Jos tämä kestäisi vuoden, niin kuin pahimmissa skenaarioissa.
En näkisi arvoituksellisia silmiäsi, en kokisi niiden hymyilyn aiheuttamaa värinää kehossani.
Elämä alkaa menettää merkityksensä, oli tautia tai ei.
Ajatella nainen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tää laittaa nää arvoitukselliset silmänsä nukkumaan, sopiiko komistus?
- Anonyymi
Joo, kyllä tästä jo joutaa nukkumaan.
- Anonyymi
jos jätät hänet rauhaan, olisin hyvilläni, ei ihmistä saa noin kohdella,
- Anonyymi
Jos vaan häntä saisi nähdä välillä niin kestän vuodenkin. Pakkohan se on kestää, jos niin käy.
- Anonyymi
Kunhan kuulisin sinusta säänöllisesti.
- Anonyymi
Sekin auttaisi.
- Anonyymi
Aivan sama minulle.
En ole kokenut oikeaa rakkautta kanssasi.- Anonyymi
Ei siitä olekaan kysymys, koska olen ollut vuosia yksin.
- Anonyymi
Pahimmassa tapauksessa. Eiköhän me kohdattaisi jossakin muualla. Ohimennen tai ulkona. Kohtalolla on osansa meidän kohtaamisessa enkä usko sen pitävän meitä vuotta erossa.
Kamala mielikuva, toivottavasti ei toteudu. Toivoa pitäisi aina olla toisen näkemisestä, se auttaa jaksamaan vaikeidenkin aikojen yli. Vuosi tuntuisi kyllä sietämättömältä, kun jo viikotkin ovat tuskaa. Jossain vaiheessa sitä ei varmaan enää välittäisi jostain itsensä nolaamisesta vaan ottaisi yhteyttä jotakin kanavaa pitkin.
- Anonyymi
Samat sanat sinulle eräs ihana sydämeni värisyttäjä.
- Anonyymi
Sivusta kommentoin vaikka edes kommentoi palstalle mitään moneen päivään niin silti jokaiselle löytyy se oma komistus tai kulta.
- Anonyymi
No mä ajattelin että toivottavsti minun hänellä ei ole näin paljon perässähiihtäjiä!
- Anonyymi
Hyvä huomio.
- Anonyymi
Onneksi meillä on mahdollisuus pitää yhteyttä. Käytetään sitä rohkeasti.
- Anonyymi
Haha, vuosi sinne tänne. Johan tässä muutama vuosi on mennytkin viime tapaamisesta. Enää ei oo kiire mihinkään🥰
- Anonyymi
Pakko saada nähdä sut mies ja en todellakaan jaksa odottaa vuotta. Ollaanko hengissäkään enää silloin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947783- 374117
- 483670
- 2533308
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442878Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222800Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1452637
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292589