Purra taas naama norsulla

Anonyymi

Purra ilmeisesti odottaa, että lentokentälle Suomeen tulevat Suomen kansalaiset kuskataan mustalla maijalla selliin? Kylläpä taas on Riikan naama norsulla, kun Marin sanoo, että matkustajat ohjeistetaan suoraan kahden viikon karanteeniin.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut ovat paniikissa. Persut ääliöille tarkoitettuine videoineen ja öyhötyksineen eivät olekkaan kaiken keskipisteessä, vaan korona on varastanut huomion. Se on persuille suorastaan raivostuttavan sietämätöntä.

      • Anonyymi

        Hallitus myönsi tänään saman virheen tapahtuneen, olisi pitänyt ohjeistaa turisteita mutta taas liian myöhään, taitaa vihervasuilla olla sormet elintasopakolasten puolella/tuonnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus myönsi tänään saman virheen tapahtuneen, olisi pitänyt ohjeistaa turisteita mutta taas liian myöhään, taitaa vihervasuilla olla sormet elintasopakolasten puolella/tuonnissa.

        Tulijat kyllä ohjeistettiin mutta harmi kyllä hallitus ei ehtinyt vahtimaan ihan jokaisen tulijan kotimatkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulijat kyllä ohjeistettiin mutta harmi kyllä hallitus ei ehtinyt vahtimaan ihan jokaisen tulijan kotimatkoja.

        Olet väärän informaation varassa. Ainakaan viime lauantaina ei ollut muuta poikkeuksellista Helsingin lentokentällä kuin passitarkastus kaikille ja kolmella kielellä kuulutus 14 vrk karanteenista. Ei mitään muuta, joka olisi viitannut viranomaistoimintaan tai edes yritystä ohjeistukseen mm. kotimatkan osalta. Älä levitä väärää tietoa vaikka oletkin viherpunahallituksen äänitorvi.


    • Anonyymi

      Jospa norsunaama on koronan oire?

      • Anonyymi

        Menkää nyt ainakin viiden metrin päähän siellä eduskunnassa tästä vaahtoajasta.


    • Anonyymi

      Onkohan hän kotonaankin aina naama norsulla, huh huh perheparkaa...

      • Anonyymin vihervasurin oma keskusteluketju 😂🤣😂😁😁😁😁


      • Anonyymi

        Tuokaan kommentti ei tehnyt sinusta fiksua : DDDD


      • Anonyymi
        however kirjoitti:

        Anonyymin vihervasurin oma keskusteluketju 😂🤣😂😁😁😁😁

        Kyseessähän on LandLord, ei vaan kehtaa käyttää nikkiään näissä typerimmissä aloituksissaan..... ;DDDD


    • Anonyymi

      Suomi24 ylläpito ilmeisesti sallii kunnianloukkaukset????

      Sehän tekee heistä kanssarikollisen.

    • Anonyymi

      Eikö landlord kehtaa käyttää nikkiään aloituksessa??

    • Anonyymi

      Onko Purra vieraillut kiinalaisella lepakkotorilla hiljattain?

      • Anonyymi

        2015 35 000 - siinä koodi joka jäi persuilta purkamatta.
        Persut, syntinne ei poistu Sannaa kivittämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2015 35 000 - siinä koodi joka jäi persuilta purkamatta.
        Persut, syntinne ei poistu Sannaa kivittämällä.

        2015 / 100.000 ja kaikki vasemmiston tänne väkisin raahaamina ohi hallitukse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2015 35 000 - siinä koodi joka jäi persuilta purkamatta.
        Persut, syntinne ei poistu Sannaa kivittämällä.

        Silloin olivat asialla Kokoomus, Keskusta ja Soinilaiset. Soinilaiset ymmärsivät ulkoistaa itsensä puolueesta ja kansalaiset ulkoistivat heidät heti kun se oli laillisesti ilman väkivaltaa mahdollista. Jos tuolloin tehdyt synnit hiertävät, niin valitusten osoitteet ovat tuossa ensimmäisessä lauseessa. Tämä nykyinen viherpunahallitus, jossa Keskusta jatkaa suomalaisvastaista toimintaansa, ei ole tuota Sipilän porukkaa yhtään suomalaisystävällisempi. Toivottavasti kansalaiset ymmärtävät etunsa ja vähän miettivät seuraavalla kerralla mitä siihen äänestyslippuun raapustaa.


    • Anonyymi

      Ei ollu meidän persujen vika tämä korona. Me vaan koetetaan tienata tällä ääniä. Viis kansalaisista. Nehän ei kuulu meihin.

    • Anonyymi

      Urheiluhallit ovat tyhjänä. Sinne vain. Patja lattialle ei maksa paljon. Oville aseellinen vartio.

      Anteeksi, nyt lähdin fantasioimaan Mestarin tyyliin...

      • Anonyymi

        Eikös Lii varannut sulle jo paikan leirissä saaristossa?

        Sinnehän ne miljoonat lähetettiin....


    • Anonyymi

      Eikös ne PS ole sanoneet että suomeen ei pidä päästää näitä maahantulijoita kun niiden mukana tulee kaikenlaisia sairauksia. Ja ovat olleet 100%:ti oikeassa sieltä ne tulijat on niitä koronoita tänne raahanneet.

      • Anonyymi

        Kyllähän persut kysyä osaavat: tällä palstalla, sähköisessä mediassa, lehtien yleisöpalstoilla, eduskunnassa jne. jne.
        Mutta osaavatko persut vastata? EI KOSKAAN! -Sen on joutunut toteamaan tälläkin palstalla päivittäin. Valitettavasti.


      • Anonyymi

        Kopiovasurin tasollahan täällä keskustellaan.

        Eikö palaute miellytä??

        No lopeta sitten vihamielinen persun hokeminen, eikö onnistu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän persut kysyä osaavat: tällä palstalla, sähköisessä mediassa, lehtien yleisöpalstoilla, eduskunnassa jne. jne.
        Mutta osaavatko persut vastata? EI KOSKAAN! -Sen on joutunut toteamaan tälläkin palstalla päivittäin. Valitettavasti.

        No mitä heiltä on kysytty? Olen ymmärtänyt asiat niin, että se on oppositio, joka kysyy ja hallitus , joka vastaa, ei päinvastoin.


    • Anonyymi

      Aloittajan mielestä kaikki pahimmista tautipesäkkeistä tulleet heti välittömästi terveiden sekaan menihän jopa Ruotsi jo ohi coronakuolleisuuden suhteen.Eiköhän tuo Purra nimenomaan moittinut siitä kun palaajia ei viety johonkin karanteeniin ja sieltä eri kuljetuksin koteihinsa aina vedetään yli kun persut jotain järkevää kyselee spaissareilta ja kyllähän he mokan myönsivätkin paitsi tietysti haavisto.

    • Anonyymi

      Nyt on karanteenihotellit pystyssä. Riikka saa mennä petaan vuoteet ja peseen koronalakanat kun niin kovin himottaa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe