Olis yksiö mihin kuuluu kolme sähköpatteria ja 65litran lämminvesivaraaja.. Haluaisin kuulla kokemuksia
Paljon mahtaa kokemäen sähkö laskuttaa?
12
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy omistajalta
- Anonyymi
Mitä kokemuksia haluat kuulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kokemuksia haluat kuulla?
Kikulin venyttämisestä haluaisin kuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikulin venyttämisestä haluaisin kuulla
No soita mulle. 1.85e / min ppm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No soita mulle. 1.85e / min ppm
Ruskie neitsyt, valgie neitsyt.
- Anonyymi
Ei se omistaja sanonut kun jotain alakanttii et satasen kuussa🤔 mut tässä nykysessä kämpäs missä asun niin on Helvetisti enemmän neliöitä ja 100 kuussa et en oikein usko et on sitä satasta vaan on paljon enemmän tää on puulämmitteinen talo kumminkin.. edellinen talo missä asuin niin tuli sähkö lasku nousi huomattavasti talvella suihkuun patteri päälle pienelle ettei putket jäädy.. niin mun mielestä ei jatkoon..
- Anonyymi
vittu mitä porukkaa kokemäellä.. trollien ihmeellinen maailma😂 on kyl niin tampio paikka
- Anonyymi
No ei siin mitään pitäkää tunkinne tampiot😄 ja asukaa jossain kuolevas kyläs mis vitunmoiset siirto hinnat..
- Anonyymi
Ai niin täytyy viä laittaa ettei tuu väärin käsitystä siis sähkönsiirto.. kun on vähä semmosta porukkaa et ei vissii tajua mitä tarkotin
- Anonyymi
mitä se siirto muka mksaa,,,,? ja mihi?,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772