Kirjoitin pitkän aloituksen ja aivan turhaan bittiavaruuteen häippäs.
Kaiketi toi viirus iski siihenkin?
Voin kalastaa ja ulkoilla mielinmäärin.
ihailijani ovat kaikonneet pihapiiristäni ja kulkukissat
Keväiset tervehdykset aman rantamaisemista!
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Jämsän äijää on näkynyt?
Minulla on pihassa vain mustarastaita. En erota niitä toisistaan. Ovat olleet siinä vuosia, ja tiedän vanhastaan, että kun ne rakensivat pesänsä, orava kävi sen hävittämässä.
Jonnekin turvaan ovat kuitenkin osanneet pesänsä tehdä, koska niitä on nyt useampi.
Sinä voit olla kesäpaikassasi karanteenissa. Monet mökkiläiset ovat tunteneet itsensä ruton iskemiksi, kun ovat yrittäneet olla mökillään kesäpitäjässään. Kyläläiset karttavat ja pitävät heitä taudin levittäjinä.
Minä en vapaaehtoisesti talvella mökille lähde!
Mkr.Olen todella tottunut tähän yksinäisyyteen,en edes tiedä mitä se on?
Ajatelkaa kukaan ei määrää,koska avaan räpsyttimeni,joita näköelimiksi kutsutaan
aamuisin ja voin toteuttaa aivan vapaasti itseäni.
Uskomatonta törmäsin mökkinaapuriin espoolaiseen eilen.
kysyinkin,onko korona syy,että olet harhautunut kehäkolmosen ulkopuolelle.
Hän kertoili peitetarinoita,joihin en ottanut kantaa.
Nyt hän nelijalkainen poikakaverini haluaa ulos ja tietty pakko toteuttaa hänen toiveitaan,joten ama pitää preikinMissähän sekin reppana yrittääpysyä hengissä?
Voi se kevät,kun lintuiffulenssu jylläs luulin,etten näe sitä lintua enää.
Voi sitä kohtaamista,kun se väsynyt laihtunut lintu laskeutui laiturinnokalle.
Tietty heti jauhelihaa mikroon sulamaan ja niin sain sen jämsänäijän elvytyksen kohdilleen.
Kaiketi minua pidetään aivan dillenä,mutta joskus tuntuu, olisinko edellisessä elämässä
ollut selkälokki?
Luojankiitos noi valkotakkiset eivät edes tiedä mitä minäkin lähes 82v vanhus puuhailen täällä rantatilallani.
Kunta soitteli joskus,kun täytin 70v ja kyselivät avuntarvetta.
Kaiketi ovat minimoineet kunnan kantokykyluokituksen ja odottavat kuolee se tietenkin,ja huokaisevat helpotuksesta
- Anonyymi
Tervehdys Amalle etelärannikolta ! Mukava kuulla Sinusta .Nyt moni ruuhkasuomalainen olisi onnessaan tuollaisesta karanteeniympäristöstä kuin Sinulla. Eipä meilläkään hätää ole, pääsee metsäänkin kävelylle, oman tontin puutarhatyöt ovat kohta ajankohtaisia ja kauppapalvelu pelaa. Pian on aikomus laskea vene päiväretkiä varten . Lähivesille vain , ellei merivartiosto sitäkin estä, on tullut jo varoitus, ettei hätiin ehkä nopeasti ehditä. Sehän koskee myös saariston mökkiläisiä. Olisihan se kiva vähän kalastaakin vaikka silakkalitkalla , verkkoja ei ole ollut vuosiin.
Linturetkillä on käyty Porkkalanniemessä ja Kopparnäsissä : esimerkiksi haahkoja, alleja ja monenlaisia hanhia sekä lokkeja on jo paljon liikkkeellä, meren äänimaailma alkaa olla keväinen.
Hyvää vointia, pysytään kuulolla ! 👍🌷
RamoonaKiitos Rmoona!
Kaiketi olen kertonut,että omistan aivan ihanan nelijalkaisen ragdollin.
Hän ylpeä leikattukolli yrittää olla vaikeasti lähestyttävä.
Olen menettänyt aivan liianpaljon vuodensisällä ja yritän koota itseäni.
Ei se todella ole helppoa.
Aivan ihanaa kuulla sinusta Ramoona ja tsemppiä purjehduskauteen
Minäkin odotan jäidenlähtöä,ne mokomat runnoivat rantalaiturini- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos Rmoona!
Kaiketi olen kertonut,että omistan aivan ihanan nelijalkaisen ragdollin.
Hän ylpeä leikattukolli yrittää olla vaikeasti lähestyttävä.
Olen menettänyt aivan liianpaljon vuodensisällä ja yritän koota itseäni.
Ei se todella ole helppoa.
Aivan ihanaa kuulla sinusta Ramoona ja tsemppiä purjehduskauteen
Minäkin odotan jäidenlähtöä,ne mokomat runnoivat rantalaituriniHarakat kisaavat siperianmännyssä täällä ikkunan ulkopuolella, ihan kevättunteita on ilmeisesti kujeilussa!
Kiva kun Amakin on ottanut haltuunsa rantatilansa, onhan elämä vapaampaa liikuskella siellä.
Ei nämä pakolliset karanteenit hauskoja ole, koettelee ne monia vanhuksia, joskin on heitä jotka ei muutenkaan liiku missään.
Kaipaan kyllä omaa vapauttani, mutta tyydyn kehoitukseen pysyä kotona, varsinkin kun kuulun riskiryhmiin. Ei olisi uskonut näin laajaa pandemiaa tulevan, alussa ei osannut edes ottaa sitä ihan vakavasti.
Poikani kertoi euroopassa olleen pitkiä jonoja kauppojen ulkopuolella, saa nähdä tuleeko meillä toimimaan kauppojen ruokakuljetukset normaalisti?
Ama voit ainakin kalastaa, se on jo suuri etu, jos Ahti suo antimiaan! terveisin sini-sirkku
Todella sinisirkku ajattelen,kuinka suuri lahja minulle omistaa tämä maisema.
Omistaa ja omistaa.Todella kallista!
Vakuutukset,siis täyarvovakuutukset nielevät siitä pienestä eläkkeestäni sievoisen summan,tiemaksut,jätemaksut ja mikä uskomatonta kiinteistövero.
Jos olisin tehnyt muuoilmoituksen kirkonkylään.
Tästä rantatilasta olisi tullut vapaaajanasunto ja kiinteitövero olis pomsahtanut lähelle viittäsataa,kun se näinollen on 103 egee-
Olen siis pakonsanelemana veronkiertolainen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788