Alkoholistin leima otassa

Anonyymi

Enpä arvannut miten iso asia se on. Tuntuu kuin koko maailma olis kääntynyt mua vastaan. Ei asiaa baareihin, paskaa on jauhettu, puukkoa selkään. Poliisit kyttää kuin rikollista, sammuukohan se kohta. On totta että oon ollu melko näkysä. Oon viis veisannu siitä ettei julkisesti sais pulloa kallistella. Putkaan on korjattu ehkä 30 kertaa viimeisen 7 vuoden aikana. Katkoilla on tullu käytyä eli lanssia oon käyttäny taksina. Kävin aa ssa sanomassa olevani alkoholisti. Hiukan hävettää, lähinnä se lanssia käyttö muutaman kerran mutta mullehan siitä lasku tulee. Sairaalasta melkein häätäävät ulos. Antavat ymmärtää että jos en ryhdistäydy niin se on mielenterveys eikä mikään alkoholismi. Oikeesti tuntuu niinku olis joku merkattu, tarkkailun alla oleva henkilö. Viime aikoina, en pelkästään pandemian takia, oon päättänyt olla ihan kotona. Käyn toki kaupassa. En tilaa enää kanssa, en juo julkisesti enkä joudu putkaan tai katkolle. Jospa se näin tehtynä siitä pikku hiljaa. Joku sano mulle että sun tarvii skarpata. Että kotiin harjoittelee jos joskus kaljaa mieli tekee. Muutamasta kaupasta eivät minulle koko myy kaljaa. Joku on käyny puhumassa.

2

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin se vain on, alkoholistit eivät ole arvoasteikossa kovin korkealla.
      Ihmisiä arvioidaan yleensä sen mukaan miten tuolla julkisilla paikoilla käyttäytyy.

    • Suomi on täynnä alkoholisteja,kotinurkalla taas samat dokut hakee Lidlistä keskaria,itsellä on juomia kotona ,viinejä,en juo koskaan yksin,ja olen aina tiennyt ettei minusta tule alkoholistia,nyt viimeksi pari viikkoa sitten oli Canarialla ,nautin aitoa ranskalaista champpanjaa,se oli edullista Corte Ingles Gourmet osastolla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe