Purra rakkikoirana

Anonyymi

Aikaisemmin Purra valehteli, että HUS:ssa on käytetty kertakäyttövälineitä uudelleen. Ei väittänyt enää, vaan räksytti nyt, ettei varusteita ole tarpeeksi. Tarvittavasta lukumäärästä ja nykytilasta ei tietysti ollut hajuakaan.
Eiköhän kansa ala saada tästä rakkikoiralaumasta tarpeeksi?

46

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut ovat raivoissaan, kun eivät saa koronanvastaista yhteisrintamaa hajalle, vaikka kuinka yrittävät.

      • Anonyymi

        Se tietohan pitää edelleen paikkansa ei kukaan ole kieltänytkään etteikö niitä kertakäyttöisiä käytetty uudelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tietohan pitää edelleen paikkansa ei kukaan ole kieltänytkään etteikö niitä kertakäyttöisiä käytetty uudelleen

        Onko joku sitten myöntänyt? Ei ole! Jos muka on, niin ilmoita lähde!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tietohan pitää edelleen paikkansa ei kukaan ole kieltänytkään etteikö niitä kertakäyttöisiä käytetty uudelleen

        Ei ole käytetty, vaan viisaasti varauduttu ditä varten, jos joskus tulee hätä ja puute tarvikkeista. Ne ovat sellaisia tarvikkeita, joita voidaan tiukan paikan tullen käyttää uudelleen. Purra siis jakoi väärää tietoa.


    • Anonyymi

      Samaa ohjelmaa katselen, eikä kukaan näytä olevan raivona.

      • Anonyymi

        Eikä ole mennyt jakeluun tämä kodinhoidon henkilöstön hengitys suojien käyttökään.

        Kiuru ohjeisti käyttämään, niinkuin tietysti pitäisikin, kun vieraillaan monien vanhusten luona pv aikana. Eli hoitaja levittää tartuntaa vaikka itsellä vielä ei oireita olisikaan


    • Anonyymi

      Purrahan oli oikeassa, HUS myönsi.


      Vasurille ei vaan mene jakeluun, korinako lähettänyt aivot??

      • Onhan se ymmärrettävää, että on valinnut vihervasemmiston kotijoukoikseen, mutta täytyykö sitä varten olla noin älyttömän tyhmä.
        Asiahan on niin, että Purra haukuttiin taas kerran persuna asiasta joka oli totta, se ei näemmä enää vihreän aatteen täyttämään kalloon mahdu.


      • Anonyymi

        Valehtelet sinäkin, persujen perusominaisuus! Kertakäyttöinstrumentteja EI ole käytetty uudelleen. On kyllä keskustelttu sellaisesta mhdollisuudesta äärimmäisessä hätätilassa, mutta sehän on eri asia!


      • Anonyymi

        Kyllähän esim. hengitys suojaimista on ollut pulaa (käytetty väärin) tarkoitettu n.30min. käyttöön, nyt käytetty jopa 8h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet sinäkin, persujen perusominaisuus! Kertakäyttöinstrumentteja EI ole käytetty uudelleen. On kyllä keskustelttu sellaisesta mhdollisuudesta äärimmäisessä hätätilassa, mutta sehän on eri asia!

        Käsidesipulloja on huuhdottu ja käyetty uudelleen, mutta se olisi järkevää normaalioloissakin.


      • Anonyymi

        Kommunistien taktiikkana on, lyökää persuja keinoja kaihtamatta.


    • Anonyymi

      huomenna gallup..

      • Anonyymi

        Glunk Glunk


    • Anonyymi

      Toinen persu räksytti, että informattiota ei ole jaettu tarpeeksi. Koskee vain kuuromykkäsokeita persuja!

    • Anonyymi

      Persut etsivät vastaavia pikkujuttuja koko ajan tahallaan väärinymmärrettäväksi. Jotenkin sitä epäluottamusta on kylvettävä.

    • Anonyymi

      Ainakin televisio uutisissa´oli tieto, että Suomessa on joudutta sterilisoimaan kertakäyttövälineitä uuskäyttöön.

    • Anonyymi

      Purrahan oli oikeassa, HUS myönsi.

      Vasurille ei vaan mene jakeluun, koronako näivettänyt aivot??

      • Anonyymi

        Persut tuomitsivat Sanna Marinin hallituksen epäonnistuneeksi kaikessa jo heti ensimmäisenä päivänä kun se astui virkaan.
        Persut osaavat tuomita, jälkiviisastella sekä kysyä, mutta vastuunkantajiksi persuista ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tuomitsivat Sanna Marinin hallituksen epäonnistuneeksi kaikessa jo heti ensimmäisenä päivänä kun se astui virkaan.
        Persut osaavat tuomita, jälkiviisastella sekä kysyä, mutta vastuunkantajiksi persuista ei ole.

        Nyt kun kansa on yhtenäisemmin hallituksen takana kuin kertaakaan sodan jälkeen, persujen hallituksen nokittelu osuu heidän omaan nilkkaansa.
        Halla-aho on se jo tajunnut ja esiintyi kyselytunnilla hyvinkin ystävällisesti hallitusta kohtaan, mutta Purra ja muut persut tekevät Halla-ahon sovinnollisuuden tyhjäksi.

        Jussi on järki jätkä. Mahtaa häntä harmittaa, kun muut edustajat ovat Purran ja Packalenin tasolla poliittisten realiteettien tajuamisessa.


      • Anonyymi

        Ja toistaa ja toistaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tuomitsivat Sanna Marinin hallituksen epäonnistuneeksi kaikessa jo heti ensimmäisenä päivänä kun se astui virkaan.
        Persut osaavat tuomita, jälkiviisastella sekä kysyä, mutta vastuunkantajiksi persuista ei ole.

        No eipä ole hallituksestakaan vastuunkantajiksi .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole hallituksestakaan vastuunkantajiksi .....

        Sannakin on täysin avustajiensa armoilla ja lukee Jussin laatimaa puolueohjelmaa ohjenuoranaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tuomitsivat Sanna Marinin hallituksen epäonnistuneeksi kaikessa jo heti ensimmäisenä päivänä kun se astui virkaan.
        Persut osaavat tuomita, jälkiviisastella sekä kysyä, mutta vastuunkantajiksi persuista ei ole.

        Purrahan oli oikeassa, HUS myönsi.

        Vasurille ei vaan mene jakeluun, koronako näivettänyt aivot??..

        Opettele lukemaan, ei hokemaan...


    • Anonyymi

      Purra sanoi.ettei varusteita ole tarpeeksi ja tämän HUS myönsi eli mikä mättää punikki, vai onko luetun ymmärtäminen vaikeata.

      • Anonyymi

        Neuvostoliitossa totuus muokattiin vastaamaan poliittisia tarpeita ja sitä samaa näyttää olevan tuolla aloittajallakin


    • Anonyymi

      Persut, erityisesti Purra, Tavio ja Juvonen, levittävät epäsopua vaikeassa tilanteessa olevaan maahan. Nyt tarvitaan yhteishenkeä hallituksen ja terveydenhuollon tueksi.

    • Anonyymi

      Melekonen terrieri se Purra. Ihan puistattaa sen vääristellyt törkyärinät.

    • Anonyymi

      Persut ovat ulottamassa itsensä täydellisesti suohon. Kuten se Veli Joulu, joku Koponen. Ihan pihalla!

    • Anonyymi

      Huhut, vääristelyt ja valeet onvat persujen jokapäiväistä leipää.

    • Anonyymi

      Muulis että joku maksaa tuosta myyräntyöstä ja isänmaan maalittamisesta persuille.
      Siksi innokkaasti ne sitä tekee.
      Ai niin,me veronmaksajathan me persut maksetaan,mutta saadaanko mieleinen lopputulos?

      • Anonyymi

        On ilmeisesti persujen (kiinan) etu, jos suomessa talous ja järjestys horjuu????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ilmeisesti persujen (kiinan) etu, jos suomessa talous ja järjestys horjuu????

        Vasemmistolla on kautta aikojen ollut hyvin läheiset poliittiset ja taloudelliset suhteet neuvostoliittoon ja Kiinaan..

        Miksi vasurit eivät millään halua puhua tästä???

        persuista öyhötys on surkea yritys peittää vasemmiston rikoksia..


    • Anonyymi

      eikös purra ole pressan linjoilla?

    • Anonyymi

      PS on miesten suosituin puolue Suomessa, Ruotsidemarit Ruuotsissa, tämä on tietysti vihervasemmiston naisille kiusallista.

    • Anonyymi

      Purrahan oli oikeassa, HUS myönsi.

      Vasurille ei vaan mene jakeluun, koronako syövyttänyt aivot??

      • Anonyymi

        HUS ei myöntänyt käyttöä, vaan varautumisen hätätilanteeseen. Onko varautuminen väärin.


    • Anonyymi

      Huhut, vääristelyt ja valeet ovat vasurien elinehto.

      Ilman näitä totuus vasemmistosta tulisi julki ikävällä tavalla.

      • Anonyymi

        Nyt persut odottavat vesi kielellä kremlistä ja kiinasta uusimpia öyhötysohjeita?? Pian se näkyy myös tällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt persut odottavat vesi kielellä kremlistä ja kiinasta uusimpia öyhötysohjeita?? Pian se näkyy myös tällä palstalla?

        Vasemmisto teki sen taas.
        Jo perinteeksi muodostunut traditio, eli vasurit hyökkäsivät älyttömillä jankkauksillaan persujen kimppuun.


    • Anonyymi

      Miten niin valehteli ? Onhan ieltä HUSista myönnetty että niin pääsi tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Kuka noita persujen satuja enää uskoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka noita persujen satuja enää uskoo?

        Ainakin persujen heikoin osa vielä uskoo.


      • Anonyymi

        Hus on sanonut, että KERTKÄYTTÖ välineitä ei käytetä uudestaan vaan muita jatkuvaan käyttöön tarkoitettuja on puhdistettu.

        Miksi Purra valehtelee vain suusna aukaistessaan?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe