Ostat uuden Corolla Hybridin ja maksat siitä yli 30000 euroa, ajat 5 vuotta ja 15000 km vuodessa. Väitän, että kokonaiskulut ovat 35 euroa/100 km.
Mitä se hybrid säästää?
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Polje köyhä fillarilla.
- Anonyymi
Tälläinen hopöhyridi onkin silmänkääntötemppu, eihän se mitään säästä. Ihmisiä saatu taas narrattua.
- Anonyymi
Olet ostanut entisaikoina kirkon myymän ANEEN . Sielunvalkaisua tyystin jos ei auto ole yksistään sähköllä liikkuva .
- Anonyymi
Joukkosuggestiolla saadaan luotua hypeä, jonka vuoksi haksahdetaan järjettömiin asioihin.
Sama logiikka uskonlahkoissa. Omilla aivoilla ajattelevat loogiset ihmiset on vaikeasti huijattavissa.
- Anonyymi
Minä ostin rahalla Corollan. Ylivetohybridin.
Moni muu ajelee Santanderin autolla. Santanderin auto haetaan monesti takaisin.- Anonyymi
Noinko käy. Montako Santanderin autoa sinulta on viety?
- Anonyymi
Wauh, vaari osti meluisimman ja ruostuvimman auton ja vielä järkyttävän ylihintaa ominaisuuksiinsa nähden. On siinä syytä ollakin ylpeä.
- Anonyymi
mikä sulla oli aikenmin autona vai oliko ensinmäinen auto.
- Anonyymi
Osta Audi joka seisoo tien poskessa odottamassa hinausautoa.
- Anonyymi
Audin korjauskustannukset tulee kymmeneen vuoteen maksamaan puolet auton hinnasta, kokoajan vikaa, on kokemusta. Toyotalla ei tarvitse käydä pajalla kun määräaikais huolloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audin korjauskustannukset tulee kymmeneen vuoteen maksamaan puolet auton hinnasta, kokoajan vikaa, on kokemusta. Toyotalla ei tarvitse käydä pajalla kun määräaikais huolloissa.
Kuka pitää autoa 10 vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pitää autoa 10 vuotta?
Sellainen joka omistaa itse velattoman autonsa ja ajelee suhteellisen vähän kilometrejä vuodessa.
Auton vaihtaminen pelkästään mielen virkistykseksi on kallista ja hölmöä puuhaa.
Ainakin rahansa voi käyttää paljon viisaamminkin.
Juu ja ei sullakaan ole oikeasti rahaa niin paljon, että et joutuisi niitä laskemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audin korjauskustannukset tulee kymmeneen vuoteen maksamaan puolet auton hinnasta, kokoajan vikaa, on kokemusta. Toyotalla ei tarvitse käydä pajalla kun määräaikais huolloissa.
Mistä noita keksit?? Sulla on varmaankin jotain faktaa esittää???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen joka omistaa itse velattoman autonsa ja ajelee suhteellisen vähän kilometrejä vuodessa.
Auton vaihtaminen pelkästään mielen virkistykseksi on kallista ja hölmöä puuhaa.
Ainakin rahansa voi käyttää paljon viisaamminkin.
Juu ja ei sullakaan ole oikeasti rahaa niin paljon, että et joutuisi niitä laskemaan.Ne joilla on millä ostaa ja osaa nauttia elämästään niin ostaa kaikkea kivaa mistä tykkää. Älä ole kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noita keksit?? Sulla on varmaankin jotain faktaa esittää???
Henkilökohtaisesti voin valittaen sanoa, omaavani tuon kokemuksen Audista.
Varmuudella minulla ei tule olemaan saksalaista autoa.
- Anonyymi
Auton ostaminen ei säästä. Ostit minkä merkin hyvänsä päivittäiseen käyttöön häviät enemmän tai vähemmän. Mitä kalliimpi hankintahinta sen enemmän arvo putoaa. Karkesti neljässä vuodessa hankintahinta puolittuu.
Jos pitää säästää, on jätettävä auto ostamatta ja sijoitettava rahat.- Anonyymi
Kahdeksas vuosi on Toyotalla menossa eikä ainuttakaan remppaa. Jarrupalatkin ovat alkuperäiset. Viisi vuotta ainakin aijon vielä olla vaihtamatta, no ehkä ne jarrupalat vois vaihtaa mutta halvimmat kilometrit on vielä ajamatta. Eli nyt se on hyvä mutta halpa. Toyotalla ei tarvi pelätä mitään öljynsyönti ei dsg remppaa eikä jakopään kilahtamistakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksas vuosi on Toyotalla menossa eikä ainuttakaan remppaa. Jarrupalatkin ovat alkuperäiset. Viisi vuotta ainakin aijon vielä olla vaihtamatta, no ehkä ne jarrupalat vois vaihtaa mutta halvimmat kilometrit on vielä ajamatta. Eli nyt se on hyvä mutta halpa. Toyotalla ei tarvi pelätä mitään öljynsyönti ei dsg remppaa eikä jakopään kilahtamistakaan.
Kuis se kaasupoljin hirttääpi hihiihhi
T.köfffff - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksas vuosi on Toyotalla menossa eikä ainuttakaan remppaa. Jarrupalatkin ovat alkuperäiset. Viisi vuotta ainakin aijon vielä olla vaihtamatta, no ehkä ne jarrupalat vois vaihtaa mutta halvimmat kilometrit on vielä ajamatta. Eli nyt se on hyvä mutta halpa. Toyotalla ei tarvi pelätä mitään öljynsyönti ei dsg remppaa eikä jakopään kilahtamistakaan.
Muista etsiä sitten ne halvimmat jarrupalat, älä missään nimessä osta marmoritiskiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksas vuosi on Toyotalla menossa eikä ainuttakaan remppaa. Jarrupalatkin ovat alkuperäiset. Viisi vuotta ainakin aijon vielä olla vaihtamatta, no ehkä ne jarrupalat vois vaihtaa mutta halvimmat kilometrit on vielä ajamatta. Eli nyt se on hyvä mutta halpa. Toyotalla ei tarvi pelätä mitään öljynsyönti ei dsg remppaa eikä jakopään kilahtamistakaan.
8. vuosi menossa ja mittarissa 35000km? Huollossa olet kuitenkin käyttänyt jo 7 kertaa. Joka kerralla jarrut on herkistelty tai ainakin olet maksanut siitä. Kuuluu huolto-ohjelmaan.
Moottoriöljyäkin autosi on haaskannut n. 35l. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksas vuosi on Toyotalla menossa eikä ainuttakaan remppaa. Jarrupalatkin ovat alkuperäiset. Viisi vuotta ainakin aijon vielä olla vaihtamatta, no ehkä ne jarrupalat vois vaihtaa mutta halvimmat kilometrit on vielä ajamatta. Eli nyt se on hyvä mutta halpa. Toyotalla ei tarvi pelätä mitään öljynsyönti ei dsg remppaa eikä jakopään kilahtamistakaan.
Hihii, on näitä satusetiä. Vai ihan poikia, hihii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, on näitä satusetiä. Vai ihan poikia, hihii.
Jarrupalat saa Toyotasta hyvinkin kestämään 120 000 - 150 000 km, jos on hybridi.
Vaatii rauhallista ja ennakoivaa ajoa, jolloin jarruja tarvitsee harvoin polkaista.
Pitää kuitenkin ajosta tullessa ennen moottorin sammuttamista polkaista pysähdyksissä jarrut muutaman kerran pohjaan etteivät satulat käyttämättömyyttään juutu.
Meillä Toyotalla ainut ylimääräinen korjaamokäynti tullut lasin rikkoutumisesta.
Erinomainen laatu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksas vuosi on Toyotalla menossa eikä ainuttakaan remppaa. Jarrupalatkin ovat alkuperäiset. Viisi vuotta ainakin aijon vielä olla vaihtamatta, no ehkä ne jarrupalat vois vaihtaa mutta halvimmat kilometrit on vielä ajamatta. Eli nyt se on hyvä mutta halpa. Toyotalla ei tarvi pelätä mitään öljynsyönti ei dsg remppaa eikä jakopään kilahtamistakaan.
Eihän ne jarrupalat kulu kun ei aja kuin kerran viikossa kioskille lottokuponkia viemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne jarrupalat kulu kun ei aja kuin kerran viikossa kioskille lottokuponkia viemään.
Kun pysäyttää jarruttamatta mäen päälle ja lähtee siitä alamäkeen, ei kulu jarrupalat eikä bensaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarrupalat saa Toyotasta hyvinkin kestämään 120 000 - 150 000 km, jos on hybridi.
Vaatii rauhallista ja ennakoivaa ajoa, jolloin jarruja tarvitsee harvoin polkaista.
Pitää kuitenkin ajosta tullessa ennen moottorin sammuttamista polkaista pysähdyksissä jarrut muutaman kerran pohjaan etteivät satulat käyttämättömyyttään juutu.
Meillä Toyotalla ainut ylimääräinen korjaamokäynti tullut lasin rikkoutumisesta.
Erinomainen laatu!Vaihdan autoa neljän vuoden välein ja n. 100 tkm ajettuna. Autoja ollut monen merkkisiä, mistä nyt yleensä sattuu parhaan tarjouksen saamaan. Kertaakaan ei ole jarrupaloja vaihdettu. Älykääpiöt ei oikein ymmärrä, että niitä jarrupaloja valmistaa samat tehtaat kaikille autonvalmistajille. Tämä sama tyhmyys vaivaa erityisesti Tojotan omistajia monessa muussakin asiassa. Ajavat yariksilla ja ylistävät japanilaista laatua vaikka koko auto valmistettu Ranskassa pääosin eurooppalaisilla osilla. Tuohon autoon pätee erityisen hyvin sanonta parhaat ranskalaiset saa nakkikopilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdan autoa neljän vuoden välein ja n. 100 tkm ajettuna. Autoja ollut monen merkkisiä, mistä nyt yleensä sattuu parhaan tarjouksen saamaan. Kertaakaan ei ole jarrupaloja vaihdettu. Älykääpiöt ei oikein ymmärrä, että niitä jarrupaloja valmistaa samat tehtaat kaikille autonvalmistajille. Tämä sama tyhmyys vaivaa erityisesti Tojotan omistajia monessa muussakin asiassa. Ajavat yariksilla ja ylistävät japanilaista laatua vaikka koko auto valmistettu Ranskassa pääosin eurooppalaisilla osilla. Tuohon autoon pätee erityisen hyvin sanonta parhaat ranskalaiset saa nakkikopilta.
Kyllä niitä jarrupalojen valmistajia on useampia ja laatuja myös. Jarrujen mitoitus ratkaiseen myös oleellisesti ja tietenkin suurin vaikuttava tekijä on kuski. Toyotalla ajelee vaarit, kakkosautona perheenäideillä ja ketkä ajelevat kaikkein varovaisemmin ja hiljaisemmin tukkimassa liikennettä todistetusti, Toyotan omistajat ja silloin on mahdollista, että jarrut pääsee helpommalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä jarrupalojen valmistajia on useampia ja laatuja myös. Jarrujen mitoitus ratkaiseen myös oleellisesti ja tietenkin suurin vaikuttava tekijä on kuski. Toyotalla ajelee vaarit, kakkosautona perheenäideillä ja ketkä ajelevat kaikkein varovaisemmin ja hiljaisemmin tukkimassa liikennettä todistetusti, Toyotan omistajat ja silloin on mahdollista, että jarrut pääsee helpommalla.
Jos jarrujen kunnossapito on jo taloudellisesti ylivoimaista 100-200 euron osilla 100 tkm välein, kannattaa luopua autoilusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jarrujen kunnossapito on jo taloudellisesti ylivoimaista 100-200 euron osilla 100 tkm välein, kannattaa luopua autoilusta.
Jos noin tiuhaan pitää jarruremppaa teettää, niin kyllä kannattaa vaihtaa merkki. Kyllä Toyotassa on huippujarrut. Volkkariin on vaihdettu jo kaksi jakopäätä samaoilla kilometreillä kuin Toyotaan pitää vaihtaa ensimmäistäkään kulutusosaa
- Anonyymi
Bensaa saa 1,2 euroa litra.
- Anonyymi
On eduksi että tolkun vakavarainen kansalainen hankkii uuden Toyotan.
Uuden Toyotan hankkinut mahdollistaa myöhemmin Toyota Titaani-vaihtoauton luovuttamisen seuraavalle omistajalle. Toyota-vaihtoautolla on edessään vielä runsaasti huolettomia kilometrejä.
Tiedättehän katsastustilastot, vähävikaisin auto on Toyota.- Anonyymi
Titaani vaihtoauto on varmaan kaikkein ylihintaisin auto minkä voi ostaa. Uusiakin autoja saa nykyään edullisesti monien vuosien takuulla halvemmaksi niillä ajaminen tulee. Titaani on hyvä vain kauppiaalle.
- Anonyymi
Uusista autoista noin 60% hankitaan erilaisilla kuukausimaksuisilla sopimuksilla.
- Anonyymi
Monille tämän palstan Toyota-rienaajille on se jalasmökkiautojobbari paras vaihtoehto, 500-1500 euron laatupelejä perävalotakuulla.
- Anonyymi
Et sitten tyhmempää kommenttia keksinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten tyhmempää kommenttia keksinyt.
Katsos, Juha-Tero yrittää ja pinnistelee parastaan. Tuotos on ennalta arvattavissa.
- Anonyymi
Eiköhän niiden jarrupalojen kulumiseen vaikuta kuitenkin aika pitkälti eräs tietty seikka. Moottoritiellä jarrupalat kuluvat hiukan vähemmän kuin keskustassa kurvailu.
Osaan vaihtaa palat ja levyt ihan itse. Myös jarrut herkistelen aina renkaanvaihdon yhteydessä. Palat eivät paljon maksa eivätkä levytkään mitään erityisen kalliita ole. Marmoritiskille pitää maksaa luultavasti tonni mikäli vaihdattaa kaikki. - Anonyymi
Autojen keskimääräisten käyttökulujen mukaan laskettu kilometrikorvaus on 43 €/100km. Jos Corollan kulut ovat mainitsemasi 35 €/100km, niin silloinhan se säästää sen 8 €/100km.
- Anonyymi
Toyotan omistaminen tuo lisävuosia elämään, ei tule stressiä auton vuoksi.
VAG-ryhmän auton omistaminen aiheuttaa sydänperäisiä sairauksia. Ihmettelen miksei niissä ole varoitustarroja: Tämän auton omistaminen voi aiheuttaa ennenaikaisen kuoleman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän331425Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61301Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.21214- 41212
Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,01196Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis01194Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p411188Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin21164Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21150Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta11136