Mitähän antais tänä vuonna omalle äitille lahjaksi?
Olen kyllä ajatellut ostaa Matti Ranin kirjan.
Mutta olisko muita ehdotuksia?
mitä antaa
6
2476
Vastaukset
- Shadow007
Itse ainakin pyrin lahjoiksi ostamaan jotain mahdollisimman omaperäistä ja hauskaa. Jotain sellaista mitä ei joka kadunkulmassa kaupitellakaan...
Kirjojakin tosin ostan melko usein, hyödyllisiä ja kivoja lahjoja, -ainakin minun mielestäni. - ***
lahjakortit on olleet mieluisia esim. hoitoja, leirejä, kylpylälomia jne.
- Tytär
Minä annan yleensä äidilleni kukkia,sekä tietytsi kortin,johonka olen liimannut kukkatarroja ja sitten niitä ihania värssyjä.
Joka vuosi kirjoitan myös: "Rakastan sinua,äiti".
Tosin,hän kyllä sen tietää,sillä meillä halataan paljon,ja usein ja sanotaan muutoinkin joskus että rakastetaan.
Mun äitini sanoo,että on mukava kun on äitienpäivä,mutta periaatteessa äitienpäivää voisi viettää joka päivä,olemalla rehti ja "kunnon" ihminen.=).
Äidit on niin ihania! ;) - hanni
vie äitisi johonkin ulos. Esim keilaan tai teatteriin ja syömään. Olen havainnut kivaksi tavaksi
- eli näin:
Älä vie niitä kiljuvia kakaroitasi joka juhlapäivänä kylään, anna äidillesi rauhaa!
- suorittaja
Kävin peseen yhden perheen ikkunat ja extrakeikkana äitienpäivälahjaksi mummin ikkunat. Mummilta melkein itku pääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4792743- 312741
- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064