Enpä arvannut miten iso asia se on. Tuntuu kuin koko maailma olis kääntynyt mua vastaan. Ei asiaa baareihin, paskaa on jauhettu, puukkoa selkään. Poliisit kyttää kuin rikollista, sammuukohan se kohta. On totta että oon ollu melko näkysä. Oon viis veisannu siitä ettei julkisesti sais pulloa kallistella. Putkaan on korjattu ehkä 30 kertaa viimeisen 7 vuoden aikana. Katkoilla on tullu käytyä eli lanssia oon käyttäny taksina. Kävin aa ssa sanomassa olevani alkoholisti. Hiukan hävettää, lähinnä se lanssia käyttö muutaman kerran mutta mullehan siitä lasku tulee. Sairaalasta melkein häätäävät ulos. Antavat ymmärtää että jos en ryhdistäydy niin se on mielenterveys eikä mikään alkoholismi. Oikeesti tuntuu niinku olis joku merkattu, tarkkailun alla oleva henkilö. Viime aikoina, en pelkästään pandemian takia, oon päättänyt olla ihan kotona. Käyn toki kaupassa. En tilaa enää kanssa, en juo julkisesti enkä joudu putkaan tai katkolle. Jospa se näin tehtynä siitä pikku hiljaa. Joku sano mulle että sun tarvii skarpata. Että kotiin harjoittelee jos joskus kaljaa mieli tekee. Muutamasta kaupasta eivät minulle koko myy kaljaa. Joku on käyny puhumassa.
Alkoholistin leima otassa
Anonyymi
2
193
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se vain on, alkoholistit eivät ole arvoasteikossa kovin korkealla.
Ihmisiä arvioidaan yleensä sen mukaan miten tuolla julkisilla paikoilla käyttäytyy. Suomi on täynnä alkoholisteja,kotinurkalla taas samat dokut hakee Lidlistä keskaria,itsellä on juomia kotona ,viinejä,en juo koskaan yksin,ja olen aina tiennyt ettei minusta tule alkoholistia,nyt viimeksi pari viikkoa sitten oli Canarialla ,nautin aitoa ranskalaista champpanjaa,se oli edullista Corte Ingles Gourmet osastolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin111318Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3061200Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3821164Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.100863Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte13771Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113760- 34702
Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J371690Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6690kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot222671