Rypistyy kuin alumiinifolio. Selittää korkeat vakuutusmaksut, kun kolariautoa ei korjaa mikään.
https://www.copart.fi/lot/50053213
Corollan pellit järkyttävän ohuita
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä olisi jo venäjän skoodassa käynyt huonosti jos sama pusu oli sattunut itäauton kohdalle. Skootassahan on todistetusti volkkarin ylijäämä-osat, ovat kakkoslaatua ja pitkään ulkona varastoituja, hyvinkin ruosteen raiskaamia. Se jos mikä on hengenvaarallista.
- Anonyymi
Hihii, ottiko noin sieluun kuulla totuuksia Toyotasta??
- Anonyymi
Keulan kuuluu rypistyä kasaan tulipeltiin asti.
- Anonyymi
Mutta ei sentään ihan pienestä pususta.
- Anonyymi
2.0 Hybrid karkailee tuhnuun tottuneen lapasesta.
- Anonyymi
Johan jo taiteilija Miina Äkkijyrkkä kertoi että Toyotan pellit on mukavan pehmeitä työstää taiteeksi ja hän suosii Toyotan romua.
- Anonyymi
Toyotan lähes kaikki mallit ovat saaneet luokissaan täydet viisi tähteä EuroNCAP turvallisuustesteissä, joka osoitta rakenteiden joustavan juuri optimaalisesti suojaten matkustamoa suurilta muodon muutoksilta.
- Anonyymi
Ei se ohut pelti suojaa sen enempää kuin puolta paksumpikaan.
- Anonyymi
Testinopeus 64 km/h, entä kun 90 km/h? Energia on silloin kaksinkertainen.
- Anonyymi
Ei niissä japanialaisissa autoissa ole mitään peltiä. Tehtaalla kootessa kyllä käytetään hyvin ohutta peltiä. Molemmin puolin maaluun jälkeen pellit poistetaan ja avot auto on valmis.
- Anonyymi
Ruostuuko se vesiohenteinen maalikin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruostuuko se vesiohenteinen maalikin?
Oxide Bronze on uuden Corollan suosikkiväri.
- Anonyymi
Toyota se vain kestää ja kestää.
- Anonyymi
Aja sää vaa sill Sokotall.
Mää aja kunno autoll Tojotall.- Anonyymi
Eikö oikeita autoja ole ollenkaan?
- Anonyymi
Merkkiliikkeistä saa "Älä nojaa" tarroja.
- Anonyymi
Noi pellit on kyllä niin hentoja, että yli 10m/s tuulella parempi viedä suojaan, ettei taivu lommoille.
- Anonyymi
Järkyttävän heikkoja nuo Toyotan pellit. Eikä se jää pelkkiin pintapelteihin, mm. jarrukilvet jotka normaalisti kestävät auton iän, niin Toyotassa ne ruostuvat puhki jo alle 100tkm/2 vuotiaana, ainakin Auto Bildin kestotestissä kävi näin. Noloa kun Toyotan vie ensimmäiseen katsastukseen, niin joutuu tilaamaan ajan peltipajalle ja tilata uusia peltiosia.
- Anonyymi
Ei taida Toyotavaarit lueskella alan lehtiä?
- Anonyymi
Hyvästi Pohjois-Karjalan tietotaito.
"Vuodenvaihteessa 2017 julkaistun ja Trafin kokonaan uusiman katsastusohjeistuksen mukaan kaikkien erikoisvalmisteisten korirakenteiden (suurlujuusteräkset, alumiinikorit ja liimasaumatut korit) korroosiokorjaukset tulee aina suorittaa ajoneuvon valmistajan antaman ohjeistuksen mukaisesti – ilman erityisiä sovellusmahdollisuuksia."
" Ruostevaurioiden osalta asian tekee erityisen kinkkiseksi se, että suurlujuusteräkset yleistyivät ensimmäisenä muun muassa helmakoteloissa, joiden on kolaritilanteessa kestettävä huomattavaa rasitusta."
IS 1.9.2017 - Anonyymi
Euro ncap testissä Corolla saavutti täydet viisi tähteä.
Enpä haluaisi istua kolmen tähden skoodassa rimpulasta alustasta johtuen jos ja kun se Corollaan ajautuisi.- Anonyymi
Missä kolme tähden Skodassa? Aina uudet mallit saa käytännössä viisi tähteä, ja korkeintaan pikkuautot jää vähemmälle. Vanhoihin testeihin ei voi verrata, sillä testi muuttui hiljan.
Japanilainen osaa kyllä tehdä kolaritestin kestävän auton, mutta ei se kerro kuinka paljon auto rypisty ja kuinka surkean pehmeä se muuten on. Testissä hytti ja pussit pelastaa matkustajat, eli puhut eriasiasta. - Anonyymi
Istut kuitenkin nollan tähden 20 vuotiaassa Corollassa.
- Anonyymi
Corolla saavutti 5 tähteä kuten lähes kaikki uudet mallit. Viiden tähden autoissa on kuitenkin selkeitä eroja korin tuomassa suojassa kuljettajalle ja matkustajille. Tässä kohtaa Skoda Scala on selkeästi parempi aikuisten ja lapsimatkustajien suojassa, kuten linkeistä voimme lukea. Corollan pehmeämmät pellit ja heikompi tuulilasi suojaavat paremmin jalankulkijaa törmäyksessä.
https://www.euroncap.com/en/results/toyota/corolla/35878
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/scala/37576
Mikä on "kolmen tähden skooda" jolla voisit corollaan ajautua?
Kolmen tähden tojoja löytyy jopa kuusi kappaletta joilla voisi viiden Skodaan ajautua:
https://www.euroncap.com/en/results/toyota/corolla/35878
- Anonyymi
Skodan kolme Euroncap-tähdet tulevat Neuvostoliiton punatähdistä eikä niillä ole länsimaissa merkitystä.
Toyota sitä vastoin on tehnyt jo pitkään kärkikastissa olevia lukemia Euroncap testeissä. Toyota käyttää syvälujuusterästä siellä missä tarvitaan.
Japanilainen insinööri on viisas eikä sorru nippusidetemppuihin.- Anonyymi
Kerro joku 2019-2020 kolmen tähden Skoda. Se pienin mallin on, mutta niin on kaikilla muillakin. Muista että tähtiä tulee myös turvavarusteista ja jalankulkijan turvallisuudesta jne...
Toyota ei olisi vieläkään korjannut tuota turvavyötä, vaan odotellut viranomaisten uhkasakkoa ja pakkoa.
- Anonyymi
No ne ulkopellit ei tosimällissä suojaa.. .autoissa on ihan muut rakenteet sitä varten.
- Anonyymi
Pienikin mälli, niin lunastus ja purkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienikin mälli, niin lunastus ja purkuun.
Sellaista se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on.
Autoilija maksaa vakuutusmaksut, ei se valmistajaa haittaa.
- Anonyymi
Onneksi nuo bemarin pellit kestää mitä vaan!!!
HANAA SAATANA!!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3dbd4ef7-d114-4d3d-8ac7-a0c9b33eda37- Anonyymi
Pohjanmaalla kaikilla miehillä on kusta päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjanmaalla kaikilla miehillä on kusta päässä.
Onko siellä kaikilla siis Toyota?
- Anonyymi
Suunniteltu max 5 vuoden käyttöä varten.
- Anonyymi
Toyotan korin valmistuksessa käytetään todella paljon ns. suurlujuusteräksiä. Esimerkiksi runkopalkit ja erilaiset törmäysturvaa lisäävät palkit vaativat tällaista terästä. Näiden teräksien ruostumisella on suhteessa suuremmat seuraamukset kuin perusteräksen hapertumisella. Ohuet ja kevyet rakenteet menettävät nopeasti lujuutensa ruostuessaan tai muuten muokkautuessaan. Uutena kolaritestissä hyvin menestynyt auto saattaa painua ruosteisena kasaan aivan eri tavalla kuin on suunniteltu. Suurlujuusteräkset aiheuttavat myös korjaamiselle omat haasteensa. Niitä ei aivan kuka tahansa ja aivan minkälaisilla vehkeillä tahansa voi korjailla.
- Anonyymi
Myötäily raja taitaa olla takapenkissä uudesa corolasa jos kaksi autoo ajaa vastak
kain oikeeta 100 km nopeutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1831994Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin671686Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä791492En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1461406- 481324
90-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik1191072- 173987
Vakava varoitus perussuomalaisista!
Keskustan Annika Saarikolta veret seisauttavaa tekstiä, lukekaa uutinen kokonaisuudessaan, tässä siitä maistiainen: ”Ke212938Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat60784Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja43774