Onko tosiaan nyt niin että Kylpylä on päätetty sitten sulkea ja toiminta ajaa alas. Oli tarkoitus tulla viikon päästä viettämään viikonloppua sinne.
Kylpylä suljettuna??
15
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se nyt on vaan niin että kylpylän toiminta on ajettu alas. Voitte varmasti siirtää viikonloppuanne ensi syksyyn jolloin todennäköisesti ollaan päästy tästä tilanteesta yli.
- Anonyymi
Vielä jos Muumimaailmaa ei avata lainkaan koko kesänä eikä turisteja tule niin tappiot Naantalille olisivat niin isot että se näkyisi aivan varmasti verojen jättimäisenä nousuna.
- Anonyymi
Niin, en tuosta tiedä. Näyttää Naantalissa raha liikkuvan asuntojen rakentamisessa. Tammistossakin kuin jossain kolhoosissa, joka paikkaan rakennettaan ja puut kaadetaan. Synkän näköistä touhua myös Nuhjalassa, keskustassa ja ne asuntomessut huippuna. Turismi hiljenee joka tapauksessa Muumi maailmassa, kallis paikka ja päivittämisen tarpeessa. Japanissa ja muualla on jo omat muumimaansa, mitäs ne tänne asti enää tulisi turhaan.
- Anonyymi
Kylpylä on suljettu, mutta toistaiseksi vesihanat ovat vielä auki.
- Anonyymi
Yli hintainen paikka ja ja ruoka huonoa. Ei jatkoon.
Vastaavanlaisia tilanteita on nyt muuallakin Suomessa.
- Anonyymi
Joo vanhaa ja kulunutta on, nyt olis aikaa paikkaa päivityää
- Anonyymi
Ainoa hyvä koko kylpylässä on yhteishöyrysauna. Siellä voi esitellä naisille seisokkia ja katsella jalat auki paikkojaan esitteleviä naisia.
- Anonyymi
Ei saa moittia turhaan.
- Anonyymi
Jos on palautteiden antamisen tarve, niin olisi asiallista puhua kylpylän henkilöiden kanssa.
- Anonyymi
Vaan kun suomalaisilla ei ole puhumisen rohkeutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kun suomalaisilla ei ole puhumisen rohkeutta.
Monet hyvät ajatukset sammuvat puherohkeuden puuttumisen vuoksi.
- Anonyymi
mitä onks naantalin kylpylä suljettu ja koska
- Anonyymi
onko naantalin kylpylä suljettu ihan oikeasti
onks naantalin kylpylä tosiaan suljettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794