Oisko se ollut mahdollista? Vai ollaanko kummatkin liian hermoilijoita? Liian tuntemattomia?
No nyt on vankeudessa aikaa miettiä, mitä tehdään kun elämä taas alkaa.
Mieheltä
Oisko se ollut paha, jos oltais tutustuttu ennen kotiarestia?
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi
2 kertaa ollaan tavattu vai? Syksyllä?
- Anonyymi
Hyvin mahdollista
- Anonyymi
🍀🍀???
- Anonyymi
Ei olis ollut paha juttu. Kyllähän silloinkin " lämmiteltiin". Tosin nyt meidän on ollut pakko tutustua eri tavalla. Miksi meidän pitää odottaa että vankeus on ohi? Kahden ihmisen tapaamista ei ole vielä kielletty.
Itse ainakin olisin toivonut että olisin saanut suuni auki silloin kun se vielä oli mahdollista. Eihän minulle ollut liian tuntematon. Tietysti keskustelut olivat vain asiapohjaa ei mitään henkilökohtaista, mutta kyllä siinäkin jonkin kuvan toisesta saa. Nyt en näe häntä ehkä pitkään aikaan. Aika näyttää miten käy. Tuskallista tämä odottelu.
- Anonyymi
Ei olisi ollut paha juttu. Tietäisitpä minusta enemmän niin ei tarvitsisi kysellä. Itse olen hermoilija sinun suhteesi ja varsinkin nyt, kun ei vielä tunneta mies. Se saattaa estää jatkossa tutustumisen ellet sinä ole sitä tekemässä. Voit sinä lähestyä vaikka oltaisiin täysin tuntemattomia. Jostain on pakko lähteä liikkeelle.
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista 😳🤔🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on mahdollista 😳🤔🤣🤣
Niinkö uskot? Oletko tutustumisen arvoinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö uskot? Oletko tutustumisen arvoinen?
Jokainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen on.
Miksi juuri sinä?
- Anonyymi
En ymmärrä aloitusta. Tapasitte vasta arestin aikaan eli somessa, netissä, jossain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651350
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S731296Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei8990Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125936- 109919
- 50843
- 38793
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.84766Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756- 77745
- 53718
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66691Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev141665Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee30636- 55615
- 62597
- 95541
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?23528- 58520
- 60514