Ylitarkastan asema

Anonyymi

Muistuu koko on ajan mieleen, miten ELY keskuksen tarkastaja yritti kertoa, että ylitarkastaja päätös on väärä. Tilallisella oli ongelmia seuraavan ketjun kanssa. Kaupallinen ketju ei pystynyt pitämään lupauksiaan. Maatilalle tehtiin eu tukien vaatima tarkastus. Tilalla oli puutteita, mutta seuraava kaupallinen toimija ei ollut pystynyt toimimaan oikein, mistä maatilalle aiheutui ongelmia tarkastuksessa. Ylitarkastaja vähensi sanktio määrää, tilalta, koska seuraava kaupallinen toimija ei ollut pystynyt toimimaan oikein. Maatila sai korvauksia tilanteessa valtiolta, siinä, että seuraava toimija petti tilan
Mitä jos ylitarkastaja antaa aina anteeksi kaikilta, jos seuraava toimija ei pysty tekemään luvatusti? Eikö korvausvastuu pitäisi siirtyä maatilan pettäneelle toimijalle? Pitääkö valtion ylitarkastan antaa tilallisella kaikki anteeksi, koska seuraava toimija mokaa.. ylitarkastaja vähentää sanktioita, koska tilallisella ongelmia. Mitä seuraava kaupallinen toimija itse tekee? Miten korvaa tilallisella, että on mokannut?? Jotenkin tuntuu pahalta ylitarkastajana, että oma valtionhallinnon tarkastaja kyseinalaistaa ylitarkastan päätöksen..kyllä tarkastaja tietää tilanteen, siinä missä ylitarkastaja..oliko tarkastajan tarkoitus vaan yrittää mustamaalata ylitarkastajaa???

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edelliseen lisättynä..eläimet tilalla on ne kaikista syyttöminpiä....ei saa jättää kärsimään syytöntä eläintä..jos maanviljelijä ei jaksa, niin syyttömät eläimen kärsii!! äiti ja lapsi suhde sama..jos äiti voi huonosti, niin lapsi voi huonosti.. äiti on se siinäkin, jonka pitää huolehtia. Jos rikkeitä katsotaan läpi sormien, niin kuka piittaa?? Silloin pitää olla maatilan ja tarkastajan olla myös yhteydessä siihen viranomaiseen, joka vastaa ja auttaa tällaisissa tapauksissa.. se viranomainen, joka vastaa tällaisissa tapauksissa, ei ole kyseinen ylitarkastaja. Ei kysytty mistä apua, vaan ainostaan syytettiin väärästä päätöksestä...paska ylitarkastaja..neuvo maatiloille, käänny oikean viranomaisen puoleen, jonka viranomaisen toimivaltaan asia kuuluu..ei kuulunut kyseisen ylitarkastan toimivaltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe