TV:ssä kaunis 100 vuotias !

Anonyymi

Perjantai ohjelmassa haastateltiin 100 vuotiasta harvinaisen kaunista ja tervettä naista,
nyt hävettää oma itte, olen vasta kahdeksankymppinen
muuten vastaavasti yhtä pirteä ja autolla ajelen asioilla,
mutta olen syd. sairas
siis siitä on haittaa melkosesti, kipuineen ym haitta-oireineen,
en koe että eläisin sata vuotiaaksi,
toisaaltaan en haluiskaan elää satavuotiaaksi,
johtuu varmaan juuri siitä kun voimat hiipuu
eikä jaksa asioita samoin kuin nuorena terveenä,,,

elän päivän kerrallaan,,, niin kuanan kuin luoja suo,,, kiitos elämälle,,,

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Empä koskaan ole nähny noin tervettä kaunista 100vuotiasta,

      kaikki joita olen nähnyt ovat olleet hyvin hauraita
      ihan vuoteeseen sidottuja
      pyöriteltäviä,
      ihana kun joku voi elää terveenä sata-vuotiaaksi,,,

      • Anonyymi

        E n p ä. 100-vuotiaalla on varmasti omat terveyshuolensa ja -ongelmansa. Mutta niihin ei tarvitse keskittyä ja jämähtää eikä paasata niistä ikään kuin maailmassa ei olisi mitään muita aiheita kuin oma menetetty terveys. - Nm. Hänellä oli oikea elämänasenne


    • Anonyymi

      Vierailija
      En nähnyt mutta olen kuullut kehuja valtavasti
      Yritän itse 100- vuotiaiden penkkipunnerruksen maailmanennätystä, okei, saatte nauraa, mutta lähden siitä että sillä hetkellä painonnostajat ja bodarit ovat kuolleet artotianen tautiin hidas iso sydän ei jaksa vitamiinit aminohapot kävely varovainen kuntosali mielenraha ovat työkaluja ja aivotoiminnan kehittely

      Sen avulla voin kertoa teille lohduttavan uutisista riippumattoman omalaskutiedon Virusuhka on kääntynyt Euroopassa
      Uutiset toistelevat kuolleita, mikä ei kuvaa tilannetta
      Keskus on USA, mikä maan massiivisen talouden ja pörssin vapaan toiminnan takia aiheuttaa pelkoa ja painostaa voimakkaasti mielipiteitä
      Eristyslinja on purrut eikä mikään pehmeä käyränlitistys
      Suomessa on turhaa hössötystä, mikä vaarantaa talouden. Suomi on jossain 30 - 40 maan välissä ja PUTOAA NOPEASTI 40 - 50 maan väliin tartunnoissa
      Kuolemat eivät kuvaa tilannetta vaan tartunnat, ja niissä trendi, koska luvut ovat virheellisiä alakanttiin. Panen 7-kymppisten palstalle

    • Anonyymi

      Ehdin jo ajatella että yksi ketju ilman koronaa. Olin ihanan valoisan oloinen Perälä, jos samasta puhutaan. Neiti-ihminen on ollut koko ikänsä, vaikka tilastojen mukaan parisuhteessa oleva ihminen elää pidempään, ainakin miehet.

    • Anonyymi

      Kerran, silloin kun ei ollut vielä näin paljon satavuotiaita oli tämmöinen juttu. Olin hoitajana toisen hoitajan kanssa ja käytimme vessassa erästä 100-vuotiasta naisihmistä. Huom. ei tehnyt juurikaan vaippoihin mitään, edes yöllä, hyvin harvinaista tuohon aikaan hänen ikäisellään.

      Siinä yöllä jutellessamme hänen kanssaan, kysyimme mikä on hänen pitkän ikänsä salaisuus, niin vastasi, että ei ole koskaan ollut miehen kanssa "sillai", se väsyttää naista. Ehkä tämä pitääkin paikkansa, kun oli neiti-ihminen tämäkin Perjantai-ohjelman vanhus.

      Hämmästyin, kun peruutti auton tallista ja lähti reippaasti ajelemaan kauppaan. Tosi selkeäsanainen ja reipas nainen.

      • Anonyymi

        Todellakin, ei tarvitse vanhentumista pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin, ei tarvitse vanhentumista pelätä.

        Ei tuo mikään kaunis ollut, ei edes nuorena noilla piirteillä ole ollut. Tuskin oli edes 100 vuotias, paljon on perätöntä viihdettä!

        ihailijamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mikään kaunis ollut, ei edes nuorena noilla piirteillä ole ollut. Tuskin oli edes 100 vuotias, paljon on perätöntä viihdettä!

        ihailijamies

        Kauneus on kastojan silmissä,
        minusta hän oli harvinaisen kaunis
        oli jopa i l m a n minkäänlaista meikkiä,

        kauneudesta ei voi keskustella samana päivänäkään esm. Aira Samulin ja Lenita Airiston kanssa,
        molemmat semmosia maalipurkkeja ettei yhtään tiedä mitä niitten maalien alta paljastuu
        kun pestää hiukset ja naama,

        valtava ero kauneudessa näihin kahteen daamiin verrattuna,,,


    • Anonyymi

      On kyllä tosi virkeä mamselli. Pohjanmaalla asuu, muistaakseni.
      Keuhkotkin toimivat kuin pajan palkeet. Kaikki 100 kynttilää sammuivat.

      • Anonyymi

        Taisivat sammua paikallisenVPK:n avustamana.


      • Anonyymi

        Eivät ne ihan kerralla eivätkä toisellakaan sammuneet. Onneksi ei tarvinnut syödä sitä(kään) kakkua. - Nm. Kakuton


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe