mut ei se haittaa. Eihän? 💗
Olet mua 13 vuotta nuorempi,
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa. En kyllä usko että hän olet.
- Anonyymi
en minäkään usko, että niin nuori oot
- Anonyymi
Minua kyllä haittaisi seukata 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. 5 vuotta vanhempi kyllä vielä menisi.
- Anonyymi
No ei se haittaa jos olet se oikea ketä mä ajattelen!♥️
- Anonyymi
Oliko tämä nyt m-n vai n-m?
- Anonyymi
tuomolle🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuomolle🤗
Ei se haittaa! t.Tuomo
- Anonyymi
N to M.
- Anonyymi
Jos olet se tule mua hakee täältä pois, mä en jaksaa ilman sua !
ei se haittaa, mies 13 vuotta vanhempi!
<3<3<3- Anonyymi
No ei haittaa jos olet Tuomo, että ja lähiopetuksesta 🤗♥️
Anonyymi kirjoitti:
No ei haittaa jos olet Tuomo, että ja lähiopetuksesta 🤗♥️
Ei ole Tuomo, eikä hänen nimensä ala T- kirjaimellakaan...
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka nainen olisi vanhempi kunhan hän on S-nainen. ;)
- Anonyymi
Pus 🥰
- Anonyymi
Pus 🥰
- Anonyymi
Pus 🥰
- Anonyymi
Pus 🥰
- Anonyymi
Sattuma..)
- Anonyymi
Vanhemmat ei kiinnosta
- Anonyymi
Meillä on useampia 13 vuoden ikäerolla täällä, muistaakseni ainakin kolme.
Onhan tuo ikäero paljon. Ennen kuin häneen tutustuin ja rakastuin, olisin sanonut tuon olevan ihan liikaa. Häntä en koskaan ajatellut iän kautta, tunteet tuli itsestään. Sitten kun varoittamatta tajuaa, että tuossa taitaa olla vaan se oikea ja ettei tunteet ole koskaan olleet näin vahvoja suhteen alussa (vaikka nyt ei olla edes alussa), niin ikä on ihan sama.
Kuinka usein kohtaa ihmisen missä kaikki tärkeät asiat osuu (esim. arvomaailma, aaltopituus, tuttuuden tunne, luottamus, ymmärrys) ja lisäksi vielä kemia osuus (läsnäolo-onnistuu, syvä katse saa hyvän mielen, oikea ihon tuoksu-seksuaalinen kiinnostus ja viritys) ja vielä tunteet syttyy. Jos tuo tapahtuu, ja jos tilanne olisi vielä molemmin puolinen, ei asioille joilla ei ole mitään merkitystä kannata juuttua.
Tuon kaiken osumien on kerran elämässä-luokkaa. Monia asia, joka muuten olisi täysimääräinen este ei tuon kaiken osuessa ole enää este vaan pelkkä hidaste. Ajattelen näin, vaikka olen aina ollut parisuhteessa uskollinen. - Anonyymi
Onhan tuo ikäero paljon. Ennen kuin häneen tutustuin ja rakastuin, olisin sanonut tuon olevan ihan liikaa. Häntä en koskaan ajatellut iän kautta, tunteet tuli itsestään. Sitten kun varoittamatta tajuaa, että tuossa taitaa olla vaan se oikea ja ettei tunteet ole koskaan olleet näin vahvoja suhteen alussa (vaikka nyt ei olla edes alussa), niin ikä on ihan sama.
Kuinka usein kohtaa ihmisen missä kaikki tärkeät asiat osuu (esim. arvomaailma, aaltopituus, tuttuuden tunne, luottamus, ymmärrys) ja lisäksi vielä kemia osuus (läsnäolo-onnistuu, syvä katse saa hyvän mielen, oikea ihon tuoksu-seksuaalinen kiinnostus ja viritys) ja vielä tunteet syttyy. Jos tuo tapahtuu, ja jos tilanne olisi vielä molemmin puolinen, ei asioille joilla ei ole mitään merkitystä kannata juuttua.
Tuon kaiken osumien on kerran elämässä-luokkaa. Monia asia, joka muuten olisi täysimääräinen este ei tuon kaiken osuessa ole enää este vaan pelkkä hidaste. Ajattelen näin, vaikka olen aina ollut parisuhteessa uskollinen. - Anonyymi
Tuon kaiken osumien on kerran elämässä-luokkaa. Monia asia, joka muuten olisi täysimääräinen este ei tuon kaiken osuessa ole enää este vaan pelkkä hidaste. Ajattelen näin, vaikka olen aina ollut parisuhteessa uskollinen.- Anonyymi
Tuli sitten kolme viestiä yhdellä klikkauksella. 😂
T. Myös nuoremmasta haihatteleva nainen - Anonyymi
Tämä oli erittäin hyvä kirjoitus. Terveisin nainen 12 vuotta vanhempi.
- Anonyymi
Taas poistettiin. Pmies Pnainen 14v ikäeroa.
- Anonyymi
Aloittaja anna joku tunniste? :)
- Anonyymi
Laivalla kohdattiin.
- Anonyymi
Ei haittaa, ja se on muuten 15 vuotta 😘
- Anonyymi
Niinpä 💋🥰
- Anonyymi
Eihän 13 v oo mitään. Mä olen ihastunut 20 v nuorempaan...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491