Laitteessa on 8 gigan kortti kuitenkin. Auttaako buuttaus?? vai kortin irrotus ja puhdistus? Sd-card manager valittaa :" Sd card not inserted"
Huawei Mediapad ei löydä SD-korttia
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Muistikortit ovat näissä vanhanaikaisia.
- Anonyymi
Mutta tarpeellisia, varsinkin, kun monissa on niin vähän omaa muistia.
Onkohan kortissa väärä formatointi? Kortti ei ehkä ole oikein paikoillaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tarpeellisia, varsinkin, kun monissa on niin vähän omaa muistia.
Onkohan kortissa väärä formatointi? Kortti ei ehkä ole oikein paikoillaan?Ei ole tarpeellinen.. Kaikissa on riittävästi muistia. Korttien kanssa saa lisäksi aina tapella kuten näkyy..
Itse olen proaktiivisesti putsaillut kontaktipinnat CRC:hen kostutetulla vanupuikolla ennen käyttöönottoa, eikä kontaktihäiriöitä koskaan ole ollut.
Tunnistuuko se kortti muussa laitteessa, vaikka läppärissä? Onko kortti ennen tunnistunut?
Onhan se kaikesta huolimatta mahdollista, että kortti on rikkikin. Tai sitten muistikortinlukija: tunnistuuko jokin muu kortti?- Anonyymi
Laite lukee sen alustettavaksi.
Itse kokeilisin vielä jollain Linuxilla, tunnistaisiko se mahdollisesti Androidilla alustetun kortin. Mikään Windowshan ei korttia tunnista jo alustetuksi ja tiedostoja sisältäväksi, ellei kortti ole Microsoftin tiedostomuodoissa.
Itse loogisella vianetsinnällä kyllä selvittää, onko vika kortissa vai lukijassa.
- Anonyymi
Aloittaja: sd card manageri ei tunnista korttia, mutta muut kyllä.
Aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947593- 374027
- 473576
- 2422983
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452542
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212474- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292409Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252215