Mitähän antais tänä vuonna omalle äitille lahjaksi?
Olen kyllä ajatellut ostaa Matti Ranin kirjan.
Mutta olisko muita ehdotuksia?
mitä antaa
6
2496
Vastaukset
- Shadow007
Itse ainakin pyrin lahjoiksi ostamaan jotain mahdollisimman omaperäistä ja hauskaa. Jotain sellaista mitä ei joka kadunkulmassa kaupitellakaan...
Kirjojakin tosin ostan melko usein, hyödyllisiä ja kivoja lahjoja, -ainakin minun mielestäni. - ***
lahjakortit on olleet mieluisia esim. hoitoja, leirejä, kylpylälomia jne.
- Tytär
Minä annan yleensä äidilleni kukkia,sekä tietytsi kortin,johonka olen liimannut kukkatarroja ja sitten niitä ihania värssyjä.
Joka vuosi kirjoitan myös: "Rakastan sinua,äiti".
Tosin,hän kyllä sen tietää,sillä meillä halataan paljon,ja usein ja sanotaan muutoinkin joskus että rakastetaan.
Mun äitini sanoo,että on mukava kun on äitienpäivä,mutta periaatteessa äitienpäivää voisi viettää joka päivä,olemalla rehti ja "kunnon" ihminen.=).
Äidit on niin ihania! ;) - hanni
vie äitisi johonkin ulos. Esim keilaan tai teatteriin ja syömään. Olen havainnut kivaksi tavaksi
- eli näin:
Älä vie niitä kiljuvia kakaroitasi joka juhlapäivänä kylään, anna äidillesi rauhaa!
- suorittaja
Kävin peseen yhden perheen ikkunat ja extrakeikkana äitienpäivälahjaksi mummin ikkunat. Mummilta melkein itku pääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va236448Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725168Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934755Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64579Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694448Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184028Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast543987Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1073845Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213500Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173327