Kuten olen käsittänyt, tämä S-CDT arvo kohoaa vain jos ihminen juo todella paljon useita päiviä ja ilmeisesti vähintään viikon? Verikokeitteni tuloksessa oli tuo arvo 3,5% eli selvästi viitearvon yläpuolella. Miten se voi olla mahdollista jos en harrasta kovaa ryyppäämistä? Jos juo kerran tai pari viikossa niin sen ei pitäisi varmaan nousta? Kysyin lääkäriltä myös että voiko se olla luonnostaan koholla johon hän tuumasi vain että teoreettisesti kyllä, mutta he silti yleensä tulkitsevat tuon joka tapauksessa alkoholin liikakäyttöön.
Onko joku muu ollut samassa tilanteessa? S-CDT arvoahan voi kohottaa myös tietyt sairaudet, mutta näitä sairauksia minulla ei ole.
Kummallinen S-CDT arvo
Anonyymi
3
3451
Vastaukset
- Anonyymi
No mulla on harvinainen maksasairaus ja kaikki arvot vähän korkeat vaikka en juokkaan.
- Anonyymi
Ei siihen kovin paljoa tarvitse juoda, että CDT nousee. Viisi annosta päivässä riittää. Jos siis juot pari kertaa viikossa todella paljon, yli 15 annosta kerralla, niin tulos on sama.
- Anonyymi
S-cdt palautuu aika hitaasti normaaliksi. Minulla kestää 4 viikkoa. 5.0% -->2.0%
Yhtään ei kärsi juoda tuossa aikana. On seurattu useasti tätä.
Voi hyvinkin kohota, jos juo pari kertaa viikossa jatkuvasti.
40 % ihmisistä maksa-arvot ei muutu miksikään, vaikka olisi rappio alkoholisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622492Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant849692Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.497649Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va886428SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1906156Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot495142HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1204812Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074509Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,502759Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062269