Olivat tulossa ravintolasta ja Rouva oli aikamoisessa myötätuulessa. Keskellä jalkakäytävää hän raotti pitkän takkinsa ja siellä alla ei ollut juuri mitään vaatteita. Hame vesirajalla ja toppi, josta näkyi nännien kohdat lävitse. No en tiedä, sanoin. Tiedä vaan... vastasi nainen ja kuin varmemmaksi vakuudeksi nosti minihametta ja työnsi etusormensa pikkarinlahkeesta sisään ja sen jälkeen nosti sen kasvojeni eteen.
Ja kokeile samalla housuni etumusta. Sullahan seisoo, mennään tuonne. Hän osoitti ovisyvennystä. Hetkessä oli farkkuni etumuksesta kaivettu kyrpä esille ja nainen painoi sen itseään vasten ja samalla pikkarinlahkeesta kalun sisäänsä. Rouva nojautui seinää vasten ja puristi takamustani. Jalat harallaan, korkkareissa ja pitkä takki edestä auki. Työntelin ehkä minuutin ja multa tuli. Olin vetämässä kaluani naisesta, mutta hän sanoin, että tule vaan sisääni. Ja sinnehän minä sitten laskin koko satsin. Vasta sitten oikeasti ymmärsin , että mies katseli parin metrin päästä. Sehän tuli nopeasti, hän sanoi ja naureskeli. Hätäseen vedin housut jalkaani ja lähdin puolijuoksua pois. OLin silloin 16v. ja tuo rouva ehkä 45 v. tai jotakin niillä paikkeilla. En muistanut kysyä tarkempaa ikää :)
Panisitko, kysyi parin nainen minulta ?
Anonyymi
1
5388
Vastaukset
- Anonyymi
Varatun nussiminen taivaallisen hyvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747