Töistä viikonlopun viettoon; yksin taas, niinkuin monet vuodet. Jotenkin masentaa kuunnella, kun työkaverit menee perheidensä ja tyttöystäviensä kanssa viikonlopun viettoon. Kuunnella niiden viikonlopun suunnitelmia.
Aina yksin
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa verojen maksu ainakin. Parannat vaan noiden joilla menee tosi hyvin asioita jos olet niin tunnollinen, mutta omasi huononee.
- Anonyymi
Tällä hetkellähän eristyneisyys on ihannoitavaa (stop korona). Eli koeta nyt seuraavat puoli vuotta jatkaa entiseen malliin, olet sankari, joka ei levitä koronaa ainakaan vapaa-aikana.
Jos tästä vielä jokin normaali aika palaa, niin hanki jokin harrastus. Se lievittää yksinäisyyttä, vaikka henkilökohtaisia suhteita ei olisikaan.
Tietysti voi etsiä kirjeenvaihto- tai nettikirjeenvaihtokavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022