Nyt kylillä kiertää huhu, että mökkiläiset oisivat tuoneet koronan Kuhmoisiin. Mahdollisesti useita uhreja.
Toivatko mökkiläiset koronan
11
844
Vastaukset
- Anonyymi
minä pelkään todella ihanasti ja runsaasti.
- Anonyymi
Sama havainto. Kävivät liikkeissä yskimässä ja leuhkimassa: "Lähdettiin koronaa pakoon."
- Anonyymi
Lantatalikolla saa pitää etäisyyttä..
- Anonyymi
Niimpähän tuo tehtaantyöntekijäkin leuhki kaupassa että kun tulin just Espanjasta pitäisi olla karanteenissa mutta en kun jaksa
- Anonyymi
Läheiselläni korona. Ja kyllä. Mökkiläiseltä kaksi viikkoa sitten. Ja kyllä. Tuli työpaikalle juttelemaan.
- Anonyymi
Paikallisten kuppilassa ensimmäinen tartunta.
- Anonyymi
Kylillä kiertää yleensä kaikenlaisia juttuja, niihin ei järki-ihminen paljonkaan painoa anna. Mökkiläisten rahat ainakin kelpaavat mökkejään vuokraaville, eivät ole paljoa koronaa pelänneet ja sen puoleen, voi olla myös niin, että Kuhmoslaiset ovat tartuttaneet lähikaupassaan koronan mökinvuokraajiin. En tajua, miksi Kuhmoisen olisi pitänyt säästyä koronalta kokonaan ja mitä sanaan uhri tulee, tarkoittanee se yleensä sitä, että kirkonkellot soi, mutta virallisesti Kuhmoisissa ei ole kuollut ainuttakaan ihmistä, ei paikkakuntalaasta eikä mökkiläästä.
- Anonyymi
Muistakaapa vaatia kuitti verotustavarten mökin tai asuntovaunun vuokrauksesta
- Anonyymi
Joo, pyydetty on. Oli kyllä niin kuppanen kylä, ettei mitään määrää. Yksi kissa, sekin musta loikki puskiin tieltä, missä kaikki "ihmiset" olivat ?
- Anonyymi
eikös kuitiin ole huono pyyhkiä.
- Anonyymi
Mökkiläiset toivat koronan😂
Paikallisethan ei paikkakunnan rajaa ylittäneet, saatikka ulkomailta tullessaan olleet karanteenissa? Muutama suunsoittaja somessa aiheutti paljon hallaa - sulkekaa rajat, lunastakaa mökkiläisten mökit, niin saatte ikuisen rauhan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906