Minkä ikäisiä olette?

Wuff

Ihan silkkaa uteliaisuuttani kyselen, notta minkä ikäisiä mahtaa olla muut Apulannan kuuntelijat?

Minä olen kuunnellut yli 10v. bändiä ja tykännyt, ikää nyt jo yli 40v. Perheessä myös toinen, jo aikuinen, jonka kanssa käydään keikoilla ja kuunnellaan musaa sekä yhdessä että erikseen.

Tunnen muutamia suunnilleen oman ikäisiäni faneja ja sitten toisaalta olen saanut kuulla, miten sä kuuntelet jotain teinipimujen bändiä?! Ainakin mun mielestäni esim. tämän uusimman levyt sanoitukset kertovat kyllä ihan kaikenikäisiä koskettavista asioista, kun ihmissuhteet menee pieleen, niin ei se ns. aikuisillekaan helppoa ole!! Joten miten niin teinilikkojen musaa??

Sitä paitsi keikoillakin näkee aika paljon vanhempia miespuolisia faneja, jotka kyllä laulavat mukana, joten tuskin ovat sinne vasten tahtoaan tulleet.

Summa summarum - minä tykästyin Apulantaan yli kolmekymppisenä ja pidän edelleen, mites te muut?

Sitä paitsi en ole koskaan ollut mikään iskelmien kuuntelija, punkkia, rokkia yms. jo "pienestä pitäen", eka levykin oli Whon "My generation"!

29

2318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipe

kolmekymppinen minäkin jo, noin 10v digannut bändiä!

• Durum

Te teette Apulannalle palveluksen. He eivät varmasti ole innoissaan siitä teinix-maineesta ja ei ole ihme jos tuntuu hieman pellelyltä soittaa rockkia joillekkin kakaroille, jotka hyppivät lavan edessä. Syö varmaan miestä. En ole apulantafani mutta kaikki, mikä rikkoo tuota teinisekoilua on hyvästä. Ei sitä musiikkia enää arvosteta. Ite 16v.

• pennywise

apis kolahti 14-vuotiaana muistaakseni. eikä nimenomaan sillä tapaa, mitä toni kuvaa siinä maalin alta -kirjassa, se "kaikki leonardo dicaprio-paitaiset spice girls-reppuiset pennut hoilasi matoa, vaikka ei tienny edes, että mistä siinä lauletaan" tai tuohon suuntaan. niin. nyt oon 18. vaikuttaa, että nyt kun kaiken maailman negativet ja uniklubit (ei pahalla) on noussu ns. teinityttöjen bändeiks, niin apis on jo enemmän vakavasti otettava. no väärä sanavalinta, mutta kuitenkin pointti ehkä tuli selväks.

jo silloin iski sanotukset, kuten edelleenki. wirtanen on verbaalinen nero potenssiin kymmenen. :) tässä ajan kuluessa toinen bändi on tavallaan noussu apiksen rinnalle ja pikkusen ohi, mutta edelleen iskee aivan satasella.

• Juan Carlos

Itse oon 17v. Oon kuunnellu Apulantaa jo noin 6 vuotta. Oon kyllä samaa mieltä, että ei Apulanta ole mitään teinitytöille suunnattua musiikkia. Vaan ihan
      kaiken ikäisille. Kun kuuntelee Apulannan sanoituksia tuolta uusimmalta Kiila- albumilta, esim. biisiä Armo, niin huomaa ettei se ole mitään teinityttömusiikkia. Vaan sanoitukset käsittelevät aika vakaviakin asioita.

• mama

oon kans ehkä keskimääräistä vanhempi apis "fani", ikää on 35v. En oo kans muutenkaan tykästynyt noihin iskelmä musa juttuihin, vaan kuuntelen niin metallia kuin suomi rokkia...viimeksi olin torstaina tampereella kuuntelemassa Ajattaraa.

• ^_^

Olen 20.v. Alotin Apiksen kuuntelun 16 ikäsenä. Diggailu alkoi sillon kun olin Nosturissa Apulannan Heinola-levyn julkkari keikalla. Menin sinne vähäsen niinkuin vasten tahtoani,koska poikaystäväni (ikää nyt 23) on fani ja halusi mennä sinne..tarpeeksi kauan kun se siitä jankutti nii suostuin :) Ja hyvä että menin /,,/

Parasta Apulannan keikoilla onki juuri se että sielä käy niin monen ikästä porukkaa. Vaihtelua,ettei aina vaan ole se sama lössi... ;)

• pike

Otsikosta varmaan kävi jo selväksi, et mä oon ite vasta 14.

• Tyttö_^

Mäkin oon 14.. :D

• Johanna

Mulla on ikää 18w ja oon kuunnellu Apulantaa 1997 vuodesta asti, kun Kolme- albumi ilmestyi. Itsellä on melkein koko bändin tuotanto ainoastaan uusin albumi puuttuu (en oo ehtinyt vielä käydä ostamassa) ja sitte Ehjä- albumi sekä Attack of the A.L. people- albumi puuttuvat. Ne on kyllä tulossa, kun ostin ne nettikaupasta.
      Bändin olen keikalla nähnyt 10 kertaa ja paras on ollu tähän asti viime vuoden provinssirockin keikka.

• marian

Minä olen 22-vuotias ja kuunnellut Apista viimeiset 8 vuotta...

• wakener

oon 19 vuotta ja kuunnellu apulantaa muutaman vuoden, Heinola 10 -levy oli eka joka kolahti kunnolla. tosiaanki hyvä että on monen ikästä ja vanhempaaki kuuntelijakuntaa. onhan se kiva että fanit ikääntyy bändin mukana..

• papa

ekan kerran livenä uudessakaupugissa,rock-cantinassa harva oli vasta kuullu,ku radiossa meni ,Hei hei mitä kuuluu!! paikalla noin 15 ihmistä ja helvetin hyvä meno!! nyt ikää 33 vuotta ja tuntuu et APULANTAA ei voi olla rakastamasta

• Chloe

..oon nimittäin vast koht 16 :) oon kuunnellu Apulantaa jotain ehkä 4 vuotta... se on kyl vaan NIIN hyvä

• ----------

ziiz u juzt lööv it oijee teinxihq!!!!!!!!!!1111

• sanna.........

miehen kanssa kuunnellaan ja keikoilla käydään....löytyypä minulta 50v sukulainen joka on aivan hulluja ja "fani" :)

• -n-

ja pienestä asti olen Apulannan musiikista tykännyt.

• xxzyyk

Ikää meikäläisellä 34vee,kolunnut yli 20 keikkaa,fani ollut jo 8vuotta...Viimeksi Caribian keikalla oli onneksi "vanhempaakin" porukkaa,liekö k-18 vaikuttanut asiaan? Tuukan poistuminen "takavasemmalle" sai jopa minutkin alakuloiseksi..Vielä Kaarinan Old Texasiin jammaamaan!

• ennionni

Oon 21-vuotias ja kasvanut apulannan mukana! Olihan se apulanta sillon mato-singlen aikoihin aika teinibändi, johtuu varmaan siitä että olin itekkin sillon varhaisteini vaiheessa! Apulanta on kasvanut ja kehittynyt bändinä tosi paljon kymmenessä vuodessa, sanoitukset koskettaa syvältä jos ne nyt edes aukee kunnolla! Monissa haastatteluissa bändin pojat on todennu, että on se hienoa kun löytyy niin monen ikäistä kuulijaa! Itse en käy alle K18 keikoilla ihan oman mukavuuden kannalta (paitsi festarit). Seinäjoen Karmassa oli just K20 keikka ja tosi hyvä meininki! Mutta loppujen lopuksi hyvähän se vaan on jos teinit tykkää, kunhan ne tykkää musiikista oikeista syistä!

• tuhkasiipiperhonen

Niin, 13-vuotias Apulannan kuuntelija. Levyjä keräilen ja kaikki yritän saada. On kyllä hieno bändi.

• _minä_

14w:hän minä, jos en nyt väärin muista..

• Nimetön

oon 12..ja dikkaan apulannasta

• Nimetön

17 ja kuunnellut apista noin viisi vuotta :)

• ninni
    • niin juu...

oon 17 ja oon kuunnellu apulantaa jotain kolme neljä vuotta...

• tsk

Kolme-levy kolahti ja siitä asti olen kuunnellu. Apulannan levyt on aina pakko-ostoksia rahatilanteesta riippumatta. ja ikää siis 20 vuotta

• tigru

Itse olen 26 vuotias ja moni kaverini kuuntelee Apulantaa. Vipa Apis keikka missä olin, niin seuranani oli 38 vuotias. Ja hän minua "kovempi" fani.

• apis

mä oon 16 vuotta ja oon 6 luokalta asti fanittanu apulantaa täysillä!!!!

• ooppis

jep eli oon 13 :) aloin kuuntelee 11 vuotiiana :))

• sipralex

Olen tyttö, joka täyttää marraskuussa 16 vuotta. apulannan mahtavuuden tajusin noin vuosi sitten, kun iskä pisti autossa soimaan Ravistettavan;D Siitä se alkoi ja pian kolusin kaiken läpi ja otin selvää kaikesta mahdollisesta. Edelleen olen suuri fani enkä muuksi muutu, paitsi ehkä vielä suuremmaksi faniksi xD

Minustakaan Apis ei ole pelkästään teinityttöjen bändi ( vaikka heitä fanien joukosta löytyykin, minä mukaan lukien). Apulannallahan on faneja pikkupojista aina vanhoihin äijjiin saakka...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe