakara täällä pistää sanoja mun suuhuni. Mä vaan kylmän viileästi oikaisen väittämät ja pistän kakaran kuriin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä upposi? Ei mulla kuule mee tunteisiin jos joku randomkakara täällä pistää sanoja mun suuhuni. Mä vaan kylmän viileästi oikaisen väittämät ja pistän kakaran kuriin.

Rauhoitu wanhus.

• Anonyymi kirjoitti:

Rauhoitu wanhus.

Siinä tapauksessa jos minä olen vanhus, sinä fanitat vanhusta. Olen nimittäin Martinaa 10 kk nuorempi. Pissis fanittaa siis mummo- Martinaa! 😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa jos minä olen vanhus, sinä fanitat vanhusta. Olen nimittäin Martinaa 10 kk nuorempi. Pissis fanittaa siis mummo- Martinaa! 😂😂

Heh, heh, heh. Moikkelis kompastui omaan nokkeluuteensa.

• Anonyymi kirjoitti:

Moikkelis taitaa oikoa aika paljon mutkia kv-staran elämästä 🤣😂 Mikko Leppilampi ei todellakaan ollut ” palavasti rakastunut” moukkaan, kiroilevaan, oppimattomaan Martinaan 😁 Tämä on kuule, puhdasta faktaa.

• mihin jäi eremenko ja salarakkaus. entä riettaat kuvat netissä täyttä toimintaa eri miesten kanssa kaikissa asennoissa.

• Anonyymi kirjoitti:

kirjan nimeksi sopisi hyvin, elämäni salarakkaana ja tekotissitelineenä 7 maksamilla monilla tekotisseillä.

• Levin vessa ja Ristolainen on unohtunut kirjasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Levin vessa ja Ristolainen on unohtunut kirjasta.

Onko siellä Eremenko,jota nainen saa kiittää julkisuuteen nousustaan,
        Pelkällä tusinamissi statuksella kukaan ei olisi kiinnostunut tyrkystä.
        Muijalla oli silloin jopa kanttia käskeä futarin vakkaria väistymään,että heistä tulisi Suomen
        Bechamit,jo silloin tälle suuruudenhulluudelle naureskeltiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnet Martinan elämän paremmin kuin omat taskusi. Se on kunnon fanittamista ♥️

joku mainosti kirjaa, kuntoilu kirjana. taitaa olla marsu tullu vanhaksi kun panojaan vaan muistelee. ettei itse olis juossu leppäkeihään perässä. unohtuiko kirjasta olo salarakkaana ja roisit sexi filmit missä oli itse eri miesten kanssa täydessä touhussa. kuvat kertoo kaiken. irstaita kuvia. hävettää katsoa. kertooko tekotissien asennus leikkauksista, monetko muovitissit juorulehdet jo maksaneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Levin vessa ja Ristolainen on unohtunut kirjasta.

entä se hanski vai mikä se oli toissa kesänä. tai gladiaattori kisa jossa eukkoo vietiin kuin vierasta sikaa. tai viidakon tähteet sarja, josta lempattiin pellolle väkivaltaisen käytöksen takia. unohtuiko äidilliset otteet joista joutui raastupaan. entä rattijuopumus, maksamattomat ulosottovelat ja sakot. pitkä lista tulis syytteistä joita saanut poliiseilta. monissa kisoissa sijoittunu häntä päähän mummosarjoissa. päässu toiseksi kisassa, jossa 2 osallistujaa. usein jättänyt kisat kesken. tais viime kesänä ravistella saaraa kun oli mustis nuoresta kiekkojannusta.

• Anonyymi kirjoitti:

joku mainosti kirjaa, kuntoilu kirjana. taitaa olla marsu tullu vanhaksi kun panojaan vaan muistelee. ettei itse olis juossu leppäkeihään perässä. unohtuiko kirjasta olo salarakkaana ja roisit sexi filmit missä oli itse eri miesten kanssa täydessä touhussa. kuvat kertoo kaiken. irstaita kuvia. hävettää katsoa. kertooko tekotissien asennus leikkauksista, monetko muovitissit juorulehdet jo maksaneet.

Onko Aitoseiskalehti ollut seksivideoissakin 👀?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Aitoseiskalehti ollut seksivideoissakin 👀?

kuvat löytyy netistä. varo ovat aika irvokasta kuraa. se paikka johon ei aurinko paista näkyy ja sisällä on arvaa mitä.

• Eikö tuon kirjan pitänyt olla jonkinlainen hyvinvointiopas eikä mikään meneen elämän juorukirja? Harvemmassa taitaa olla ne Kääk-juorupalstan kaverit, jotka eivät jossain vaiheessa ole painaneet Martinaa. Mahtaa Leppilampea ketuttaa, eikä varmaan halunut tätä juttua kaiken kansan tietoon.

• Leppilampi on yksityisyydestään tarkka. Ei pitkään aikaan edes kertonut että seukkaa Beatan kanssa. Ja nyt sitten Martina kertoo kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Leppilampi on yksityisyydestään tarkka. Ei pitkään aikaan edes kertonut että seukkaa Beatan kanssa. Ja nyt sitten Martina kertoo kaikki.

No, jos joku viitsii lukea tuon satukirjan, niin suodattimen kanssa. Kannattaa kaivella netin ihmeellisen maailman arkistoista vähän lehtijuttuja Martinasta, niin selviää totuus. Satukirjan valkopesuineen on Aitoseiskalehti kirjoittanut. Onko rivoimmat, hänestä otetut kuvat jätetty kirjan kuvista pois? Laitettu naftaliiniin?

• Anonyymi kirjoitti:

No, jos joku viitsii lukea tuon satukirjan, niin suodattimen kanssa. Kannattaa kaivella netin ihmeellisen maailman arkistoista vähän lehtijuttuja Martinasta, niin selviää totuus. Satukirjan valkopesuineen on Aitoseiskalehti kirjoittanut. Onko rivoimmat, hänestä otetut kuvat jätetty kirjan kuvista pois? Laitettu naftaliiniin?

Oho, piti kirjoittaa, että rohkeimmat kuvat. Sormet vähän lipsuivat näppiksellä 😂

• Anonyymi kirjoitti:

entä kirja olis salarakas, monen miehen kanssa. salarakkaana ja tekotisseillä pääsi julkisuuteen. monetko tekotissit 7 maksanut.

• Anonyymi kirjoitti:

kuvat löytyy netistä. niitä ei voi valkopestä.

• Todellisuus on toista. Mikko ei olisi halunnut tuota hevosnaamaa 100 metriä lähemmäksi, mutta ei onnistunut edes seipäällä työntämään tyrkkyä kauemmaksi.
      Mikkohan ei eläimiin sekaannu.

• Milloin kasvat aikuiseksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin kasvat aikuiseksi?

Kysymys kuuluu, että milloin Aitolehti kasvaa vastuuntuntoiseksi aikuiseksi? Vastuuntuntoinen aikuinen ei esimerkiksi peruskoulupohjalla halveksi vastavalmistuneita lääkäreitä. Ennenkaikkea ei nosta oma osaamistaan lääkiksestä valmistuneiden yläpuolelle 👀 Vastuuntuntoinen aikuinen ei ryvetä itseään kapakkatappelussa, eikä aja autoa juovuksissa. Piste.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymys kuuluu, että milloin Aitolehti kasvaa vastuuntuntoiseksi aikuiseksi? Vastuuntuntoinen aikuinen ei esimerkiksi peruskoulupohjalla halveksi vastavalmistuneita lääkäreitä. Ennenkaikkea ei nosta oma osaamistaan lääkiksestä valmistuneiden yläpuolelle 👀 Vastuuntuntoinen aikuinen ei ryvetä itseään kapakkatappelussa, eikä aja autoa juovuksissa. Piste.

Vastaat kysymykseen kysymyksellä. Koeta jo aikuistua.

• niin kun alkoi elari pullaa venaamaan. lopun tiedämmekin.

• Siis hankkiutui tahallaan raskaaksi sen takia kun löysi kultamunia munivan elättäjän?

• Mikko oli palavasti rakastunut Martinaan ja niin on ollut moni muukin, kaikki tiedot ei suinkaan ole julkisuudessa. Martina on kuitenkin kylmäpäisesti tehnyt luonnon valintaa ja kelpuuttanut vain parhaat. Tälläkin hetkellä Martina saa treffipyyntöjä yhteiskunnan huipulta mutta ei ole niille lämmenyt koska perhearki ja rakkaus on luja. Koskaan ei tosin voi varmuudella tietää kennen monimiljonäärin käsipuolesta Martina voi löytyä vielä jatkossa. Vain Martina tietää tämän ja hänellä on kaikki pelin avaimet omaan onneensa.

• Noin se menee 👍

• 😂🤣 Yhteiskunnan huipulta kumppaniksi siis halutaan rikosrekisterin omaava ja kouluttautumaton taloudellinen kiviriippa. Ja mikä siinä pidemmässä versiossani tästä oli sääntöjen vastaista? Kaikki faktaa jonka pystyy tarkistamaan helposti.

• Ei tuo Martinan ja Stefun rakkaus kovin auvoisissa ja rakkaudellisissa tunnelmissa alkanut ainakaan miehen puolelta 🤔 Siihenkin saa vastauksia netin ihmeellisestä tietopankista 👍

• Anonyymi kirjoitti:

😂🤣 Yhteiskunnan huipulta kumppaniksi siis halutaan rikosrekisterin omaava ja kouluttautumaton taloudellinen kiviriippa. Ja mikä siinä pidemmässä versiossani tästä oli sääntöjen vastaista? Kaikki faktaa jonka pystyy tarkistamaan helposti.

Ja lisäisin tähän vielä luotaan pois työntävän ulkonäön ja luonteen.

• Martinaan ei ole kukaan muu rakastunut palavasti kuin ex-Esko. Vaikka hänellä se taitaa olla lähinnä läheisriippuvuutta, koska on sen takia joutunut turvautumaan terapiaan. Stefan ainakin on yrittänyt pyristellä useampaan kertaan irti tuon hämähäkin verkosta, mutta jollain uhkailulla Martina kiristää...

Ja miksi Martinalla pitäisi varakkaan Stefun jälkeen olla käsipuolessaan nimenomaan monimiljonääri? Eikö ole sama varallisuuden suhteen. jos törmääkin siihen suureen rakkauteen, jonka kuviot on jo taivaassa kirjoitettu? Siis aitoudesta viis, kunhan rahaa löytyy.

• Anonyymi kirjoitti:

😂🤣 Yhteiskunnan huipulta kumppaniksi siis halutaan rikosrekisterin omaava ja kouluttautumaton taloudellinen kiviriippa. Ja mikä siinä pidemmässä versiossani tästä oli sääntöjen vastaista? Kaikki faktaa jonka pystyy tarkistamaan helposti.

Kertakäyttöön voi naista kuvitellakkin,kyllä yhteiskunnan huipulta niitä mätämunia löytyy,jotka tänkin kurpan kelpuuttavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Martinaan ei ole kukaan muu rakastunut palavasti kuin ex-Esko. Vaikka hänellä se taitaa olla lähinnä läheisriippuvuutta, koska on sen takia joutunut turvautumaan terapiaan. Stefan ainakin on yrittänyt pyristellä useampaan kertaan irti tuon hämähäkin verkosta, mutta jollain uhkailulla Martina kiristää...

Ja miksi Martinalla pitäisi varakkaan Stefun jälkeen olla käsipuolessaan nimenomaan monimiljonääri? Eikö ole sama varallisuuden suhteen. jos törmääkin siihen suureen rakkauteen, jonka kuviot on jo taivaassa kirjoitettu? Siis aitoudesta viis, kunhan rahaa löytyy.

Eskoa taltaa läheisriippuvuuden ja yhteisen tyttären lisäksi ohjata myös Martinan pelko. Pelkäähän tuo äijä selvästi exäänsä 😳

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo Martinan ja Stefun rakkaus kovin auvoisissa ja rakkaudellisissa tunnelmissa alkanut ainakaan miehen puolelta 🤔 Siihenkin saa vastauksia netin ihmeellisestä tietopankista 👍

Kuten Mara sanoi elaripullaraskaudestaan, "Stefanilla on tässä hieman sulattelemista". Ei toivottua raskautta tarvitse sulatella! Ilmiantoi itsensä tuossakin kohtaa typeryydellään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuten Mara sanoi elaripullaraskaudestaan, "Stefanilla on tässä hieman sulattelemista". Ei toivottua raskautta tarvitse sulatella! Ilmiantoi itsensä tuossakin kohtaa typeryydellään.

Kas kun ei nieltävää...

• Kirjanen on helpoin tapa muuntaa totuutta omannäköiseksi eeppokseksi. Alkusanat voisi alkaa muutos alkoi Levin kylpytynnyristä, mika lähempänä totuutta. Jos ei pysty käsittelemään kuin positiivisuutta se on pakenemista, pelkoa, kiistämistä. Vaikeista asioista se kehitys alkaa. Muu on valetta. Otsikko tasolla tässä on kyseessä enemmänkin kopio kuin uutta. Näitä on nähty ja usein niissä ei ole kysymys muusta kun itsekkyydestä.

• Mikko on saanut maistaa Martinan "sitä". Melkoinen onnenpoika.

• mitähän mieltä leppäkeihäs on tästä kirjasesta.

• Anna mä arvaan,kirjan ennakkomyynti sakkaa pahasti,joten iltalehden luottotoimittaja on palkattu poimimaan ”helmiä”tekeleestä.
      Siihen kelpaa teiniromanssi Leppilammen kanssa vallan hyvin.
      Tunnetusti varsin vilkasta suhdesuhmurointia harrastanut nainen paljastaa miehistä vain valikoidusti ne tunnetuimmat.
      Sitä en ymmärrä miten naisen suhdekaruselli liittyy mainostettuun hyvinvointi ja ravitsenustiedon jakamiseen,mutta on kyllä linjassa kouluttamattoman mukatreenarin habitukseen.
      Kovin tieteellistä tekstiä ei kukaan edes odottanut

• Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️

No,mutta ihan kiva.

• Anonyymi kirjoitti:

Monet ovat tilanneet kirjan ennakkoon kotiin, minä myös ♥️

Et sitten ole sitä kuitenkaan lukenut kun luulit että M vaihtoi Leppilammesta Stefuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole sitä kuitenkaan lukenut kun luulit että M vaihtoi Leppilammesta Stefuun.

Moikkelis valkopesee kv-staraa. Saako siitä myös palkkaa? Onko tuo valkopesu best seller- kirjailijan ja Suuren Ajattelijan käsialaa?

• Sju-tasoa tuli silti.

• Anonyymi kirjoitti:

Moikkelis-pissis katsoi vain kuvat 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Moikkelis-pissis katsoi vain kuvat 😄

Onko siinä teksitiäkin ?

• Minä ja en ja kiva niin.

• Ai stna, tarjolla on ollut Mikko Leppilammen geenit (ulkonäkö, laulutaito, tanssitaito, urheilullisuus jne jne) lapselle, ja Martti valitsi Eskon.
      Tää vetää vertaansa jo Maisalle, joka valitsi it-mikon ja Nurmijärven maailmantähden ja Monacon sijaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

En. Etkä sinäkään. Se on äidinkielen opettaja.

• Sanoppa muuta kertoo paljon Martinasta,mutta myös Maisasta molemmat teki laskuvirheen.
        Kerrotaanko kirjassa muuten myös ketjuaborteista,joihin muija turvautui teinivuosinaan ja jotka ihan tv: ssä paljasti. Helpon nakin perässä ei edes tarvinnut juosta.
        Mikään ei tässä naisessa enää yllätä,ainakaan positiivisesti.

• Kukkaron voi vaihtaa lompakkoon ja sukanvarren patjaan.

• Mikko juoksi aikoinaan Martinan perässä mutta Martina valitsi toisin. Kirjaa odottelen postista, toivottavasti tulee lähipäivinä 💕💕💕

• Ei muuten juossut. Martina se Mikon perässä juoksi, sai hyvin lyhyen suhteen ja sen jälkeen fudut 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten juossut. Martina se Mikon perässä juoksi, sai hyvin lyhyen suhteen ja sen jälkeen fudut 😁

Ei muuten kovin moni ole kehdannut paljastaa vehdanneensa Martinan kanssa.
        Mikkokin on ollut ymmärrettävästi hiljaa tosta viikon parin episodista.
        Miehiä on varmaan ollut pitkä liuta,mutta muutamaa julkisuudessa pyörivää hörhöä lukuunottamatta ne on olleet varmaan ihan perusjamppa osastoa.

• Voi myös käydä niin, että vanha suola janottaa ja Mikko ja Martina löytävät itsensä toistensa käsipuolesta kavereita kun nyt kuitenkin ovat ja tapaavat toisiaan usein.

• Näissä elämäänkerroissa tärkeintä antia näyttää olevan selonteko kaikista julkkiksista tai merkittävistä henkilöistä joiden kanssa on ollut läheisissä väleissä. Näin mm Lenita, Loiri, on kai niitä muitakin.
      Martinan teoksesta ei vielä tietoa meikäläisellä.

• Eikös mainittu Kuvaja seurustellut myös Marita Taavitsaisen kanssa? Taavitsainen sen jälkeen kierrättönyt aviomiehen nuorempaan mieheen.
      Kuvaja kai TV juontaja ex missin mies nykyään.
      Pienet piirit keskenään puuhastelevat ja ovat ylpeitä siitä, siis julkkikset yleisesti.

• Siis tämän kauniin lääkärin kanssa vuosia yhdessä ollut olisi joskus edes sekasntumit Martinaan? Apua :D

• Tämä selittääkin Martinan suoranaisen vihapuheen valmistuneita lääkäreitä vastaan...
        Mahtaa myös ottaa päähän, että Emilia kirjoitti itse kirjansa, eikä vain esiintynyt kuvissa.

• Mikko ei ollut tarpeeksi miehekäs Martinan makuun. Martina ja Stefu ovat hyvä pari, sosiaalinen asema on hyvä ja ovat hivuttautuneet Suomen yläluokkaan. Omaisuus ja useat asunnot alleviivaavat menestystä ja luokka-asemaa.

• Leppilampeen ottaa päähän.

• Nykyajan nuorten naisten ihanne ja päämäärä; parisuhde solmitaan taloudellisten seikkojen vuoksi ja eletään miehen rahoilla. Mies käy töissä, nainen ei. Paluu 1800- luvulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan nuorten naisten ihanne ja päämäärä; parisuhde solmitaan taloudellisten seikkojen vuoksi ja eletään miehen rahoilla. Mies käy töissä, nainen ei. Paluu 1800- luvulle.

Ja nykyään onnistuu tuo alemmalta tasolta naiminen yläluokkaan. Julkisuudessa tästä on hyviä esimerkkejä kuten Martina osoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja nykyään onnistuu tuo alemmalta tasolta naiminen yläluokkaan. Julkisuudessa tästä on hyviä esimerkkejä kuten Martina osoittaa.

Ennen vanhaan nuo ruohonjuuri-rakastajattaret, kun tulivat ”vahingossa raskaaksi”, rikkaat rakastajat maksoivat hiljaisiksi 🤔 Lapsi ehkä adoptoitavaksi tai orpokotiin 😨 tai äidin kanssa kadulle. Ovathan nuo ”köyhät piikatytöt” tämän sosiaalisen median ja kauneusleikkausten aikaan vähän eri asemassa. Värkillä on nykyään enemmän valtaa. Ovatko miehet enemmän vietävissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ennen vanhaan nuo ruohonjuuri-rakastajattaret, kun tulivat ”vahingossa raskaaksi”, rikkaat rakastajat maksoivat hiljaisiksi 🤔 Lapsi ehkä adoptoitavaksi tai orpokotiin 😨 tai äidin kanssa kadulle. Ovathan nuo ”köyhät piikatytöt” tämän sosiaalisen median ja kauneusleikkausten aikaan vähän eri asemassa. Värkillä on nykyään enemmän valtaa. Ovatko miehet enemmän vietävissä?

Nykyään ne voidaan kiristää hiljaisiksi.

• No onko tää pullohartiainen nyt jo mahakas ,lyhyenläntä vätys sitten miehekäs?
        Eskossa oli sentään raamia,mutta se oli ihan liian kiltti mies—iskämatskuna kyllä hyvä.
        Mitähän mahtaa miettiä Suomen yläluokka,jos tämä juorulehtien marinoima pari katsoo sitä edustavansa.
        Useat asunnot alleviivaavat yleensä mahtavaa pankkivelkaa näillä ”yrittäjillä”.

• Anonyymi kirjoitti:

mikä naiminen. naitu kyllä on ja paljon, naimisiin vaan ei ole päässyt, kesällä avioituva toitotettu monta vuotta. eipä ole hääkellot soineet

• moneskohan steffi oli jonossa. oliko tuhannes vai 10 000.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Johanna raskaana! Ei pyhää päivää sentään

Johanna Tukiainen ilmoittanut raskaus-uutisen. Saa vauvan syksyllä. 41 vuotias. https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta-se-on-Johanna-Tukiainen-vahvistaa
      120
      11221
    2. Suomalaiset työttömät

maatiloille töihin, onko mahdoton ajatus? Kausityöntekijöitä ei koronan takia saada Suomeen joten voidaanko suomalaisia työttömiä velvoittaa vastaanot
      Maailman menoa
      236
      940
    3. Suomussalmi mainittu!

Missä lie ollut talo vuokrattuna? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/233ee1c0-6c76-4074-9a39-2b128caf667a
      Suomussalmi
      28
      831