Keväiset tervehdykset aman rantamaisemista!

Kirjoitin pitkän aloituksen ja aivan turhaan bittiavaruuteen häippäs.
Kaiketi toi viirus iski siihenkin?
Voin kalastaa ja ulkoilla mielinmäärin.
ihailijani ovat kaikonneet pihapiiristäni ja kulkukissat

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko Jämsän äijää on näkynyt?
      Minulla on pihassa vain mustarastaita. En erota niitä toisistaan. Ovat olleet siinä vuosia, ja tiedän vanhastaan, että kun ne rakensivat pesänsä, orava kävi sen hävittämässä.
      Jonnekin turvaan ovat kuitenkin osanneet pesänsä tehdä, koska niitä on nyt useampi.

      Sinä voit olla kesäpaikassasi karanteenissa. Monet mökkiläiset ovat tunteneet itsensä ruton iskemiksi, kun ovat yrittäneet olla mökillään kesäpitäjässään. Kyläläiset karttavat ja pitävät heitä taudin levittäjinä.
      Minä en vapaaehtoisesti talvella mökille lähde!
      Mkr.

      • Olen todella tottunut tähän yksinäisyyteen,en edes tiedä mitä se on?
        Ajatelkaa kukaan ei määrää,koska avaan räpsyttimeni,joita näköelimiksi kutsutaan
        aamuisin ja voin toteuttaa aivan vapaasti itseäni.

        Uskomatonta törmäsin mökkinaapuriin espoolaiseen eilen.
        kysyinkin,onko korona syy,että olet harhautunut kehäkolmosen ulkopuolelle.
        Hän kertoili peitetarinoita,joihin en ottanut kantaa.

        Nyt hän nelijalkainen poikakaverini haluaa ulos ja tietty pakko toteuttaa hänen toiveitaan,joten ama pitää preikin


      • Missähän sekin reppana yrittääpysyä hengissä?
        Voi se kevät,kun lintuiffulenssu jylläs luulin,etten näe sitä lintua enää.
        Voi sitä kohtaamista,kun se väsynyt laihtunut lintu laskeutui laiturinnokalle.
        Tietty heti jauhelihaa mikroon sulamaan ja niin sain sen jämsänäijän elvytyksen kohdilleen.
        Kaiketi minua pidetään aivan dillenä,mutta joskus tuntuu, olisinko edellisessä elämässä
        ollut selkälokki?

        Luojankiitos noi valkotakkiset eivät edes tiedä mitä minäkin lähes 82v vanhus puuhailen täällä rantatilallani.
        Kunta soitteli joskus,kun täytin 70v ja kyselivät avuntarvetta.
        Kaiketi ovat minimoineet kunnan kantokykyluokituksen ja odottavat kuolee se tietenkin,ja huokaisevat helpotuksesta


    • Anonyymi

      Tervehdys Amalle etelärannikolta ! Mukava kuulla Sinusta .Nyt moni ruuhkasuomalainen olisi onnessaan tuollaisesta karanteeniympäristöstä kuin Sinulla. Eipä meilläkään hätää ole, pääsee metsäänkin kävelylle, oman tontin puutarhatyöt ovat kohta ajankohtaisia ja kauppapalvelu pelaa. Pian on aikomus laskea vene päiväretkiä varten . Lähivesille vain , ellei merivartiosto sitäkin estä, on tullut jo varoitus, ettei hätiin ehkä nopeasti ehditä. Sehän koskee myös saariston mökkiläisiä. Olisihan se kiva vähän kalastaakin vaikka silakkalitkalla , verkkoja ei ole ollut vuosiin.

      Linturetkillä on käyty Porkkalanniemessä ja Kopparnäsissä : esimerkiksi haahkoja, alleja ja monenlaisia hanhia sekä lokkeja on jo paljon liikkkeellä, meren äänimaailma alkaa olla keväinen.

      Hyvää vointia, pysytään kuulolla ! 👍🌷

      Ramoona

      • Kiitos Rmoona!
        Kaiketi olen kertonut,että omistan aivan ihanan nelijalkaisen ragdollin.
        Hän ylpeä leikattukolli yrittää olla vaikeasti lähestyttävä.

        Olen menettänyt aivan liianpaljon vuodensisällä ja yritän koota itseäni.
        Ei se todella ole helppoa.
        Aivan ihanaa kuulla sinusta Ramoona ja tsemppiä purjehduskauteen
        Minäkin odotan jäidenlähtöä,ne mokomat runnoivat rantalaiturini


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kiitos Rmoona!
        Kaiketi olen kertonut,että omistan aivan ihanan nelijalkaisen ragdollin.
        Hän ylpeä leikattukolli yrittää olla vaikeasti lähestyttävä.

        Olen menettänyt aivan liianpaljon vuodensisällä ja yritän koota itseäni.
        Ei se todella ole helppoa.
        Aivan ihanaa kuulla sinusta Ramoona ja tsemppiä purjehduskauteen
        Minäkin odotan jäidenlähtöä,ne mokomat runnoivat rantalaiturini

        Harakat kisaavat siperianmännyssä täällä ikkunan ulkopuolella, ihan kevättunteita on ilmeisesti kujeilussa!

        Kiva kun Amakin on ottanut haltuunsa rantatilansa, onhan elämä vapaampaa liikuskella siellä.

        Ei nämä pakolliset karanteenit hauskoja ole, koettelee ne monia vanhuksia, joskin on heitä jotka ei muutenkaan liiku missään.

        Kaipaan kyllä omaa vapauttani, mutta tyydyn kehoitukseen pysyä kotona, varsinkin kun kuulun riskiryhmiin. Ei olisi uskonut näin laajaa pandemiaa tulevan, alussa ei osannut edes ottaa sitä ihan vakavasti.
        Poikani kertoi euroopassa olleen pitkiä jonoja kauppojen ulkopuolella, saa nähdä tuleeko meillä toimimaan kauppojen ruokakuljetukset normaalisti?
        Ama voit ainakin kalastaa, se on jo suuri etu, jos Ahti suo antimiaan! terveisin sini-sirkku


    • Todella sinisirkku ajattelen,kuinka suuri lahja minulle omistaa tämä maisema.
      Omistaa ja omistaa.Todella kallista!
      Vakuutukset,siis täyarvovakuutukset nielevät siitä pienestä eläkkeestäni sievoisen summan,tiemaksut,jätemaksut ja mikä uskomatonta kiinteistövero.
      Jos olisin tehnyt muuoilmoituksen kirkonkylään.
      Tästä rantatilasta olisi tullut vapaaajanasunto ja kiinteitövero olis pomsahtanut lähelle viittäsataa,kun se näinollen on 103 egee-
      Olen siis pakonsanelemana veronkiertolainen??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe