Sekopään kirjoittelut.

Anonyymi

Aivan mielisairaan tekstiä. Hokee yhtä ja samaa jatkuvasti myös eri ketjuissa. Kirjoittaa ja vastailee itselleen. Onko huutoniemellä tilaa vielä? Ei tämä ole normaalin ihmisen touhua.

50

544

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kirjoittaa ja vastailee itselleen? Ei tasan! Älä parjaa kiusattua vainottua väittämällä hänen kirjoituksia herjaavien trollien spämmejä hänen teksteikseen! Ja miten muka "mielisairaan tekstiä"? Mikä mättää?

      • Anonyymi

        Ei saa kiusata henkisesti sairasta ihmistä. Hyi teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa kiusata henkisesti sairasta ihmistä. Hyi teitä.

        Tässä on muutama hämärä mies, jotka on sitten vuoden 2017 vainonnu mua. Niillä on ollu monta vaihetta. Aktiivinen on ollut eräs lahtelainen. Se toinen, se sieltä Tampereelta, sekin aika varmasti osallisena, onkohan sekin sen lahtelaisen sätkynukke....... ei tiedä paljonko ne on kavereitaan sotkenu koko juttuun.......


    • Anonyymi

      Mikä tää juttu on?

      • Anonyymi

        Suoraan ei puhuta kenestä joten ei voi ainakaan syyttää mistään.


      • Anonyymi

        Luulee, että kokemansa mustasukkasuusdraaman takana on jotkut pienet vihreät miehet asuntolasta vuosien takaa. Ne pienet vihreät miehet on sätkynukettelu mustasukkaista naista juomaan minttuviinaa, käyttäytymään julkisesti kuin hulttio ja lavastamaan aikakoneella jotain asuntolavalitusketjuja vuosien takaa. Ne asuntolaketjut niistä asuntolatyypeistä on kuitenkin täyttä totta, vaikka ne on lavastettuja.


    • Anonyymi

      Tämä kirjoittelija on vain joku typerys ja hakee huomiota.
      Voi tietysti olla sellainenkin jolla toisinaan, menee todella lujaa ja sitten taas laahustaa-> kaksisuutainen mielialahäiriö lääkeet hakuisessa.

      • Anonyymi

        Terve kuin mikä


      • Anonyymi

        Mää kehumassa itteäni netissä. 🥂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää kehumassa itteäni netissä. 🥂

        Ja sitten väittää, että vainoojansa lavastelevat satoja kommentteja hänen pään menoksi.

        Ok.


    • Anonyymi

      Aloittajalle:

      Menisit säkin sekasin, jos sua seurais vähintään kaksi erittäin häiriintynyttä psykopaattia.

      • Anonyymi

        Voiko nämä kirjoittelut olla ihan terveiden juttuja?
        Epäillään, että yks ja sama harakka pääasiassa kirjoittelee itsekseen.
        Harrastanut kuulemma vuosia muillakin foorumeilla.
        Vaasalaisiainfoa häiritsi niin paljon, että sivuston lopettaminen oli lopuksi ainoa vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko nämä kirjoittelut olla ihan terveiden juttuja?
        Epäillään, että yks ja sama harakka pääasiassa kirjoittelee itsekseen.
        Harrastanut kuulemma vuosia muillakin foorumeilla.
        Vaasalaisiainfoa häiritsi niin paljon, että sivuston lopettaminen oli lopuksi ainoa vaihtoehto.

        Tosin parempi että täällä purkaa pahaa oloansa, kuin että joku vastaantulija saa kadulla puukosta. Surullista vaan että "hyvinvointivaltiossa" yhä harvemmalla on enää sitä hyvinvointia jäljellä. Noh, tätä olemme äänestäneet ja myös saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko nämä kirjoittelut olla ihan terveiden juttuja?
        Epäillään, että yks ja sama harakka pääasiassa kirjoittelee itsekseen.
        Harrastanut kuulemma vuosia muillakin foorumeilla.
        Vaasalaisiainfoa häiritsi niin paljon, että sivuston lopettaminen oli lopuksi ainoa vaihtoehto.

        "muillakin foorumeilla"? Mikä ihme juttu?

        "pääasiassa kirjoittelee itsekseen" eli jos olisi ketjua jota näyttää kavereille, joilta huijata sympatiaa? Ja väittää suoraan, että ei ole ite lavastellut vaan nämä tyypit, joita neiti vihaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "muillakin foorumeilla"? Mikä ihme juttu?

        "pääasiassa kirjoittelee itsekseen" eli jos olisi ketjua jota näyttää kavereille, joilta huijata sympatiaa? Ja väittää suoraan, että ei ole ite lavastellut vaan nämä tyypit, joita neiti vihaa?

        Takakenosta pää menny sekaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takakenosta pää menny sekaisin

        Tai sit liikaa makuullaan vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sit liikaa makuullaan vuosia.

        MIKS TE VAINOOTTE MUA JOUKOLLA JA LAVASTELETTE KASAPÄIN TU KOMMENTTEJA!!!! MÄ OON SANONU TEILLE SEN MITÄ TE ANSAITSETTE!!!! MÄ EN OO ANSAINNU TÄTÄ!! MÄ EN OO PROVOSOINU TEITÄ MILLÄÄN MUOTOA!!!LOPETTAKAAAA!!!!! LOPETTAKAA SE TUN KIUSAAMINEN JA AHDISTELU JA VAINOOMINEN SAATANA!!!! MÄHÄN OON SE OIKEE UHRI TÄSSÄ!!! KAIKKI KOSKA ERÄÄT EI KESTÄ KRITIIKKIÄ!!! MÄ HALUUN OLLA KUIN TEITÄ EI OIS!!! OTTAKAA VIHJE JA HÄIPYKÄÄ MUA RIIVAAMASTA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKS TE VAINOOTTE MUA JOUKOLLA JA LAVASTELETTE KASAPÄIN TU KOMMENTTEJA!!!! MÄ OON SANONU TEILLE SEN MITÄ TE ANSAITSETTE!!!! MÄ EN OO ANSAINNU TÄTÄ!! MÄ EN OO PROVOSOINU TEITÄ MILLÄÄN MUOTOA!!!LOPETTAKAAAA!!!!! LOPETTAKAA SE TUN KIUSAAMINEN JA AHDISTELU JA VAINOOMINEN SAATANA!!!! MÄHÄN OON SE OIKEE UHRI TÄSSÄ!!! KAIKKI KOSKA ERÄÄT EI KESTÄ KRITIIKKIÄ!!! MÄ HALUUN OLLA KUIN TEITÄ EI OIS!!! OTTAKAA VIHJE JA HÄIPYKÄÄ MUA RIIVAAMASTA!!!!

        Älä reagoi. Ne haluaa juuri sitä että provosoidut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko nämä kirjoittelut olla ihan terveiden juttuja?
        Epäillään, että yks ja sama harakka pääasiassa kirjoittelee itsekseen.
        Harrastanut kuulemma vuosia muillakin foorumeilla.
        Vaasalaisiainfoa häiritsi niin paljon, että sivuston lopettaminen oli lopuksi ainoa vaihtoehto.

        Mikä VAASALAISINFO???!! En tiiä mitään mistään vaasalaisinfosta enkä tiiä mistä puhut!! Lisää stalkkerisoopaa!! Ootte hulluja miksi muuten stalkkaisitte mua ympärinsä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä reagoi. Ne haluaa juuri sitä että provosoidut.

        Ai jos vaikka sitten sankarimme provosoituisi sanomaan jotain laitonta niin voisi nämä kiusaajat sitten pyytää poliisia jäljittää IP-osoitteet ja nostaa syytteet?? Aika varmana........ Harmin harmi kun suomi24 poistaa joitain kommentteja enkkatahdilla, kaatuu kiusaajien toiveet. Oonko ainoo joka siis aidon oikeesti uskoo, että sankariamme on provosoitu urakalla? Ei oo kiistämistä että on täysin mahdollista enkä minä muuta mieltä vaikka kuka sanoo mitä.


    • Anonyymi

      Jollakin jäänyt korkki auki. Kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Mä en oo koskaan ryypänny!! oon kuiva ja puhdas kuin mikä, paljon enemmän kuin kaikki mua dissaajat pellet!!


      • Anonyymi

        Toistan mitä on jo sanottu: Ymmärrän halusi puolustautua, mutta älä reagoi noin. Juuri sitä nämä sinun kiusaajasi haluaa. Jos sinun IP-osoitteeseesi pystyy jäljittämään mitään mikä voisi käydä kunnianloukkauksesta saati laittomasta uhkauksesta, olet kusessa. Älä anna niille yhtään enempää panoksia. Niitä ne kiusaajat eivät tarvitse.


    • Anonyymi

      Ihan naurettava juttu. Eikä ees naurettava vaan "Hohhoijaa jaksais yhtään, kiitos kaunis".

      • Anonyymi

        Kukaan ei kysynyt sulta yhtään tu mitään!! Ootko sitten säkin niitä näiden sairaiden ihmisten lähipiiriläisiä mut häivy tuppukylääs takas... ETENKIN JOS OOT SE LAHTELAINEN!!! TAI SE TAMPERELAINEN, AIVAN SEKASIN SEKIN!!!! Plajon pahempaa kuin minun "takakeno" uuuuuuuuuuu mutta minä oon se joka on sekoomassa ouhouhouhuuduuuuuu uuuuwuuuuuuu!!!! Painukaa pellolle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kysynyt sulta yhtään tu mitään!! Ootko sitten säkin niitä näiden sairaiden ihmisten lähipiiriläisiä mut häivy tuppukylääs takas... ETENKIN JOS OOT SE LAHTELAINEN!!! TAI SE TAMPERELAINEN, AIVAN SEKASIN SEKIN!!!! Plajon pahempaa kuin minun "takakeno" uuuuuuuuuuu mutta minä oon se joka on sekoomassa ouhouhouhuuduuuuuu uuuuwuuuuuuu!!!! Painukaa pellolle!!!

        kun ketään kiinnostais. Kun ei.

        ...tu lopeta jo!! IP-osotteet pystyy kuule jäljittää et eiköhä viimestään poliisi nää onks sut lavastettu vai ei.

        Mut jotenkin epäilen et ihan näin ei oo......... Paljos tässä on lässytelty miten paha se toinen nainen on ja niin että läheiset vois tunnistaa...? NnnnnnnnNOOOOOoooooooooo?????????????


      • Anonyymi

        Edelleen suosittelen varovaisuutta vaikka kuinka haluat itseäsi puolustaa. Todella varovainen kannattaa olla ennen kuin lausut julki epäilyksiä keitä kiusaamiseen on mennyt mukaan, vaikka olisit 110 % oikeassa. Mikäli tuollaiset kirjoitukset pystytään jäljittämään sinun IP-osoitteeseesi, ne tulevat painamaan sinua vastaan laillisessa pyykissä. Älä reagoi yhtään enempää.


    • Anonyymi

      Kaikkia maa päällään kantaa ja moni jää vielä asemallekkin.

      Voisikin sanoa: Kun on Lusikalla annettu, Ei voi Kauhalla vaatia ; ()

      • Anonyymi

        Mitäs säkin luulet todistavas??!! Pari kahjoo on mua uhitellu ihan perusteettomilla viranomaisilmoituksilla, kun itse on harrastanu vaikka mitä kiusaamista ja ahdisteluu ja vainoomista, stalkannu, pyytäny kavereita mukaan...... tää on ihan lapsellista...... ja sitten vielä omassa elämässään sekoilee aktiivisesti ja vetää ranttaliksi kuin se ois hienoakin.... ja ottaa asiakseen kyyläillä ja kovistella muita siihen päälle!! Ihan lapsellista touhua. SE ei ole täysjärkisen terveen ihmisen toimintaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs säkin luulet todistavas??!! Pari kahjoo on mua uhitellu ihan perusteettomilla viranomaisilmoituksilla, kun itse on harrastanu vaikka mitä kiusaamista ja ahdisteluu ja vainoomista, stalkannu, pyytäny kavereita mukaan...... tää on ihan lapsellista...... ja sitten vielä omassa elämässään sekoilee aktiivisesti ja vetää ranttaliksi kuin se ois hienoakin.... ja ottaa asiakseen kyyläillä ja kovistella muita siihen päälle!! Ihan lapsellista touhua. SE ei ole täysjärkisen terveen ihmisen toimintaa!!

        Ei niitä lääkkeitä huvikseen määräillä. Muistas ottaa, niin luulis huomaavan eron aika nopeesti. Tai sitten pyydät uusia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs säkin luulet todistavas??!! Pari kahjoo on mua uhitellu ihan perusteettomilla viranomaisilmoituksilla, kun itse on harrastanu vaikka mitä kiusaamista ja ahdisteluu ja vainoomista, stalkannu, pyytäny kavereita mukaan...... tää on ihan lapsellista...... ja sitten vielä omassa elämässään sekoilee aktiivisesti ja vetää ranttaliksi kuin se ois hienoakin.... ja ottaa asiakseen kyyläillä ja kovistella muita siihen päälle!! Ihan lapsellista touhua. SE ei ole täysjärkisen terveen ihmisen toimintaa!!

        Kukas sua NYT vainoo??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sua NYT vainoo??

        Tamperelainen, lahtelainen, hesalainen, porilainen, turkulainen... Mitä näitä nyt oli keksitty sitte.


    • Anonyymi

      Tällasen neidin seurailuun kyllästyis lahtelaisetkin. Tamperelaisista puhumattakaan. Varmaan kyllästy jo, kun niiden setit ei millään yltäis koko neidin tasolle. Mutta joo, Lahdessa on puolensa, keskustassa ne hörhöt liikkuu ja Liipolas. Eipä Lahes paljoo mitään hienoo oo.

      • Anonyymi

        En tiedä taustoja enkä tiedä kuinka paljon mukana koko jutussa kyseiset henkilöt sitten ovat olleet eli onko esim. "vain" hoitanut muutaman kiusaamiseen liittyvän askareen kaverin ollessa kiireisenä, onko "vain" yllyttävässä, "vain" antamassa kaverille alibia, onko kuinka aktiivisesti mukana koko hankkeessa. Vaikka olisikin täyttä totta (olen skeptinen, mutta pidän mahdollisena), mitäs tollaisilta niljoilta voi odottaa kuin "Mitää, eihän me olla tehty mitään" oli ne todisteet sitten kuinka vedenpitävät. Raivostuttavaa kun sellaista tapahtuu. Yhdyn kaikkiin, jotka sanovat, että tällaisten epäilysten julkilausannasta kannattaa olla tosi varovainen. Helpommin sanottu kuin tehty jos useampi ihminen aktiivisesti provosoi. Kannattaa itse muistaa, ettei sano mitään mitä voisi käyttää itseä vastaan. Huolet kannattaa ilmaista yksityisesti jollekulle, johon luottaa.

        Se on eri asia, jos ympäriltä ei tahdo löytyä ketään luotettavaa. Siinä onkin omat ongelmansa. Sellasessa tapauksessa kannattaa herätä niin pian kuin vain suinkin.


    • Anonyymi

      Aivan mielisairaan tekstiä. Samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Ei taida olla mielisairaan vaan juoruakan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla mielisairaan vaan juoruakan.

        Ehkä osa on oikeasti kiusatun yrityksiä oikaista mitkä on hänen sanomiaan ja mitkä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä osa on oikeasti kiusatun yrityksiä oikaista mitkä on hänen sanomiaan ja mitkä ei?

        Oikeesti uskot, jeppe?


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä minua herjaavaa ketjua tänne onkin heitetty!! Ja MIKSI??!! KOSKA OLEN MALLI-OPPILAS JA KUKAAN MUU EI VED VERTTOJJA!!!

      Tämäonnaurettavaatämäonnaurettavaatämäonhelvetinnaurettavaa MIKSI TE HALUATTE USKOA MINUSTA KAIKKEA MUSTAMAALAAMISTA??!! EN ole tehnyt teille mitään! Yksi kieroilija laittoi minun facebooktunuksilla minun nimissä haukkuja kaikista ja oikaisin kaikki jo aikaa sitten. Se oli minun opiskelupiiriuskottavuuteni heikennykseen!! Se oli silkkaa myyräntyytä!! Minä en kirjoittanut facebookiin mitään hetjoja kenestääkään

      Olen täälläkin oikonut kaikkea mitä minusta on sanottu!! Ja silti te vain jaksatte! Oi että, AJATELLA MITEN VOI OLLA MAHOLLISTA!!

      Jos se yksi mies olisi halunnut lähteä minun matkaan se olisi niin tehnyt ja sanonut varmasti sille naisystävälleen niin. En tiedä onko se nainen on menny hoitoon mut kannattais jos on sellaset harhaluulot ja paranoiat ja mustasukkasuutta päälle. Täällä se on juorunnu itestään ummet lammet kaiken maailman juttua siinä toivossa että kukaan ei usko vaan luulee mun mustamaalaavan sitä täällä. Säälittävää.

      Mä en oo mustamaalannu ketään ja sllä selvä!

    • Anonyymi

      Sinäkö olet se urakoija jonka haitalliset kirjoitukset kiihtyvät pandemia aikana erityisesti

      • Anonyymi

        Se pandemia on trollien salaliitto riivata meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pandemia on trollien salaliitto riivata meitä.

        Salaliitto trollit järkkäsi pandemian riivatakseen takakenomimmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliitto trollit järkkäsi pandemian riivatakseen takakenomimmiä.

        Ei vaan salaliittotrollit oli salaliiton esiaste pandemian järkkäykselle ja takakenomimmi esiasteen esiaste.


      • Anonyymi

        Trollikommentit sikseen, vaikka joku olisikin mielisairas ei se tarkoita, että heitä kohtaan pitäisi mulkvisti olla, päinvastoin. Hävetkää, ihmiset, hävetkää.


    • Anonyymi

      Edelleenkin, mä en oo se, joka tässä on se sekopää. Mulla on oikeus puolustaa itteeni ja mä oon vaan oikonu mutkia suoriks. Mut se onkin niin vaikeeta ymmärtää kun jotkut ei haluu millään ei vaan millään voi ymmärtää uhhuhhuh hohohoo. Mä en oo trollannu täällä yhtään. Mä oon kertonu miten mua on mollattu täällä ja näitä ketjuja näytetty "todisteeksi" lähipiirille, että mä oon muka se joka on haukkunu toista kun mä en oo nimitelly ketään IKINÄ koko mun elämän aikana! Jotkut ei haluu uskoo sitä mut se vaan tekee teistä kieroja sairaita kaksinaamoja, jotka ei tajuu mitään kunnon ihmisenä olosta! Olkaa kilttejä ja painukaa takaisin koloihinne!!

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe