Oisko se ollut mahdollista? Vai ollaanko kummatkin liian hermoilijoita? Liian tuntemattomia?
No nyt on vankeudessa aikaa miettiä, mitä tehdään kun elämä taas alkaa.
Mieheltä
Oisko se ollut paha, jos oltais tutustuttu ennen kotiarestia?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
2 kertaa ollaan tavattu vai? Syksyllä?
- Anonyymi
Hyvin mahdollista
- Anonyymi
🍀🍀???
- Anonyymi
Ei olis ollut paha juttu. Kyllähän silloinkin " lämmiteltiin". Tosin nyt meidän on ollut pakko tutustua eri tavalla. Miksi meidän pitää odottaa että vankeus on ohi? Kahden ihmisen tapaamista ei ole vielä kielletty.
Itse ainakin olisin toivonut että olisin saanut suuni auki silloin kun se vielä oli mahdollista. Eihän minulle ollut liian tuntematon. Tietysti keskustelut olivat vain asiapohjaa ei mitään henkilökohtaista, mutta kyllä siinäkin jonkin kuvan toisesta saa. Nyt en näe häntä ehkä pitkään aikaan. Aika näyttää miten käy. Tuskallista tämä odottelu.
- Anonyymi
Ei olisi ollut paha juttu. Tietäisitpä minusta enemmän niin ei tarvitsisi kysellä. Itse olen hermoilija sinun suhteesi ja varsinkin nyt, kun ei vielä tunneta mies. Se saattaa estää jatkossa tutustumisen ellet sinä ole sitä tekemässä. Voit sinä lähestyä vaikka oltaisiin täysin tuntemattomia. Jostain on pakko lähteä liikkeelle.
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista 😳🤔🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on mahdollista 😳🤔🤣🤣
Niinkö uskot? Oletko tutustumisen arvoinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö uskot? Oletko tutustumisen arvoinen?
Jokainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen on.
Miksi juuri sinä?
- Anonyymi
En ymmärrä aloitusta. Tapasitte vasta arestin aikaan eli somessa, netissä, jossain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165