Moi moi moiskis!
Selailin hieman #%]{$$¥ :n sisällön tuottoa hallinoimalleen forkalle.
Arvoitus: tietääkö kukaan miksi Hra Hui Hiin nenäkarvoissa roikkuupi kakkakikkareita?
Aamupäivän arvoitus Pattispojuille
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaan jotta on keskarillaan kaivellut.... sanonko... en sano.... kuksaansa.
- Anonyymi
Siiskö sillä samalla lyhyellä pullamössökäden keskarilla jonka kuvassa myös kukkatarhan purkkeja taustalla ollen?
- Anonyymi
Poju, poju, kohta on ulkona liikkumies kielto
ja kusisetvaibat Guopion Hiekkaharjussa. Muista hampsarata mama-nuuteleita ja talkkia resuperse. - Anonyymi
Poju, poju, kohta on ulkona liikkumies kielto
ja kusisetvaibat Guopion Hiekkaharjussa. Muista hampsarata mama-nuuteleita ja talkkia resuperse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiskö sillä samalla lyhyellä pullamössökäden keskarilla jonka kuvassa myös kukkatarhan purkkeja taustalla ollen?
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...
Mistä kuvasta nyt oikein kirjoitatte?
Oliko kuvassa myös ei oma S Mersu ja tai vuokra Vitara?
- Anonyymi
Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.
- Anonyymi
Ookkonä nyt ihan varma että S Amalia on mies??
olin kerran oikealla etelän lomalla eräässä kauniissa pikku kaupungissa hauholla ilta elämässä. kaupa nurgalla joku atte tuli siihe kiilaamaa ku söin tosi kallista lihisdä joka maksaa enemmän kun resujen vuosipuudeli. sanoin sille hyypälle että ylihuomenna tulee kaks päivää siitä ku muutuit pandaksi. päästin kimeän khiai huudon ja päästin jotain muutakin. sarkahousuuni lurahti liiottelematta lumilapiollinen sitä ihteään. satsi oli niin hevi että henkselit ei sitä enää kestäneet. napit kirposi irti ja housut valahti nilkkoihin. tietenkin just sinä päivänä aluhousuni oli likoamassa saunapaljussa. Porukka nauroi ja voi pahoin. häpeissäni tuli vielä hätäpieruja ja kuraa. osa lensi sen öykkärin kengälle. Mulla hauskaa. siitäs sai!
S
- Anonyymi
Kenen kuvassa oli kihtinen keskisormi pullamössökädessä ollen?
Amalianko? - Anonyymi
Kenen kuvassa oli kihtinen keskisormi pullamössökädessä ollen?
Amalianko? - Anonyymi
Väsähtikö kilikalle kun tarinointi stoppas?
- Anonyymi
Yön valvonu ja vahtinu ulkonaliikkumiskieltoa.
- Anonyymi
Poju me olemme täällä Cliang Maissa ja Hui Hain Hiissä .... Sam Roi Jetissä ....resuperse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994