Tykkään henkilöstä jota ei kiinnosta minä enkä tiedä miten pääsen tunteistani eroon.

Anonyymi

mulla on ongelma. Oon ollu kohta parisen vuotta ihastunut samaan henkilöön, käydään samaa koulua ja nähdään sitä kautta aika usein. Nyt ei siis olla nähty tän karanteenin takia. Meillä on ollu myös juttua muutaman kerran (yks ilta) kumpikin ollu yleensä kännissä tai sitte niin että toinen, mutta se juttu on aina menny siihen, että ei ookkaan mitään eikä toinen halua vaikka sekin tykkää kyllä takas. Oon yrittäny varmaan kaikkia mahollisia tapoja päästä eroon näistä tunteista mutta en vaan ole päässyt mihinkään suuntaan asian suhteen. Aina kun nään henkilön niin mulle tulee semmonen ihana fiilis. Mun pitäs yrittää kovemmin päästä eroon tästä mutta ainakun saan jonku viestin häneltä tms niin mun on pakko vastata sille enkä vaan voi mitään, oon yrittäny tehä kaikkea muuta jotta unohtaisin ja olen pari kertaa saanut sen hetkellisesti pois mielestä mutta pääasiassa ajattelen kokoajan kaikkea siinä ihmisessä ja kuinka ihana hän on vaikka toisaalta vaan vituttaa että oon yrittäny tehä kaikkeni ja käyttäny niin paljo aikaa tähän tyyppiin. Sillonku alettiin tutustuu sanoin sille aika nopeesti että mulla on ehkä tunteita siihen, sit mulla on ollu välissä myös pari suhdetta ja sillä hetkellä on tuntunu että joo tää ehkä auttaa ja ehkä
pääsen yli kun mulla on joku, mutta ei. Aattelen vaan kokoajan että mussa on jotain vikaa koska mä tosissani halusin ja luulin niin paljo että seki haluis jotain:( Tarvin vinkkejä asian suhteen että mitä mun pitäs oikeen tehä kun en halua menettääkkään ihmistä ku se on mulle myös ystävänä/kaverina tosi tärkeä mut sitte ku mulla on tunteita niin miten voin pitää itteeni kurissa jos vaikka eksytään samaan porukkaan, koska tiiän etten vaan voi tehä mitään koska se ei haluu:/ Mä en enää ees tiiä mitä tää on koska mulla on tosi vahva tunne sitä kohtaan ja välillä tuntuu että oisin rakastunu mut onko se ees mahollista ja jos oonki niin miks just semmoseen ihmiseen josta tiiän ettei se koskaan oo tuntenu tyyliin mua kohtaan mitään tämmöstä ku mä sitä...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oon vaan niin epätoivonen:D

    • Anonyymi

      Varattu mies. Kunnioita sitä asiaa ja hänen parisuhdettaan!

      • Anonyymi

        eei oo varattu ://


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eei oo varattu ://

        On se. Kaikki puhuu sen puolesta.


    • Anonyymi

      Varsinainen ihastumisreaktio häipyy yleensä muutaman vuoden sisään. Parasta olisi ottaa etäisyyttä, se voi auttaa ainakin vähän.

      • Anonyymi

        sitäki oon yrittäny. Monesti poistanu vaikka mistä mutta sitte kuitenki tuntunu niin pahalta että on pitäny lisätä takasi. Sitte ku vielä nään tätä henkilöä aika usein


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe