Kuten olen käsittänyt, tämä S-CDT arvo kohoaa vain jos ihminen juo todella paljon useita päiviä ja ilmeisesti vähintään viikon? Verikokeitteni tuloksessa oli tuo arvo 3,5% eli selvästi viitearvon yläpuolella. Miten se voi olla mahdollista jos en harrasta kovaa ryyppäämistä? Jos juo kerran tai pari viikossa niin sen ei pitäisi varmaan nousta? Kysyin lääkäriltä myös että voiko se olla luonnostaan koholla johon hän tuumasi vain että teoreettisesti kyllä, mutta he silti yleensä tulkitsevat tuon joka tapauksessa alkoholin liikakäyttöön.
Onko joku muu ollut samassa tilanteessa? S-CDT arvoahan voi kohottaa myös tietyt sairaudet, mutta näitä sairauksia minulla ei ole.
Kummallinen S-CDT arvo
Anonyymi
3
3568
Vastaukset
- Anonyymi
No mulla on harvinainen maksasairaus ja kaikki arvot vähän korkeat vaikka en juokkaan.
- Anonyymi
Ei siihen kovin paljoa tarvitse juoda, että CDT nousee. Viisi annosta päivässä riittää. Jos siis juot pari kertaa viikossa todella paljon, yli 15 annosta kerralla, niin tulos on sama.
- Anonyymi
S-cdt palautuu aika hitaasti normaaliksi. Minulla kestää 4 viikkoa. 5.0% -->2.0%
Yhtään ei kärsi juoda tuossa aikana. On seurattu useasti tätä.
Voi hyvinkin kohota, jos juo pari kertaa viikossa jatkuvasti.
40 % ihmisistä maksa-arvot ei muutu miksikään, vaikka olisi rappio alkoholisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713134Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923