Uutiset ahdistaa!
Ahdistaa kuulla koko ajan Corona viruksesta.
Kaikkialla vain Corona uutisia. Kuinka se on vaarallinen ja voi tappaa, mutta ollaan unohdettu täysin se, että yksinäinen ihminen ei näe ketään..
Välillä en jaksaisi aamulla edes nousta kun mitä väliä sillä on että nousen.
Maaliskuussa työtoimintani keskeytettiin ja minun terapia työ loppui seinään. Tukihenkilö joka kävi ennen kerran viikossa minulla, jotta selviydyn arki askareissa joutui etätöihin.
Kaikki tuki ja turva joka mulla oli on hävinnyt täysin, sillä ei se että tukihenkilö soittaa minulle oikeasti edes riitä, mutta pakko yrittää.
Välillä mietin miksen saa vaan mennä minun rakkaampani luo, mutta... En voi ku se olisi lopullinen ja en halua kuolla.
Ahdistaa uutiset
Anonyymi
0
80
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde951428- 47921
- 101911
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86835Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64612
- 42601
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 34577
- 48547