Mitä kivaa sulle tapahtunut tällä kuluneella viikolla joka tunnut iloa ja hyvä mieltä epidemian keskellä?
Kivan mielen ketju!
11
59
Vastaukset
- Anonyymi
Lomautus siirtyi viikolla. Ja mahdollisesti peruuntuukin.
- Anonyymi
Katselin naisen favekuvaa
Läheisten kanssa touhuilu. Heidän ilonsa. Oma ilo. Musiikki ja tanssi. Metsä, luonto ja eläimet. Kaikki nuo esimerkiksi.
- Anonyymi
Veroehdotus kolahti postiluukusta ja toi uutisen että elokuussa palautuksia 200 euroa kilahtaa tilille.
Kesäaika alkaa yöllä!
Vaikka lomautuksella niin tää on kyllä ihan jees tunne kun ei tarvitse säätää herätyksiä ja laskee tarkasti että monta tuntia saa yössä nukkua jotta jaksaa sitten töissä.
Aamulla saa venyä ja vanua sängyssä sarjoja katsellen.
Työkavereiden positiivinen asenne vallitsevaan tilanteeseen ja kaikkien helpotus että viimein tuli ratkaisuja kun pahimman odotus se raastavinta on, kun kaikki näkee että oli hallituksen päätös mikä vain niin kassa tuottaa tappioo ja jos ei hallitus pysäytä tätä niin konkurssi sen tekee ihan just. - Anonyymi
Aurinko ja kevät innostaa aina pitkän pimeyden jälkeen.
Hänen näkeminen ohimennen vielä enemmän. - Anonyymi
samat ajatukset,
- Anonyymi
Viiniä kaapissa.. ilon aihe verraton
- Anonyymi
Pitäsköhän kömpiä alkoon.. on tuossa ajatusta. Moneltakos ne menikää kiinni?
- Anonyymi
Sain respan kymppimillisiin pameihin. Tosi nastaa. 😁
- Anonyymi
Henri lopeta se kannabiksen kasvatus kotona ja pamien myynti lastes kavereille!
- Anonyymi
Kevät, aurinko, lenkkeily, kukkivat huonekasvit, videopalaverit, parvekkeella jo kohta kukkiva pensas, ensimmäiset kukat ulkona, joutsenet, meri, sisustuslehdet... Asioita voisi luetella loputtomiin. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402