Sallitut tekemiset

Anonyymi

Täällä tehdas normaalisti toiminnassa. Hygienia on huippuluokkaa normaaliolosuhteissakin ja nyt on ylimääräiset puhdistukset vielä päälle ja ruokala suljettu. Olen tässä vaan tyytynyt silloin tällöin vilkaisemaan tätä sivustoa, jota päsmäröi ässä itse pyhässä yksinäisyydessä ja yksinkertaisuudessaan.
Mietityttää se että millaista se aito ja oikea laatumatka aitoon Thaimaahan on, kun kaikki mahdollinen on hänen nauru ja kieltolistalla ja sitten hänellä hauskaa ollen.
Alunperinhän ravintolakeisari oli sitä mieltä että Pattayalle mennään vain humalaa ja naisia hakemaan eikä muuta tekemistä ole kuin harjoittaa perisyntejä.

Turistit ovat sitten kertoneet tekemisistään. Aika harva siellä baarissa näyttää todellisuudessa jatkuvasti istuvan ja vielä harvempi naisten perässä juoksentelee juovuspäissään. Nämä harrasteet senssu tyrmää täysin koska hänen mukaansa baarit on räkälöitä ja niissä kävijät juoppoja. Miesten kiinnostus naisia kohtaan on kamalinta mitä hän tietää ja se on kuulema myös säälittävää.

Golf on sensein mukaan todella naurettava laji ja hän nauraa hörähtelee sille, koska se ei ole kuulema urheilua ja varusteet on naurettavan kalliita ja laji on liian helppo.
Hän nauraa myös kävelylle ja lenkkeilylle, koska se on kuulema narsismia ja pois vaimolta ja lapselta. Lenkkeily on halveksittavaa ja kengät kalliita.
Hän hihittää vesipuistoille ja veneretkille, koska se ei kuulema ole aitoa tekemistä ja aitoa Thaimaata. Hän kieltää tekemästä lasten kanssa mitään, koska se ei ole aitoa länsäolokasvatusta. Lasten kanssa ei saa kuulema olla kaveri muutenkaan sillä perusteella että menettää isyytensä jos on kaveri.

Hotellihuoneessa ei myöskään saa olla, koska ne on aina lääviä. Välillä ne on liian kalliita ja välillä liian halpoja mutta lääviä kuitenkin. Ikäviä ja likaisia.
Uinti on hänen mukaansa naurettavaa likaisessa kuravedessä ja siinä voi tulla vaarallisia bakteereja. Olit sitten altaassa tai meressä.
Auringonpalvonta rannalla on sensein mukaan naurettavaa, koska rantakaistaleelle ei mahdu ja tulee ihotauteja ja pallomahat näkyy.

Moottoripyöräilyä hän ei sallisi kellekään, koska se on vaarallista vääränpuoleisessa liikenteessä ja kukaan muu ei hallitse vastaohjausta kuin ajokouluttaja itse.
Polkupyöräily on hänestä erityisen hupaisaa ja ei ole heteroiden harraste ollenkaan. Hän peräänkuuluttaa "oikeita pyöräilijöitä" ja halveksuu pattayan epäaitoja pyöräilijöitä.

Luontokuvaaminen on kiellettyä koska luontokuva ei ole todiste Thaimaassa olemisesta. Hän vaatii kuitteja. Kuitit saatuaan hän hekottaa niille ostoksille ja pienelle loppulaskulle, tai jos se on suuri niin hän kertoo että hänellä on vielä suurempi.
Snorklaamiselle hän hihittelee ettei se onnistu laisinkaan Pattayalla. Thaimaan kansallislaji ja ylpeyden aihe thainyrkkeily on karatesensein mukaan outo, turha ja vaarallinen laji.

Kaikki liikunta, urheilu, harrasteet, aktiviteetit ja extremet ovat siis keinotekoisia eikä aitoa Thaimaata vaan halpaa betoniviihdettä, kuten hän asian ilmaisee. Kaikki on naurettavaa narsismia. Kaikki nähtävyydet on turhia, kalliita ja niin nähtyjä jo aikoja sitten hänen mukaansa. Kaikki hotellit, ravintolat ja baarit ovat lääviä ja räkälöitä. Kaikki naiset (paitsi omansa) on huijareita, kylmiä rahastajia, oppimattomia ja alaluokan maksullisia bakteeripesiä. Kaikki on liian kallista, halpaa, väärää tai huijausta.

Ystävällisesti nyt kysyn tältä "kaksikolta", että mitä te teette Thaimaassa ja Pattayalla, kun otetaan huomioon nuo edelliset lausuntonne? Käsittääkseni vain marjanpoiminta Suomessa on saanut jäädä kommenteiltanne ja naurultanne rauhaan ja se ei hauskaa sitten ollen?

laiffilan isäntä suklaatehtaalta

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaahas että silleen tällä kertaa.

Vaimo muuten osaa uida ja helppoa kun on allas.

S

• Anonyymi

Oliks tää se nippelin rasvaaja ?

• Anonyymi

Allas ei sinänsä helpota uimista, tarvitaan myös vettä sensei hyvä. Meressä on sitäpaitsi helpompaa uiminen, koska merivesi on tiheämpää suolan takia ja siinä on parempi noste.
        Oliko se teidän allas kenties sen nuudelipussin takana piilossa, kun siitä ei ole kuvia näkynyt, vai onko se peräti salainen uima-allas muiden salaisten asioiden ohella?
        Esitin yksinkertaisen kysymyksen. Mitä te teette Thaimaassa kun kaikki on epäaitoa, kiellettyä ja keinotekoista hauskaa ollen?

laiffi

• Anonyymi kirjoitti:

Allas ei sinänsä helpota uimista, tarvitaan myös vettä sensei hyvä. Meressä on sitäpaitsi helpompaa uiminen, koska merivesi on tiheämpää suolan takia ja siinä on parempi noste.
        Oliko se teidän allas kenties sen nuudelipussin takana piilossa, kun siitä ei ole kuvia näkynyt, vai onko se peräti salainen uima-allas muiden salaisten asioiden ohella?
        Esitin yksinkertaisen kysymyksen. Mitä te teette Thaimaassa kun kaikki on epäaitoa, kiellettyä ja keinotekoista hauskaa ollen?

laiffi

Voi hyvä kilhtanut, ei ole sinun asiasi pohtia vesien suolaisuuksia, kyllä me uida osataan ilman suolaprosentteja ajattelematta.
        Ui sinä meressä, jos koet sen helpommaksi, mutta onhan sulla kokemusta myös poreammeessa uimisesta, taisit lisätä kylpysuolaa juomalasiin kun imuroit porekuvasi.
        Sulle mun kodista kuvia, joo tulee heti kun Namin kylän komein on aijattu, onhan Neidilläkin uutukainen uima-allas joka panee pohtimaan mikäs mahtaa olla suolapitoisuus.
        Mitä tulee kysymyksiisi, niin joopa joo kysy maatalouslumpultas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laiffi

Minä voisin itsenäni vastata, Senssun motiivia en tiedä kun en tunne, en ole missään sanonut että thaimaa olisi epäaitoa, kielettyä ja keinotekoista hauskaa, mietis poju noita katsellen omalta maleksimisalueeltasi käsin mikä kuopiossa on epäaitoa, kielettyä ja keinotekoista hauskaa, sinulla voi olla hauskaa vaikka pieksämäellä, jos niin haluat, sehän on sinusta kiinni.

Muuten kysymyksesi on hieman omalaatuinen, ei siinä mitään pattayankävijöillä jotka palstalla vaikuutavat useasti on, mutta tuohon voin vastata että mitä teen thaimaassa minä asun täällä, en kulje laput silmillä kehumassa että onpa hieno paikka, kokemuksesi thaimaasta perustuvat 20 vuoden avioliittoon sekä yli 10 vuoden maassa asumiseen, muutaman vuoden olin aika haltioitunut kun tänne pääsin pidemmäksi aikaa, sitten huomasin että se kuva jonka olin tästä maasta turistina luonut onkin hyvin kapea ja rajoittunut, aloin näkemään asioita niiden miten ne oikeasti ovat, maassa on paljon hyvää ja kaunista, mutta vähintään yhtä paljon ei niinkään positiivista, minäkin olen vasta tieni alussa mutta huomattavasti pidemmällä kuin kukaan viikkoturisti, ymmärtämään tästä maasta jotain tärkeää, olennaista, osittain rakastan tätä maata, osittain vihaan.

Luulempa että jokaiselle ihmiselle asuessaan pitkään ulkomailla tulee uuteen kotimaahansa viha rakkaus suhde, jos et nyt sitten asu hurreissa.

Muutta asiaa yrittelin varoitella näistä lennoista ja siitä että kannattaa hakeutua lentokentälle mahdollisimman nopeasti viimeviikolla, nyt tuli uutissa että kentällä on huomattava joukko ihmisiä jumissa, joiden kotimaahan eivät koneet enää lennä, eikä heillä ole varallisuutta kustantaa omatoimilomaa täällä jopa puolivuotta, tosin tämä ei vaikuta palstalla vaikuttaviin pattayankäviöihin koska he ovat kertomansa mukaan varakkaita suorastaan rikkaita, matkamiehiä suomi24 pattaya palstalla.

Vittumaista roikkua kentällä pitkiä aikoja rahatonna, kun monelle tuli lentoyhtiöltä viesti että lentonne on peruttu, lennämme seuraavan kerran bangkokiin bangkokista 15.6.2020.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin itsenäni vastata, Senssun motiivia en tiedä kun en tunne, en ole missään sanonut että thaimaa olisi epäaitoa, kielettyä ja keinotekoista hauskaa, mietis poju noita katsellen omalta maleksimisalueeltasi käsin mikä kuopiossa on epäaitoa, kielettyä ja keinotekoista hauskaa, sinulla voi olla hauskaa vaikka pieksämäellä, jos niin haluat, sehän on sinusta kiinni.

Muuten kysymyksesi on hieman omalaatuinen, ei siinä mitään pattayankävijöillä jotka palstalla vaikuutavat useasti on, mutta tuohon voin vastata että mitä teen thaimaassa minä asun täällä, en kulje laput silmillä kehumassa että onpa hieno paikka, kokemuksesi thaimaasta perustuvat 20 vuoden avioliittoon sekä yli 10 vuoden maassa asumiseen, muutaman vuoden olin aika haltioitunut kun tänne pääsin pidemmäksi aikaa, sitten huomasin että se kuva jonka olin tästä maasta turistina luonut onkin hyvin kapea ja rajoittunut, aloin näkemään asioita niiden miten ne oikeasti ovat, maassa on paljon hyvää ja kaunista, mutta vähintään yhtä paljon ei niinkään positiivista, minäkin olen vasta tieni alussa mutta huomattavasti pidemmällä kuin kukaan viikkoturisti, ymmärtämään tästä maasta jotain tärkeää, olennaista, osittain rakastan tätä maata, osittain vihaan.

Luulempa että jokaiselle ihmiselle asuessaan pitkään ulkomailla tulee uuteen kotimaahansa viha rakkaus suhde, jos et nyt sitten asu hurreissa.

Muutta asiaa yrittelin varoitella näistä lennoista ja siitä että kannattaa hakeutua lentokentälle mahdollisimman nopeasti viimeviikolla, nyt tuli uutissa että kentällä on huomattava joukko ihmisiä jumissa, joiden kotimaahan eivät koneet enää lennä, eikä heillä ole varallisuutta kustantaa omatoimilomaa täällä jopa puolivuotta, tosin tämä ei vaikuta palstalla vaikuttaviin pattayankäviöihin koska he ovat kertomansa mukaan varakkaita suorastaan rikkaita, matkamiehiä suomi24 pattaya palstalla.

Vittumaista roikkua kentällä pitkiä aikoja rahatonna, kun monelle tuli lentoyhtiöltä viesti että lentonne on peruttu, lennämme seuraavan kerran bangkokiin bangkokista 15.6.2020.

Ai että motiiveja, no onhan tuo sanottu korkoa korolle ja aivopesu tuloksena tuokin kilahtaneen laiffinimimerkillään tällä kertaa pääpätys.

Kiva kun vaimolla ei uidessa ole ..... no antaapa olla.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Ai että motiiveja, no onhan tuo sanottu korkoa korolle ja aivopesu tuloksena tuokin kilahtaneen laiffinimimerkillään tällä kertaa pääpätys.

Kiva kun vaimolla ei uidessa ole ..... no antaapa olla.

Jep Senssu nämä pattayan pojat jos on evoluution tuotos, en usko enää evoluutioteoriaan, hua hinissä näyttää olen kaikki raflat kiinni klo 19 illalla, ulkonaliikkumiskielto puree hyvin, saas nähde rajoittaako tämä toimenpide tuon pöpön liikkumista, mulla on kuukaudeksi maksettu kohtuuhyvin varustelu omakotitalo sam roy yotissa jossa "karanteenissa" täällä on kaikki auki normaalisti paitsi että lähimpään seiskaan on aika pitkämatka, jos tämä tilanne ei helpota niin olen vielä toisen kuukauden täällä, mukavaa oleskella rannalla kun vain itse ja voima on paikalla, alueella on kymmenkunta farang-thaiperhettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep Senssu nämä pattayan pojat jos on evoluution tuotos, en usko enää evoluutioteoriaan, hua hinissä näyttää olen kaikki raflat kiinni klo 19 illalla, ulkonaliikkumiskielto puree hyvin, saas nähde rajoittaako tämä toimenpide tuon pöpön liikkumista, mulla on kuukaudeksi maksettu kohtuuhyvin varustelu omakotitalo sam roy yotissa jossa "karanteenissa" täällä on kaikki auki normaalisti paitsi että lähimpään seiskaan on aika pitkämatka, jos tämä tilanne ei helpota niin olen vielä toisen kuukauden täällä, mukavaa oleskella rannalla kun vain itse ja voima on paikalla, alueella on kymmenkunta farang-thaiperhettä.

miksi et ole karanteenissa " omassa talossasi". kuulostaa melko kummalliselta. miksi menet seveniin, pahin tautipesäke. olet täysi pelle kuopiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi et ole karanteenissa " omassa talossasi". kuulostaa melko kummalliselta. miksi menet seveniin, pahin tautipesäke. olet täysi pelle kuopiosta.

Hua Hin = Kuopiolainen palvelutalo
        Sam Roi Yot = Savonlinnalainen palvelutalo
        Seven Eleven = Alepa

Siinä numpan taimaa pähkinänkuoressa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esität samassa lauseessa kaksi kysymystä, miksi olenko sinulla reppana kyselykausi meneillään, pitää minun käydä lähemmässä lootatissakin kerran viikossa ja se on iso kauppa, muutaman asiakkaan seiska ei paljon paina, lisäksi minulla on varsin hyviä kasvomaskeja, muutama jopa kotona, muutama autossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esität samassa lauseessa kaksi kysymystä, miksi olenko sinulla reppana kyselykausi meneillään, pitää minun käydä lähemmässä lootatissakin kerran viikossa ja se on iso kauppa, muutaman asiakkaan seiska ei paljon paina, lisäksi minulla on varsin hyviä kasvomaskeja, muutama jopa kotona, muutama autossa.

Ai niin ja terveisiä kuopioon, joko on aamupala naamassa, jaksat taas palstavaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja vielä jatkaa palstan paskanjauhaja, ymmärtäisit jo lopettaa kirjoittamisen ja keskittyisit työhösi. viestien poistoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja vielä jatkaa palstan paskanjauhaja, ymmärtäisit jo lopettaa kirjoittamisen ja keskittyisit työhösi. viestien poistoon.

Laitas poju jotain asiallista tietoa pattayasta tai edes thaimaasta, mitä tietoa rakastamastasi kohteesta sinulla palstalle kerrottavaksi reppana, puhdas nolla, olet selvä trolli ja mielenterveyskuntoutuja suomen savosta, jos et ole pakkohoidossa, syytä kuitenkin olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitas poju jotain asiallista tietoa pattayasta tai edes thaimaasta, mitä tietoa rakastamastasi kohteesta sinulla palstalle kerrottavaksi reppana, puhdas nolla, olet selvä trolli ja mielenterveyskuntoutuja suomen savosta, jos et ole pakkohoidossa, syytä kuitenkin olisi.

noin tyhmää kaveria edes leipä voi elättää, jutuistasi päätellen olet viimeksi käynyt thaimaassa v.2008

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noin tyhmää kaveria edes leipä voi elättää, jutuistasi päätellen olet viimeksi käynyt thaimaassa v.2008

Joku eilen kirjoittikin että tämä numbasenssu on pohjasakkaa, ja oikeassa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukutarkkuutta huomio ja joku oli Aasi, seuraavasti:

Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poju enhän minä siitä ole senttiäkään huolissani mitä minusta ajattelet, sinussa ei ole paljon ajateltavaa, mutta voisit avittaa sitä salaista arkkuasi, pattaya tietämyksestä, tähän mennessä tietosi on todella salaista, kuin et ole pattayasta mitään koskaan palstalla kertonut, mutta pohjasakasta kyllä, oletko kateellinen tai katkera vai molempia, petteri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukutarkkuutta huomio ja joku oli Aasi, seuraavasti:

Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.

Kyllä tuossa on aivan selvää ketä sillä pohjasakalla tarkoitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amalia on Amalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amalia on Amalia.

• Anonyymi

Terkkuja vaan Pattayalta! Ilmat suosii, pieni kiva tuulenvire, beachit erinomaisessa kunnossa ja vesi puhtainta mitä olen täällä nähnyt. Katukuvasta puuttuu muut aasialaiset paitsi thaikut. Japanilaisia on suhteellisen paljon mutta venäläiset on vähentyneet huomattavasti. Thaiperheitä ja työttömäksi jääneitä työporukoita leiriytyy Jomtienin rannan tuntumaan palmujen varjoon vilteilleen ja mummut katselee lasten perään. Ensikertalaiset turistit erottaa massasta helposti asukkaista kuin pohjalaisen Helsingistä.
      Urheilijaa ja pyöräilijöitä on väkimäärään nähden paljon. Todella fitissä olevaa sellaista 30-40 vuotiasta. Lauma eurooppalaisen näköisiä nuoria fitness tyttöjä juoksi eilen isona laumana rantakadulla minikokoisissa trikoissaan. Siinä vanhemmiltakin miehiltä kääntyi päät varsin notkeasti.
      Kyllä täällä voi olla ihan hyvin ja mitään paniikkia Suomeen ei ole. Nuoret parit on omissa oloissaan altailla tai omissa seurueissaan palmun alla viltillä rakentelemassa drinkkejään. Tänään näin kolmeen viikkoon ensimmäisen naisen joka oli tuppaamassa seuraan. Kaverilta kuulin että Tinderissä on monella naisella maininta että ei korona-miehille.

• Anonyymi

Ai niin drinkkeihin liittyen minulla on läjä suomalaisia lehtiä mukana. Cocktail sana tulee alunperin sekarotuisista hevosista. Niiltä typistettiin hännät aikoinaan sekoituksen merkiksi. Vain puhdasverisille jätettiin koko komeus. Sekarotuisten häntä oli siis lyhyt kuin kukonhäntä sekoituksen merkiksi. Cocktail.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin drinkkeihin liittyen minulla on läjä suomalaisia lehtiä mukana. Cocktail sana tulee alunperin sekarotuisista hevosista. Niiltä typistettiin hännät aikoinaan sekoituksen merkiksi. Vain puhdasverisille jätettiin koko komeus. Sekarotuisten häntä oli siis lyhyt kuin kukonhäntä sekoituksen merkiksi. Cocktail.

Katukuvasta puuttuu muut aasialaiset paitsi thaikut. Japanilaisia on suhteellisen paljon mutta venäläiset on vähentyneet huomattavasti, ja punapallomaan jengi ei ole aasialaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katukuvasta puuttuu muut aasialaiset paitsi thaikut. Japanilaisia on suhteellisen paljon mutta venäläiset on vähentyneet huomattavasti, ja punapallomaan jengi ei ole aasialaisia.

Jep samoin russakat on pääosin aasialaisia.

• Anonyymi

Täällä on hyvä olla ja rauhallista. Tervetuloa viettämään erilaista karanteenia. Jotakin 5 tuntia vanha kuva.
      https://aijaa.com/X7pkbb

• Anonyymi

Viisuminkin sai helposti. Ei kuulemma pitänyt saada. Normaalisti olisin joutunut poistumaan maasta. Nyt ei tarvinnut. Jotain hyötyä coronasta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe