Sinä nuori äiti raskaana viemässä mummolaan pikku koiraasi vain siksi kun vauva syntyy??? Eikö todella pariskunnassa toinen ehdi hoitaa koiraa kun se ei juuri aikaa vie vai oletteko oikeasti kumpikin samaa aikaa vaipoissa kiinni!!!
Juuri Ylellä ollut nuori
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei voisi viedä?
Ihan järkevää, tosi järkevää vieläpä!
Kun vauva syntyy, niin on kyllä sen verran tekemistä, että hyvä että ei tarvitse silloin lähteä koiraa ulkoiluttamaan. Vanhemmat tarvitsevat sen lepotuokion miknkä sattuvat saamaan kun vauva nukkuu.
Vielä lähteä silloin koiraa ulkoiluttamaan, huh huh.
Jos on raskaana viimisillään, vaikeeta jo kulkea, ja mihin sen koiran jättäisi jos tulisi äkkilähtö laitokselle? Hyvä hoitaa asia ajoissa.
Ja mummo on hyvillään, kun saa seuraa just näinä aikoina kun pitää olla karanteenissa ja on oltava yksin.
Järkevä nuori äiti. - Anonyymi
Ei koiraa pidä ottaa, jos sitä ei pysty hoitamaan. Jos on ottanut koiran ja tilanne muuttuu, pitää koira lopettaa pitovaikeuksien vuoksi.
- Anonyymi
Sorry edellinen, mutta et viitsisi jahkata.
Koira on hyvässä hoidossa mummon luona sen aikaa kun nuorella parilla on tosi paljon vauvan syntymisen aikana. Mummo on iloinen kun saa seuraa ja mielellään hoitaa.
Jospa annettaisiin nuoren parin itse päättää asiansa!
Ei sitä hauvelia sinun mielipiteesi vuoksi lopeteta! - Anonyymi
Voihan piskin viedä lopetettavaksi.
Sillä siitä pääsee.
- Anonyymi
Ei ne ole yhtä aikaa vaipoissa kiinni, kun yleensä mies on töissä ja äiti vauvan kanssa kotona. Kyllä ensimmäinen lapsi laittaa vanhemmat sen verran koville, että hyvä olisi jos perheessä ei tuolloin olisi kovin vaativaa lemmikkiä, joka on tottunut säännöllisiin kusilenkkeihin. Ne kun ei vauvan ekoina viikkoina välttis hyvin toteudu. Eikä ole kiva, kun hauveli tulee pyytämään aamukuudelta kusilenkilleen, juuri kun olet saanut vauvan uinumaan kolmen yösyötön jälkeen. :D
Suosittelen, että jos suunnittelee vauvaa, ei ota koiraa. Koirat ovat onneksi lyhytikäisiä, niin että ensin pitää koiran ja hoitaa sen vanhuuttaan kuolleena multiin ja sitten tekee vauvan. Voi toki kulua 10 vuotta että koiraon mullissa, mutta hyvää kannattaa odottaa.- Anonyymi
Hyvä että mummi hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374