Olet mua 13 vuotta nuorempi,

Anonyymi

mut ei se haittaa. Eihän? 💗

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei haittaa. En kyllä usko että hän olet.

• Anonyymi

en minäkään usko, että niin nuori oot

• Anonyymi

Minua kyllä haittaisi seukata 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. 5 vuotta vanhempi kyllä vielä menisi.

• Anonyymi

No ei se haittaa jos olet se oikea ketä mä ajattelen!♥️

• Anonyymi

Oliko tämä nyt m-n vai n-m?

• Anonyymi

tuomolle🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuomolle🤗

Ei se haittaa! t.Tuomo

• Anonyymi

N to M.

• Anonyymi

Jos olet se tule mua hakee täältä pois, mä en jaksaa ilman sua !

• ei se haittaa, mies 13 vuotta vanhempi!

<3<3<3

• Anonyymi

No ei haittaa jos olet Tuomo, että ja lähiopetuksesta 🤗♥️

• Anonyymi kirjoitti:

No ei haittaa jos olet Tuomo, että ja lähiopetuksesta 🤗♥️

Ei ole Tuomo, eikä hänen nimensä ala T- kirjaimellakaan...

• Anonyymi

Ei haittaa vaikka nainen olisi vanhempi kunhan hän on S-nainen. ;)

• Anonyymi

Pus 🥰

• Anonyymi

Pus 🥰

• Anonyymi

Pus 🥰

• Anonyymi

Pus 🥰

• Anonyymi

Sattuma..)

• Anonyymi

Vanhemmat ei kiinnosta

• Anonyymi

Meillä on useampia 13 vuoden ikäerolla täällä, muistaakseni ainakin kolme.

Onhan tuo ikäero paljon. Ennen kuin häneen tutustuin ja rakastuin, olisin sanonut tuon olevan ihan liikaa. Häntä en koskaan ajatellut iän kautta, tunteet tuli itsestään. Sitten kun varoittamatta tajuaa, että tuossa taitaa olla vaan se oikea ja ettei tunteet ole koskaan olleet näin vahvoja suhteen alussa (vaikka nyt ei olla edes alussa), niin ikä on ihan sama.

Kuinka usein kohtaa ihmisen missä kaikki tärkeät asiat osuu (esim. arvomaailma, aaltopituus, tuttuuden tunne, luottamus, ymmärrys) ja lisäksi vielä kemia osuus (läsnäolo-onnistuu, syvä katse saa hyvän mielen, oikea ihon tuoksu-seksuaalinen kiinnostus ja viritys) ja vielä tunteet syttyy. Jos tuo tapahtuu, ja jos tilanne olisi vielä molemmin puolinen, ei asioille joilla ei ole mitään merkitystä kannata juuttua.

Tuon kaiken osumien on kerran elämässä-luokkaa. Monia asia, joka muuten olisi täysimääräinen este ei tuon kaiken osuessa ole enää este vaan pelkkä hidaste. Ajattelen näin, vaikka olen aina ollut parisuhteessa uskollinen.

• Anonyymi

Onhan tuo ikäero paljon. Ennen kuin häneen tutustuin ja rakastuin, olisin sanonut tuon olevan ihan liikaa. Häntä en koskaan ajatellut iän kautta, tunteet tuli itsestään. Sitten kun varoittamatta tajuaa, että tuossa taitaa olla vaan se oikea ja ettei tunteet ole koskaan olleet näin vahvoja suhteen alussa (vaikka nyt ei olla edes alussa), niin ikä on ihan sama.

Kuinka usein kohtaa ihmisen missä kaikki tärkeät asiat osuu (esim. arvomaailma, aaltopituus, tuttuuden tunne, luottamus, ymmärrys) ja lisäksi vielä kemia osuus (läsnäolo-onnistuu, syvä katse saa hyvän mielen, oikea ihon tuoksu-seksuaalinen kiinnostus ja viritys) ja vielä tunteet syttyy. Jos tuo tapahtuu, ja jos tilanne olisi vielä molemmin puolinen, ei asioille joilla ei ole mitään merkitystä kannata juuttua.

Tuon kaiken osumien on kerran elämässä-luokkaa. Monia asia, joka muuten olisi täysimääräinen este ei tuon kaiken osuessa ole enää este vaan pelkkä hidaste. Ajattelen näin, vaikka olen aina ollut parisuhteessa uskollinen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tuli sitten kolme viestiä yhdellä klikkauksella. 😂

T. Myös nuoremmasta haihatteleva nainen

• Anonyymi

Tämä oli erittäin hyvä kirjoitus. Terveisin nainen 12 vuotta vanhempi.

• Anonyymi

Taas poistettiin. Pmies Pnainen 14v ikäeroa.

• Anonyymi

Aloittaja anna joku tunniste? :)

• Anonyymi

Laivalla kohdattiin.

• Anonyymi

Ei haittaa, ja se on muuten 15 vuotta 😘

• Anonyymi

Niinpä 💋🥰

• Anonyymi

Eihän 13 v oo mitään. Mä olen ihastunut 20 v nuorempaan...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4140
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3231
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2333
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2208
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      93
      2014
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1840
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1547
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    Aihe