Sinulle joka olet liki 2 metriä mies. En tunne sinua mutta haluaisin jos se on mahdollista tutustua sinuun paremmin.
Eihän sitä tiedä mitä tulevaisuudessa tapahtuu vaikka sinusta joskus ystävän saisin.
Jossain vaiheessa
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla hyvä peppu?
- Anonyymi
Et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän.
sillä on reppu, etureppu, myös takareppu tällaisen globaalin vallitsevuusajan vuoksi, kriisihän koitti, radiokin hiljeni......
https://www.youtube.com/watch?v=rgaGJln2Tbs
- Anonyymi
Kuka olet?
- Anonyymi
Ei ainakaan hän
- Anonyymi
Mitä tarkoitat ystävällä
- Anonyymi
Pelkkä ystävyys ei naisen kanssa kiinnosta
- Anonyymi
Mitä hänestä tahdot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänestä tahdot?
Seksiä, salaisia asioita, haaveita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei tuollainen kiinnosta toisin sanoen et ole hänestä tosissasi kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei tuollainen kiinnosta toisin sanoen et ole hänestä tosissasi kiinnostunut.
Olen, mutta varattuna en kaikkeen ala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat että salaisia asioita piilossako naista pitäisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, mutta varattuna en kaikkeen ala
Anteeksi vain mutta en ole kiinnostunut mistään sala suhteesta. Ei ole tapana sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vain mutta en ole kiinnostunut mistään sala suhteesta. Ei ole tapana sellainen.
Nainenkin varattu, joten ei ainakaan hän muuhun ala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainenkin varattu, joten ei ainakaan hän muuhun ala.
No minä itsestäni voin sanoa ettei salasuhteet kiinnosta. Jutella voin en muuta. Jos jotain muuta mielessä oli voit unohtaa.
T:ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä itsestäni voin sanoa ettei salasuhteet kiinnosta. Jutella voin en muuta. Jos jotain muuta mielessä oli voit unohtaa.
T:apKiinnostaa vain hänen kanssaan, ei muiden..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T:apEt hän olekaan, kirjoittelin tähän ihan muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänestä tahdot?
Ystävän, kaverin mutta loppu elämän kumppanin ! yks mies
- Anonyymi
Ei meitä taida samat asiat kiinnostaa. Minä halusin tutustua sinuun enkä mitään salasuhdetta halua.
T:ap- Anonyymi
Tää on totta sitä sun nyksää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on totta sitä sun nyksää kiinnostaa.
En usko että olet hän jota tarkoitan esität vain häntä. Ei hän olisi noin tökerö ihmiselle jota ei tunne ja jonka kanssa ei ole koskaan edes jutellut.
T:ap
- Anonyymi
Aattelin laittaa asuntoon pimennys verhot 240cmx130cm olisi nuo, mut joutuu leikkaamaan :(
- Anonyymi
tuo 2 metriä taitaa olla vain tunne sun pyllyssä, siellä jo nuohotussa, minne minä ja pikkuveljeni ei milloinkaan saavuta korjailemaan karvojesi asentoja, niin
https://www.youtube.com/watch?v=Qlb57uzn1zE- Anonyymi
Mitä jos menisit ongelmistasi mielenterveys puolelle kertomaan.
- Anonyymi
Kiva kuulla, ja olen pitkälläni saman pituinen.
- Anonyymi
Juu🙂.
T:ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772