Kesäaika alkanut ja kohta alkaa nakuaika.

Anonyymi

Ai miten mukavaa, kun kesä lähestyy ja ilmojen lämpemisen myötä saa heittää vaatteet pois ja touhuta ulkonakin luonnonmukaisesti.
Mikäpä sen mukavampaa?
Naapurin kalamieskin tuntuu pitävän, kun vaimoni rannalla käyskentelee ilman rihmankiertämää. Harmi vaan, kun tämä korona-aika on nyt menossa. Olisi voinut huikata hänet vaikka kaffeelle. Mutta ainahan juttusille sopii poiketa, kunhan muistaa pitää sen parin metrin välin..

17

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikä ettei. Kyllähän naapuriin......

    • Anonyymi

      Käytännössä sisällä koronaa paossa.

    • Anonyymi

      Varovasti ensin ettei terska pala jos sattuu olemaan ymparileikattu

      • Anonyymi

        Just näin.
        Nimim. "liikkuvat" takana


    • Anonyymi

      Kyllä mukavaa kun aurinko rupeaa lämmittämään...itse keski-suomessa ok.talossa otan nakuna aurinkoa ja olisin halukas siihen mukavan kaverin-porukan kanssa jossain hyvissä paikoissa. Olen 53v bi-m posliini ja tykkään näytellä ja en heti hätkähdä ...

      • Meillä vois olla kivaa yhdessä. Otettais aurinkoo... nakuina...


      • Anonyymi
        NudeBi kirjoitti:

        Meillä vois olla kivaa yhdessä. Otettais aurinkoo... nakuina...

        Kyllä...reilusti rasvaa ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä...reilusti rasvaa ...

        Huh Huh ... Toinen olis ruskea ja toinen aivan valkoinen?


      • NudeBi kirjoitti:

        Huh Huh ... Toinen olis ruskea ja toinen aivan valkoinen?

        Mulla alkaa jo ... pelkästä ajatuksesta, kuinka ihanan vapauttavaa nudismi on.
        Suomessa en ole harrastanut, mutta Pärnussa ja Inglesissä sitäkin enemmän. On se aika kivaa touhua, kun sen oikein oivaltaa. ; 9


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä...reilusti rasvaa ...

        Kerro mistä päin olet. Älä kerro paikkakuntaa, mutta vaikka joitain paikkakuntia lähettyviltä. Jos et liian kaukana ole, niin voitaisiin joku viikonloppu ottaa aurinkoa yhdessä ja suunnitella tulevia reissuja?
        Kuinkahan voisin saada sinuun yhteyden? Se on pulmallista?


      • Anonyymi

        Hei! Missäpä otettais nakuna aurinkoa yhdessä. Olen biukm myöskin k-suomesta. Esittelen ja katselen mielelläni. Ja muutakin. Onko sinulla kik? Miten saan sinuun yhteyden?


      • Anonyymi

        Ei oo kikkiä eikä spostiosoitekaan toimi.


      • NudeBi kirjoitti:

        Huh Huh ... Toinen olis ruskea ja toinen aivan valkoinen?

        Laita nude meiliä....
        [email protected]


    • Anonyymi

      Kyllä se nyt on parasta nakuaikaa , 28 varjossakin eikun pappilanniemeen nakuilee ,heti oitis .

      • Anonyymi

        Kyl se on nyt parasta nakuaikaa läähätän ja läkähdyn .


    • Anonyymi

      No tää nyt ei ole sen kummemmin naturismia, mutta kiva kokemus. Olin tänään Lahdessa Paavolan citarin parkkipaikalla kahden paikkeilla seisoen auton vierellä odotellen kun vaimo poikkesi ruokaostoksilla ja katselin aikani kuluksi ohikulkijoita. Edestäni meni jalkakäytävä ja pyörätie. Vasemmalta Aleksanterinkadun suunnalta tuli hitaasti mustaan lyhyeen mekkoon pukeutunut tummatukkainen nainen polkupyörällä ohjaten toisella kädellä ja toisella piti mekonhelmasta kiinni. Vilkaisi välillä alas kuin varmistaakseen helman olevan sopivasti. Lähes kohdallani nainen joutui väistämään paria eteen törttöilevää jalankulkijaa ja ottamaan molemmin käsin ohjauksesta kiinni ja silti oli kaatua. Tuossa vaiheessa mekon helma nousi vatsaa vasten paljastaen, että nainen pyöräilikin ilman pöksyjä pillu täysin paljaana. Nainen joutui pysähtymään laskeutumaan pyörältä ja helma pysyi ylhäällä, jolloin minulle avautui ihan hyvät näkymät tummakarvaiseen upeaan pilluun kirkkaassa auringonpaisteessa. Nainen kääntyi hieman, korjasi kassia tarakalta, huomasi lopulta mekonhelman olevan ylhäällä ja pillunsa paljaana, painoi helman alas, vilkuili ympärilleen ja huomasi minut aivan läheltään auton viereltä. Vilkutin iloisesti, lähetin lentosuukon. Noustessaan pyörän päälle nainen heilautti hämmentymättä hymyillen kättään ja jatkoi matkaansa. Kyllä kesä ja helle on mukavaa aikaa.

    • Anonyymi

      On se mukavaa käydä rannoilla nakuilemas .

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe