Hymyillään jos tavataan

Anonyymi

Me kumpikin tiedetään, että meidän välillä oli jotain. Oon miettinyt, mitä se oli. Kemiaa ja sähköä, vai sitä, että tunnistettiin toisissamme jotakin samaa. Se, mitä se sama meissä voisi olla, ei ole mulle selvinnyt.

Tää ei nyt selviä koskaan. Ehkä se on hyväkin. Ei jouduta liian ohuelle jäälle, se ritisi jo meidän alla.

Hymyillään, jos joskus tavataan.

39

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😓😓😓😓

    • Anonyymi

      Aika tylsä aloitus ja taisi ollakin jo lopetus. Ei kovin kannustavaa.

    • Anonyymi

      Olipas lopullisen kuuloista..

    • Anonyymi

      Lopettaisin mielelläni tän draamailun 😘 mutta sovintoon tarvitaan kaksi

      • Anonyymi

        Ota sinä aikuisena se ensimmäinen askel kohti sovintoa. 💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota sinä aikuisena se ensimmäinen askel kohti sovintoa. 💋

        Tämä.


      • Anonyymi

        Eikös sitä draamaa juuri noin aiheuteta ja nimenomaan itse, leikkimällä palstalla, ei vieraan ihmisen kanssa tarvitse sovintoja tehdä mutta mikäli haluaa tehdä sovinnon oikeasti jonkun kanssa niin siihen tarvitaan hieman enemmän vaivannäköä kuin yksi palstalle heitetty lause.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sitä draamaa juuri noin aiheuteta ja nimenomaan itse, leikkimällä palstalla, ei vieraan ihmisen kanssa tarvitse sovintoja tehdä mutta mikäli haluaa tehdä sovinnon oikeasti jonkun kanssa niin siihen tarvitaan hieman enemmän vaivannäköä kuin yksi palstalle heitetty lause.

        Kyllä- pari palstalle heitettyä lausetta provokatiivisen dialogiasetelman ja emojipusuttelun muodossa voi saada kollektiivisestikin psykoottista oirehdintaa aikaan


      • Anonyymi

        Kirjoittajan järkikö ei tämän pidemmälle yllä? Anonyymi aloittaja, syyllistämien että halua sovintoon ei ole, edelleen tällä anonyymillä aloittajalla. Voiko olla tottakaan tämmöinen.


    • Anonyymi

      Te ette tiedä taustoja. Jotkut asiat on lopullisia. Joskus on parempi unohtaa. Älkää olko huolissanne. Ei ollut teille, koska se henkilö, jota ajattelin tätä kirjoittaessani, ajattelee varmasti samalla tavalla. Takes one to know one.

      • Anonyymi

        Oletteko siis eronneet? Oletteko vielä tekemisissä?


      • Anonyymi

        Soita minulle, please. Haluan puhua kanssasi.


      • Anonyymi

        Tsemppiä sulle ja toivottavasti ei tunnu liian pahalta. Olen nyt samassa tilanteessa internetin tällä puolella. Viime kerta ekakertalaisena tein liikaa pelastaakseen sen mikä pelastettavissa oli. Sen takia nyt tein liiankin vähän. Pelkään, että joskus vielä kaduttaa.


    • Anonyymi

      Tarpeeksi arvoituksellinen.
      Tarpeeksi tunteisiin vetoava.
      Tarpeeksi keskeneräinen.
      Tarpeeksi koukuttava.
      Tarpeeksi surullinen.
      Tarpeeksi tälle foorumille.

    • Anonyymi

      Vastahan me ”kohtasimme” uudestaan. Älä anna periksi. Haluaisin nähdä sinut uudestaan, samassa paikassa missä viimeksi. Minun vuoro tarjota, sinä tarjosit viimeksi. Tunnistat kyllä, jos olet oikea.

      • Anonyymi

        Miksi just siellä? Ja nythän se on kiinni, tiedä taas millon aukenee??? En oo käyny siellä kertaakaan sen jälkeen ku tavattiin. Mutta ei siis liity mitenkään siihen etten haluaisin sinua nähdä. Todellakin haluan ja palon! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi just siellä? Ja nythän se on kiinni, tiedä taas millon aukenee??? En oo käyny siellä kertaakaan sen jälkeen ku tavattiin. Mutta ei siis liity mitenkään siihen etten haluaisin sinua nähdä. Todellakin haluan ja palon! :)

        Miksi olet ollut niin hiljaa ja etäinen? :(
        Laita edes joku viesti itsestäsi. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet ollut niin hiljaa ja etäinen? :(
        Laita edes joku viesti itsestäsi. Kiitos.

        Koska sinäkin olet ollut sitä.


    • Anonyymi

      Tule juttelemaan mies, jos joskus tavataan.

      • Anonyymi

        Tulen jutteleen, kun sanot etunimesi


    • Anonyymi

      Ei käy... minä tiedän mitä haluan.

    • Anonyymi

      Tälläisenä aikana ei jätetä mitään palstahyvästejä, vaan ollaan läsnä oikeasti.

    • Anonyymi

      Jotakin oli,
      hyvinkin,
      jotakin yhteistä minkä molemmat huomasi, tunsi ja ymmärsi.
      Kunnes toinen mitätöi ja veti kaiken kauniin lokaan.
      Ehkä hymy olisi liikaa vaadittu.

    • Anonyymi

      Selvitettävä kumman taholta on mitäkin mistä kirjoitit. Miksi asioita ei voi selvittää, en usko että netin kautta pystyykään.
      Varmaan toinenkin on ymmällä eikä osaa ratkoa suuria epäselvyyksiä noin vaan.

      Miten ihmiset voi hymyillä tavatessaan jos eivät ole koskaan nähneetkään. Vai tuuppaatko toista kylkeen hänet nähdessäsi ja sanot että no moi sinä ohuen jään toinen kulkija?

    • Anonyymi

      Pistä aivot narikkaa ja lopeta ajattelu. Kattellaa joskus...

      • Anonyymi

        Ei kaikkia viitti kattella, edes sillon joskuskaan, on jo muut katteltavat. Sorppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkia viitti kattella, edes sillon joskuskaan, on jo muut katteltavat. Sorppa.

        Se on kuule tullut jo selväksi, että on jo löytynyt joku muu. Ja sen takia en edes haluaisi häntä enää. Sivusta.


    • Anonyymi

      Olisiko kuitenkin mahdollista vielä yhden kerran keskustella hänen kanssaan, ennen kuin teet lopullisia ratkaisuja? Tsemppiä!

    • Anonyymi

      En hymyile vaan nauran ääneen. Sori, että olen sellainen.

      • Anonyymi

        Kuulin, enkä tiennyt mille nauroit, joten heti kuvittelin että pidät minua niin naurettavana, koska heti sen jälkeen häivyit :(


    • Anonyymi

      En mä sulle hymyile vaikka jossain sattuisin näkemään ja katson sinua kuin pelleä jos väännät hymyn naamallesi kun katsot minuun päin.

      • Anonyymi

        Ei pelkoa. En katso enää. Vetäydyn kuoreeni heti jos näen vilauksenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkoa. En katso enää. Vetäydyn kuoreeni heti jos näen vilauksenkin.

        Mites toi tapahtuu kun et ees tunne edellistä !!


    • Anonyymi

      En tajuu, mitä nämä ihmiset täällä vaahtoaa, mutta tää oli musta aika aito ja haikean kaunis kirjoitus. ❤

    • Anonyymi

      Kaunis ja paljon tunteita herättävä aloitus mustakin. Toivottavasti kohdannut oikean lukijan.

      • Anonyymi

        Koskaan ei pitäisi sanoa: ei koskaan!
        Sivusta


    • Anonyymi

      Kyllä se hymy ihan luonnostaan tulee jos näkee sen ihmisen jonka kanssa on sellainen yhteys mitä ei muiden kanssa ole.

    • Anonyymi

      olet aivan oikeassa, on ole koskaan ollut näin onnellinen. =)

      mutta juttelen kahden kesken sen naisen kanssa myöhemmin jos hän on kiinnostunut, toivottavasti on. =)

      mutta en viitsi enempää häiritä kallisarvoista aikaasi, vaan lopetan, tule luultavasti näille palstoille myöhemmin, mutta jos en näe sinua, en keskustele enempää.

      en viitsi sanoa nimeäsi, mutta, kiitän avustasi, ja toivottavasti on jokin linkki koko elämäni, miten pitkä se sitten onkaan, jutella sinun kanssasi.

      hyvää yötä, en kirjoittele enempää, mutta olet aina ajatuksissani.

    • Anonyymi

      Ei tuntematon ihminen kenenkään ajatuksissa ole, hirveitä paskanjauhatuksia teillä joillain, ymmärrys näyttää jättäneen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe