Mihin aikaa vuodesta olitkaan

Anonyymi

syntynyt mies? Mikä horoskooppissa? Mikä vuosi?
Alan tutkia tähdistä sopiiko meidän merkit yhteen. En vaan tiedä susta tarpeeksi.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      78 huhtikuu

    • Anonyymi

      Tammikuun loppu.

    • Anonyymi

      Pitikö olla hoppu, nyt se on leikin loppu!

      • Anonyymi

        ei ole hoppu eikä loppu


    • Anonyymi

      joulukuu

      jousimies

      T

      • Anonyymi

        Ite marraskuu

        Jousimies

        T


    • Anonyymi

      68 vesimies

    • Anonyymi

      En kerro, koska horoskoopit ovat vain viihdettä ja täyttä huuhaata!

      En halua olla lähemmissä tekemisissä naisen kanssa, joka uskoo horoskooppeihin. Ja piste!

      • Anonyymi

        En usko vaan haaveilen. Teinijuttuja rakastuneelle.


    • Anonyymi

      Etköhän sinä ole sen tiedon jo jostain lapusta kurkkinut....

      • Anonyymi

        Tottakai olen kurkkinut , osoitteen kans. Taidan lähteä kattoo onko se oikea 🥳


      • Anonyymi

        Ei mulla ole sellaisia lappuja missään, mistä sen urkkisin.. t. aloittaja


    • Anonyymi

      Kiva kun on paljon vesimiehiä. Jo kauan kauan sitten huomannut, että usein niiden kanssa ollut samalla aaltopituudella. Ei suhteessa mutta muuten elämässä.. suhdetta vois kokeilla.

    • Anonyymi

      Pölyä joka hiukkasix hajoaa

      • Anonyymi

        sano nyt se horoskooppi äläkä hajota meitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sano nyt se horoskooppi äläkä hajota meitä

        En ole mies, valitettavasti


    • Anonyymi

      Olen koiran vuonna syntynyt rapu.

    • Anonyymi

      Tässä taannoin alkoi horoskoopit naurattaa kun tuonne tuli mainos seiskan viikkohoroskoopeista ja vilkasin mielenkiinnosta... Olen siis Kaksonen ja nyt annan viime viikkojen ennusteet ensin ja sitten perään todellisuus:

      12.-18.3.2020

      Kaksonen 21.5.-20.6.
      Rakkaus: Kaksosena olet jälleen kuin kedon kukka – ei huolta huomisesta. Hän kaipaisi välittämistä, ja ette nyt oikein kohtaa.
      Työ: Huippujakso! Pistä nyt kaikki peliin, tee avauksia töissä ja kokeile uutta. Saat sen kyllä onnistumaan!
      Raha: Vielä tämä viikko ei tuo rauhaa, ja itse asiassa tarjolla on valtaisan menetyksen mahdollisuus. Ole nyt varovaistakin varovaisempi!

      12.-18.3.2020 ajanjaksolla oikeasti oli paljon huolia. Asunto/läheisen sairausepäily elimellisen vakavamman sairauden takia, työssä olin väsynyt ja uupunut näiden takia huonosti nukuttujen öiden takia. Töissä veto poissa. Raha-asiat paremmin kuin aikoihin. Rahaa tulee niin että ei tiedä mitä sillä tekisi.


      26.3.-1.4.2020

      Kaksonen 21.5.-20.6.
      Rakkaus: Viikonloppuna on oikea hetki nauttia jo olemassa olevista suhteista. Kaksosena toki haikailisit uutta, mutta se lähinnä vahingoittaa.
      Työ: Jaksoon sisältyvä hulluttelun ja riskinoton ilmapiiri inspiroi merkkiäsi. Asiat siis tuntuvat sujuvan.
      Raha: Nyt tarjolla on valitettavasti taloudellisia riskejä. Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää. Malttia! Jos joku pyytää lainaa, kannattaa pohtia, kumpi tarvitsee rahaa enemmän.

      Koronavirus ajaa kotikissaksi ei suhteita luomaan tai ylläpitämään. (Miksi tähdet ei nähneet tätä? Nehän ennustaa tulevaa? Kyllä ois pitänyt!) Tämän hetken tarve ei ole uusi eikä vanha vaan tää hetki ja lepo. Työssä lomautus joten ei ole kylä tarvetta työssä riskinottoon ja hullutteluun. Raha sitä on riittävästi eikä talouteni ole riskialttiissa tilanteessa edes lomautettuna. Eikä liiemmin ole rahalle just nyt käyttöökään..

      https://www.seiska.fi/listaus/sana/horoskooppi


      olen vähän pettynyt kun tähtien asennot ennusti kaksi eri viikkoa noin väärin. Silloin kun rahaa tuli niin horoskooppi väitti että raha-asiat on kuralla ja sitten kun olen lomautettu niin menee muka niin huipusti töissä ja rahaa on . silloin kun on kehoite välttää sosiaalista elämää niinhoroskooppi väiittää et nyt menee sosiaalisissa ympyröissä kovaa ja kun huolia on että sukulaisen menettää toisen munuaisen enkä nuku sen takia hyvin kun murehdin sitä niin horoskooppi väittää että olen huoleton! joo.. meni vähän usko tähän

    • Anonyymi

      Lellona ja yks nainen myös

      • Anonyymi

        somen syntymäaikohin ei muuten kannata uskoa. Monet laittaa vaan jotain siihen..


    • Anonyymi

      1920 ja kiihkeä rapu.

      • Anonyymi

        Ei tässä kysyttt ikäeroa vaan vuosilukua😁


    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta häntä nuorempi sarvipää.

    • Anonyymi

      Helmikuussa ja syntymäaikani perusteella lässytys tässä:

      Nousumerkki Leijonassa
      Auringon lapsena olet yksi avoimimmista ja vastaanottavimmista tyypeistä ainakin silloin kun sinulle ollaan tarjoamassa jotakin tavallista upeampaa mahdollisuutta. Et juuri jää miettimään oletko ansainnut moisen kunnian vaan heittäydyt innolla mukaan ehtimättä juurikaan tutustua pelin sääntöihin. Pettymyksiltä ei tällä asenteella voi välttyä, mutta sinua se ei kauaa kirvele. Itseäsi täynnä olevana luonteena vedät puoleesi sosiaalisia ja aina kokonaisuutta palvelevia Vesimiehiä, joiden ideaalisuus ei millään saa sinua pysymään kauaa hereillä.

      Aurinko Vesimiehessä
      Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia seuraamaan omaa oivallustasi vaatimatta muita tekemään samoin. Sinä elät aikaasi edellä ja suurin osa muista ihmisistä aikaansa jäljessä. Miksi tuhlata ruutia heidän käännyttämiseensä kun se ei kuitenkaan onnistu.

      Kuu Vesimiehessä
      Tunteiden maailma ei ehkä koskaan tule sinulle tutuksi, sillä löydät uusia tuntemuksia niin nopeassa tahdissa ettei järjestelylle jää aikaa. Koet luontaista sympatiaa alakynnessä olevia kohtaan ja reagoit joskus hyvinkin voimakkaasti heidän puolestaan.

      Merkurius Vesimiehessä
      Innostunut ja joskus jopa vauhkoontunut puhetyylisi herättää ansaittua kunnioitusta ja saattaa jopa hiukan pelottaa niitä, jotka eivät vielä tunne sinua. Et epäröi avata suutasi silloin kun koet jonkun tulleen väärin kohdelluksi ja siksi ystävyytesi on monille hyvin arvokasta.

      Venus Vesimiehessä
      Sinä olet varsin jännittävä tapaus rakkauden maailmassa, sillä sinua on lähes mahdotonta miellyttää. Täytyy vain osata olla aidosti oma itsensä jos haluaa tehdä sinut onnelliseksi. Sinulle henkinen vapaus on rakkauden ehdoton edellytys.

      Mars Ravussa
      Tapasi toimia tunteen ohjauksessa ei varmaankaan tee elämästäsi helppoa, mutta minkäs sille mahtaa. Et tahdo saada mitään aikaiseksi ellei tekeminen tunnu hyvältä. Kun suhteet työkavereihin ja esimiehiin ovat kunnossa olet kaikkien pitämä työmyyrä.

    • Anonyymi

      Kyllä sä vesimies oot
      Ja mä kaksonen 😘

      • Anonyymi

        Mä oon kaksonen ja mun puolesta se varattu muija täältä joka kulkee mm. Valtakunta nimimerkillä vai sen vanhan ukkelinsa pitää

        Turha luulla et niin vanha kiinnostas et nyt imartelee ja nostaa kyllä pikkasen liian korkealle pettävän vanhuksen arvoo

        Pidä tunkkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kaksonen ja mun puolesta se varattu muija täältä joka kulkee mm. Valtakunta nimimerkillä vai sen vanhan ukkelinsa pitää

        Turha luulla et niin vanha kiinnostas et nyt imartelee ja nostaa kyllä pikkasen liian korkealle pettävän vanhuksen arvoo

        Pidä tunkkis.

        Ja samaan hengenvetoon sanon ettei milloinkaan ole sen muijan ukot kiinnostanu

        Muija on luullu täällä niin mut väärä tunnistus. Jos sen oksettava ukko tulee lähelle niin käytän väkivaltaa


      • Anonyymi

        Aloittaja ei ole vesimies itse.


    • Anonyymi

      M 🦁

      • Anonyymi

        tää on niin salakieltä etten ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on niin salakieltä etten ymmärrä

        Joko mies leijona tai m-etuniminen leijjona.


      • Anonyymi

        Ai perhana, eräs nainen on M leijona ja valloittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on niin salakieltä etten ymmärrä

        Miesleijona?

        Minä puolestani M♋, tai uudemmin ♊


    • Anonyymi

      Heinäkuu. Kiinalaisen kalenterin hevonen.

    • Anonyymi

      Oinas mies ja Vesimies nainen. Paras mahdollinen yhtälö useissa tutkimuksissa,ymmärtävät ja täydentävät toisiaan paremmin kuin muut variaatiot. That`s it.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe