Sunnuntaina 29.3.2020 noin klo 15:40 näin kilpa-ajon ohitustiellä. Audi ja mersu ja kaiketi "RUS" laatoissa ajoivat kilpaa arvioni mukaan yli 200km/h nopeudella Myllyn kohdalla. Kun oma nopeus on gps-satanen ja ohi mennään hupsahtamalla, niin vauhtia täytyi olla TODELLA paljon.
Näkikö kukaan lukijoista?
Sunnuntaina 29.3.2020 noin klo 15:40 kilpa-ajo ohitustiellä
2
56
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että kirjoitit tänne havainnostasi. Kai päivitit kokemasi myös facebookiin?
Ihan turha soittaa 112:een ja usuttaa poliisit hurjastelijoisen perään. Kenties olivat kännissäkin, valtavat rangaistuksetkin olisi tullut kiinni jäädessä.
Miten muuten kun näet pahoinpitelyn tai raiskauksen, tiedusteletko täällä näkikö joku muu saman?- Anonyymi
"Ihan turha soittaa 112:een ja usuttaa poliisit hurjastelijoisen perään. Kenties olivat kännissäkin, valtavat rangaistuksetkin olisi tullut kiinni jäädessä. "
Ei, yritin saada kuvatuksi autot Raision liikennevalopissa mutta olivat menneet jo edellisessä aallossa. Jos olisi ollut jotain faktaa, vaikkka rekkareita niin silloin tietysti. Kun on riittävästi vauhtia, nin kukaan ei ehdi kuvaamaan. VinkVink hurjastelijolile!
"Miten muuten kun näet pahoinpitelyn tai raiskauksen, tiedusteletko täällä näkikö joku muu saman?"
Oletko jossain määrin jälkeenjäänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600