mitä antaa

äiti minäkiin

Mitähän antais tänä vuonna omalle äitille lahjaksi?
Olen kyllä ajatellut ostaa Matti Ranin kirjan.
Mutta olisko muita ehdotuksia?

6

2504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shadow007

Itse ainakin pyrin lahjoiksi ostamaan jotain mahdollisimman omaperäistä ja hauskaa. Jotain sellaista mitä ei joka kadunkulmassa kaupitellakaan...

Kirjojakin tosin ostan melko usein, hyödyllisiä ja kivoja lahjoja, -ainakin minun mielestäni.

lahjakortit on olleet mieluisia esim. hoitoja, leirejä, kylpylälomia jne.

• Tytär

Minä annan yleensä äidilleni kukkia,sekä tietytsi kortin,johonka olen liimannut kukkatarroja ja sitten niitä ihania värssyjä.
      Joka vuosi kirjoitan myös: "Rakastan sinua,äiti".
      Tosin,hän kyllä sen tietää,sillä meillä halataan paljon,ja usein ja sanotaan muutoinkin joskus että rakastetaan.
      Mun äitini sanoo,että on mukava kun on äitienpäivä,mutta periaatteessa äitienpäivää voisi viettää joka päivä,olemalla rehti ja "kunnon" ihminen.=).

Äidit on niin ihania! ;)

• hanni

vie äitisi johonkin ulos. Esim keilaan tai teatteriin ja syömään. Olen havainnut kivaksi tavaksi

• eli näin:

Älä vie niitä kiljuvia kakaroitasi joka juhlapäivänä kylään, anna äidillesi rauhaa!

• suorittaja

Kävin peseen yhden perheen ikkunat ja extrakeikkana äitienpäivälahjaksi mummin ikkunat. Mummilta melkein itku pääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      258
      5681
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      137
      5175
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4928
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      129
      2207
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      405
      1877
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      57
      1802
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1752
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1725
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      101
      1502
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      398
      1411
    Aihe