Saako yrittäjä valehdella-corona

Anonyymi

Onko yrittäjän pakko kertoa, jos sovittua toimintaa perutaan vähäksi aikaa työntekijöiden flunssan takia, vai onko sallittua sanoa keksittyjä syitä?
Entä jos heillä sitten todetaan corona. Onko silloin pakko kertoa?
Tiedän, mitään ylimääräistä ei pidä nyt tehdä vaan olla kotona.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai ole sen parempi tapa yrittäjällä, kuin muillakaan ihmisillä. Muutaman kerran voi tilanteesta selvitä, mutta totuus tulee AINA selville, ennemmin tai myöhemmin ja silloin peli on menetetty.

      Koettu totuus.....

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa, hommat on hoidettava. Perkkk... paskat kuolkoot, ja toivottavasti muutama miljardi ihmistä menisi helvettiin tämän takia. Silloin maapallokin voisi paremmin. Siinä ilmastomuutos vouhotusta oikeasti kaikille piipertäjille. Näin On ja tämä on tosi.

    • Anonyymi

      Tottahan yrittäjä saattaa valehdella. Jos taloudellinen tilanne on yrityksellä huono, on uskomatonta mihin jotkut venyy muiden hengen kustannuksellakin.
      Hallituksen ohjeistus on että kaikkea ylimääräistä on syytä välttää mikä tarkoittaa esim harrastustoimintaa ja sosiaaliset kontaktit minimiin.
      Silloin ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe