Oon ihastunu yhteen meiän luokkalaiseen, mutta oon liian ujo. Nyt koulut suljettii enkä tiiä enää miten voisin puhuu sille tms. Mitä teen
~ihastunut
Korona + ihastus?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tilanne mulla!! Pliis auttakaa meitä!
- Anonyymi
Juu mullakin tää sama!! Auttakaa pls
- Anonyymi
Onks sulla tai alottajalla kikii? Voitais puhuu siellä meijän ihastuksista ja muutenkin tutustuu:). Oon siis toi joka vastas 27.3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla tai alottajalla kikii? Voitais puhuu siellä meijän ihastuksista ja muutenkin tutustuu:). Oon siis toi joka vastas 27.3.
Oon aloittaja mutta ei oo kikii :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797