Palstan helmiä 2008 - Kempeläisen aprhaita

Anonyymi

Näin koronia apatian keskellä piristystä.

Nim.Kempeläisen jäljittelemätöntä "verbaaliakrobatiaa".
///////////////////
Kempeläinen kertoo parannuksen teostaan:

tämä kohta on ehdotonta
Kirjoittanut: aatelia 31.1.2008 klo 19.34


Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.

//////////////////
Kempeläisen parhaita:

Nyt kun on selvä, että olet VL kätyri.
Kirjoittanut: Kempelainen 26.1.2008 klo 09.59


Ja yritä vain juksuttaa minua lankaan, muutan hieman suhtautumistasi sinuun.

Kerroit ensin olevasi EVL-lut, tietämätön ja kyselit vain sillä silmällä, että tieto uupuu jotain hengellisyydestä, ja tietosi in vähäistä VL liikkeestä.

Nyt on selvinnyt, että ja ajatuksesi on siellä motivoitu, sekä myös muokattu. Yritit tehdä minulle miinaa, mutta kuten kerroin, mille se ei onnistu, koska PH suojelee minua. Kirjoitin kuitenkin vilpittömästi, sinä et.

”””””*Miten se on mahdollista, jos Usko Jeesukseen Kristuksena, eli Herra on sydämessä, uudestisyntynyt ylhäältä, sekä täyttynyt Pyhällä Hengellä.* ”””” Eikö tämä vuoripuhelu jo kerro sen, saatana ei voi murtaa minua, kirkastan Jeesusta, vaikka kuinka kävisi.

”””Se on siten mahdollista, että sitä voi nähdä ja tuntea täysin väärin.””” Vain VL manrta tuntee tuon lauseen, ei EV-lut. Mihin se koira karvoistaan pääsee, katso vaikka peilistä, sieltä näet vain pälyilevän VL- miehen.

””Jos ei usko totuutta, Jumala antaa uskoa valeen.”” Ilmasta löytää kyllä lauseita, mutta jos on lipputangaissa ja pitää kiinni molemmin käsin, hankala niitä on kiinni saada.

”””Väärällä uskolla ja jos siis uskoo väärin, tai kuuluu väärään hegellisyyteen, ei
vahinogssakaan tule autuaaksi. ””” jos Usko Jeesukseen Kristuksena, eli Herra on sydämessä, ja on syntynyt Pyhässä Hengessä ylhäältä””” siihen voi olla vain vaihtoehto Islam, tai sitten lahko, jota hallitsee antikristus omilla laeillaan. Ei kiinnosta.

Jos vastaat, mietin tarkoin, vastaanko, koska olet pakastunut niljakkaaksi lusmuksi, Vl kätyriksi.

Jää siunatuksi.

//////////////
Meinasin kuolla nauruun.

5

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nyt taisi iskeä koraanivirus

    • Anonyymi

      Onko kaveri ihan terve?

    • Anonyymi

      # mutta lähti myös saatana tästä miehestä#
      Tuo on sinun subjektiivinen tulkinta. Totuus on aivan toinen: kirjoittelustasi päätellen saatana on edelleen kotonaan sinussa.

      • Anonyymi

        On suora lainaus Kempeläisen alkuperäisestä kirjoituksesta.

        Tarkoitatko muuten siis sitä että ei lähtenytkään vaan edelleen pitää majaansa nim. Kempeläisessä ?


    • Anonyymi

      Olemme aika yksi- silmästä seurakuntaa, jossa saarnataan, ettei ole väliä, onko saarnaaja teologi, vai mökin mummu ja onko Hänellä päällä puku, vai pukeutuuko Hän vaatimattomammin.

      Toisaalta, muistaakseen Hänen nimensä oli "kempelainen".
      Hänethän saavutettiin aikoinaan, lähes 15 vuotta sitten palstalta, kun Hän paljasti uskovien "kotikauheudet", osittaen ne todeksi, jaos nyt tutustuu aiheeseen, ne ovat kaiketi harventuneet, pakastumisen pelossa koko joukossamme.
      Teologisesti Hän osoitti meille uudestisyntymisen välttämättömyyden, joka on pelastumisen ehto. Nyt se esiintyy jo joskus seurapuheissakin. Kiitos siitä Hänelle.

      Myös Jeesuksen rooli ainoana synnin pois panijana yksi oli Hänen teemojaan, kuten synnin anteeksi saaminen ehtoollisessa (Matt 26;28) sekä paheksui ns "vilkuttelua", jossa vilkuttelijan katumusta ja parannusta synnistä ei voinut tunnistaa.
      Onneksi nämä Hänen oppinsa ovat tuottaneet tulosta, ja ollaan lähempänä Raamattua.

      Olen jäänyt kaipaamaan Häntä, mutta olen saanut selville, että Hän toimii vielä parissa seurakunnassa (ei Vapaakirkossa) ja luennoi heille Jeesuksesta.
      Toivon näkeväni palstalla Hänen kannanottojaan, vaikka joskus ne saavatkin mielen maahan, mutta niissä piilee totuus.

      Tv. muuttunut uskova.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe