Alkoholistin leima otassa

Anonyymi

Enpä arvannut miten iso asia se on. Tuntuu kuin koko maailma olis kääntynyt mua vastaan. Ei asiaa baareihin, paskaa on jauhettu, puukkoa selkään. Poliisit kyttää kuin rikollista, sammuukohan se kohta. On totta että oon ollu melko näkysä. Oon viis veisannu siitä ettei julkisesti sais pulloa kallistella. Putkaan on korjattu ehkä 30 kertaa viimeisen 7 vuoden aikana. Katkoilla on tullu käytyä eli lanssia oon käyttäny taksina. Kävin aa ssa sanomassa olevani alkoholisti. Hiukan hävettää, lähinnä se lanssia käyttö muutaman kerran mutta mullehan siitä lasku tulee. Sairaalasta melkein häätäävät ulos. Antavat ymmärtää että jos en ryhdistäydy niin se on mielenterveys eikä mikään alkoholismi. Oikeesti tuntuu niinku olis joku merkattu, tarkkailun alla oleva henkilö. Viime aikoina, en pelkästään pandemian takia, oon päättänyt olla ihan kotona. Käyn toki kaupassa. En tilaa enää kanssa, en juo julkisesti enkä joudu putkaan tai katkolle. Jospa se näin tehtynä siitä pikku hiljaa. Joku sano mulle että sun tarvii skarpata. Että kotiin harjoittelee jos joskus kaljaa mieli tekee. Muutamasta kaupasta eivät minulle koko myy kaljaa. Joku on käyny puhumassa.

2

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se vain on, alkoholistit eivät ole arvoasteikossa kovin korkealla.
      Ihmisiä arvioidaan yleensä sen mukaan miten tuolla julkisilla paikoilla käyttäytyy.

• Suomi on täynnä alkoholisteja,kotinurkalla taas samat dokut hakee Lidlistä keskaria,itsellä on juomia kotona ,viinejä,en juo koskaan yksin,ja olen aina tiennyt ettei minusta tule alkoholistia,nyt viimeksi pari viikkoa sitten oli Canarialla ,nautin aitoa ranskalaista champpanjaa,se oli edullista Corte Ingles Gourmet osastolla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      192
      17985
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3825
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      35
      1993
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1540
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      68
      1522
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      165
      1442
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1334
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1314
    9. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      119
      1226
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1111
    Aihe